Frøken79 Skrevet 31. desember 2024 #21 Del Skrevet 31. desember 2024 Tror menn tiltrekkes av kvinner som er fornøyd med seg selv, og som har selvtillit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #22 Del Skrevet 31. desember 2024 Ikke merket noe forskjell fra da jeg var tynn og når normal. Eller jeg kaller meg tykk, da jeg er veldig mye "rundere" enn før. Jeg hadde bmi på 16, var nede på under 15 også ikke med vilje. Nå har jeg bmi på 23 sier vekta mi. Jeg blir fortsatt plaget av mannfolk i alle aldre som tror de kan sjekke meg op en gift kvinne. Menn er vel bare forskjellige slik som oss? Jeg liker ikke menn som har mer muskler enn hjerne, like helt normale menn, men helt vanlig kropp Anonymkode: c5aa1...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #23 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette er nok helt sant. Jeg har en bmi på 22, og fettet på "feil plass". Jeg ser tjukk ut selv om jeg ikke er det. Anonymkode: 013e2...e76 Blått skrev (4 minutter siden): Jeg har lagt på meg masse de siste årene og har bmi på 22 selv nå. Jeg har fått en rar pærefigur som jeg fordrar 🤷🏻♀️ syns jeg ser feit ut og rar ut nå. Tenker ikke bestandig jeg er vakker badenymfe av en kvinnelig figur jeg heller. Syns at 22 er en en god bmi å ha. Min er rett under 23 i bmi. Er ikke trent, føler meg ikke tynn akkurat nå, men er ikke direkte rund heller. Føler meg midt på, har noe timeglass lignende, men ikke den ultimatum timeglass hvor rumpa og puppene legger på seg og utgør wawom, heller bare hele kroppen og får kraftigere overarmer og lår uten at puppene blir så store som jeg kunne tenkt meg. Ikke fersken men..fa. Anonymkode: 113d8...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #24 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det tror jeg er veldig individuelt. Jeg var sammen med en for noen år siden da jeg var rundt 54 kg, og jeg tenkte egentlig som deg, menn liker best tynne damer. Vi begynte nettopp å date igjen, jeg har gått opp til 62-63 kg. Han liker kroppen min bedre nå (sagt uten at jeg fisket etter det, jeg var uansett for tynn før 😄). Anonymkode: 6efb8...6ee Jeg var gift i 10 år med ei dame som var ca. 1,60 høy og veide over 100kg. Slankeoperasjon og ned i noen å 60kg var nok til at hun valgte å bytte ut meg. Har selv slitt med vekt opp og ned i årevis, noe som ikke ble enklere når jeg fikk noen kroniske sykdommer etter fylte 30. Har også hatt kjæreste etter ekteskapet som veide 60kg og jeg veide 100kg. Det var ikke vekt og kropp som var årsaken til at det ble slutt mellom oss. Våger å påstå at det til syvende og sist er det indre som betyr noe og ikke kropp. Anonymkode: 28ea2...709 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #25 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er ikke alltid vekten spiller så stor rolle. Så fremst du ikke er skinn og bein eller isolert nok at du er klar til overvintring i Antarktis så er det et fett! Noen liker magert, noen liker normal, noen liker lubben og noen liker overvektige. Det hele bunner i personligheten. Din venninne har vært langvarig syk, er nå på bedringens vei og du legger merke til oppmerksomheten hun får? Jeg kårer deg til årets verste venninne. Godt for deg vi straks begynner på et nytt år. Med blanke ark og tegnestifter til. Skjerpings 🙄 Anonymkode: 8f838...d9d HUN reagerer på den usunne oppmerksomheten hun har begynt å få etter å ha gått kraftig ned grunnet sykdom. Anonymkode: 34b28...7a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 31. desember 2024 #26 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg merket ingen forskjell når jeg hadde bmi fra 17 og til 25. men når bmi gikk fra 27og opp til 32 merket jeg stooor forskjell. Så og si ingen menn liker det. Nå har jeg møtt en som ikke bryr seg om det, men det har tatt noen år å finne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #27 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har en venninne med bmi på mellom 17 og 18. Og hun har en del menn som vil ha henne, men som aldri hadde sett på meg. Jeg har bmi på 23 og timeglass figur. Og jeg er veldig fornøyd med meg selv. Og har ikke noe problem med å få oppmerksomhet. Men det virker ut som det er noen menn som foretrekker tynne, og ikke vil ha normalvektig. Jeg og min venninne er og like utseendemessig i ansiktet og begge med langt mørkt hår. Anonymkode: f419c...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #28 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg får veeeeeldig mye oppmerksomhet for kroppen min. Jeg har BMI på 20. Nå har jeg timeglassfigur og fettet på de rette stedene også da. Tror ofte figuren har mer å si. Menn "godtar" mer fett hvis dama har timeglassfigur. Anonymkode: 03202...2b3 Skriver under på denne. Jeg har BMI på rundt 18. Alltid ligget der. Får ofte høre jeg er for tynn. Men har sett at det er hva jeg har på meg som ofte avgjør her. Går jeg i stram kjole kommer timeglass figuren min frem. Smal midje og kraftigere rumpe og hofter. Litt over middels store bryst. Får bare komplimenter av både menn og kvinner om jeg går i kjoler. Selv om jeg nesten er for tynn. De fleste menn jeg har vært sammen med har derimot alltid syntes at jeg kunne hatt noen kilo mer på kroppen sånn totalt sett. Anonymkode: 049cc...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #29 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tynne damer er normalvektige…. Anonymkode: 52716...92a Er noe i det , se bilder fra Woodstock / hippie tiden og normalt den gangen er tynn i dag. Anonymkode: 6a3f0...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #30 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg liker at kona har noen flere kilo enn hva kona liker. Vi menn er forskjellige, akkurat som dere kvinner? Begge må tåle det? Når kona slanker seg, sliter jeg. Jeg får assosiasjoner til en jentunge eller en gutt. Da blir jeg impotent, det er flaut og fælt. Jeg kan ikke akkurat si hvorfor heller? She does she, sant? Og for 20 år siden var det akkurat det jeg likte. Anonymkode: 2a257...376 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #31 Del Skrevet 31. desember 2024 Det er ikke bmi som avgjør, det er utstråling. Be Rexha er en av de flotteste damer i verden, men er klassifisert som "overvektig" etter bmi skalaen. https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-13496089/Bebe-Rexha-stars-BMI-Pop-Awards-Beverly-Hills.html Anonymkode: 661b7...a69 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #32 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke bmi som avgjør, det er utstråling. Bebe Rexha er en av de flotteste damer i verden, men er klassifisert som "overvektig" etter bmi skalaen. https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-13496089/Bebe-Rexha-stars-BMI-Pop-Awards-Beverly-Hills.html Anonymkode: 661b7...a69 Anonymkode: 661b7...a69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #33 Del Skrevet 31. desember 2024 Tror nok menn flest foretrekker en BMI på rundt 20 til 22. Altså slank, men ikke undervektig. Noen skjeletter av noen catwalk modeller er det nok bare homofile menn i mote bransjen som syns ser bra ut. Har møtt på en dame i sent 20 års alderen som driver med en del jogging noen ganger, og de fyrstikktynne armene og bena er egentlig bare antennende for meg. Anonymkode: 79399...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 31. desember 2024 #34 Del Skrevet 31. desember 2024 Frøken79 skrev (7 timer siden): Tror menn tiltrekkes av kvinner som er fornøyd med seg selv, og som har selvtillit. Det har du helt rett i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #35 Del Skrevet 31. desember 2024 Menn med god selvfølelse vil ha damer med det samme. Så er det selvsagt slik at utseende betyr noe, men det finnes noen for alle, hvis selvfølelsen er på plass. Man må elske seg selv først. Og å elske seg selv er ikke det samme som å være selvopptatt! Anonymkode: f96ef...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #36 Del Skrevet 31. desember 2024 Er du veldig stiv i masken? Smiler du til mennene som gir deg oppmerksomhet? Har du noen form for positiv utstråling? Vi ser en flott dame på lang avstand, og utstrålingen er det vi legger merke til. For veldig mange damer ser det ut som at de overhode ikke er interessert i oppmerksomhet. Stiv i masken, hodet hevet med et blikk som ignorerer alt som kommer forbi. Slike damer vil ikke få noen oppmerksomhet uansett hvor vakker hun er. Hun signaliserer ingenting som sier at hun ønsker det Anonymkode: afe40...d6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #37 Del Skrevet 31. desember 2024 Se dere rundt, hvilke kvinner er det vi ser sammen med menn i some/mediebildet? Det er tynne kvinner, svært tynne kvinner. Det sier vel sitt? Anonymkode: f61da...c30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #38 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Se dere rundt, hvilke kvinner er det vi ser sammen med menn i some/mediebildet? Det er tynne kvinner, svært tynne kvinner. Det sier vel sitt? Anonymkode: f61da...c30 SoMe gjenspeiler ikke virkeligheten. Anonymkode: 11b0a...d4b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #39 Del Skrevet 31. desember 2024 BMI rundt 25 er fint på mange. Hvis du er trent og har pupper og rompe så kan du ha mer vekt, er du spinkel og lettbygd så er det penest med lavere vekt. Unge damer med litt valpefett er veldig attraktivt. Anonymkode: d194c...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #40 Del Skrevet 31. desember 2024 Har vært gjennom spekteret fra lett undervektig til normal til sterkt overvektig. Og det er som «smålubben» jeg fikk klart mest oppmerksomhet og blikk. Vil si 10 max 15 kilo overvekt, da merket jeg mest blikk og flørting. Minst oppmerksomhet fikk jeg når vekten nådde 25-30 kilo overvektig. Jeg fikk meg kjæreste og flere dater, så absolutt fortsatt interesse (tror endel kun som fetish på BBW, så prøvde å luke ut de). Men merket at langt færre kikket, og noen nesten demonstrativt kikket vekk ved blikk-kontakt, typ «jeg så på deg ved et uhell, er IKKE interessert». Har aldri vært mobbet eller kommentert noe på vekt, men det var det nærmeste å føle ubehag ifm vekten jeg hadde. Anonymkode: 9f4ad...142 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå