AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #21 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I innlegget står det «kompliment». Virker litt selvopptatt når det at du et glad i dem er en kompliment 😄 Men ja, skjønner du svarte på kun overskriften altså! Det var bare litt komisk 😄 Anonymkode: d43ca...274 ? Selvopptatt faktisk... Jøss. Anonymkode: a3c0a...d7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #22 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg gir små og store komplimenter rett som det er, så jeg husker ikke alle. Et som jeg virkelig husker er fra tidligere i desember, rett før juleferien. "Takk for samarbeidet, jeg er så glad jeg fikk jobbe med akkurat dere." Det var i forbindelse med foreløpig avslutning på et stort prosjekt der vi har jobbet tett sammen i mange år, og spesielt tett den siste måneden. Føles som vi i gruppen "naila" det. Fikk dekning i både lokal og nasjonal media. Og det var virkelig en bra opplevelse å jobbe med dem. Anonymkode: 1e6b7...b82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #23 Del Skrevet 31. desember 2024 SPOCA skrev (14 minutter siden): Skriver du dette bare for å være ekkel, eller drite meg ut? Jeg gir de komplimenter folk rundt meg setter pris på. Min mann har i mange ikke følt seg verdig å bli elsket. Noe som ledet han i et voldelig forhold. Å si at jeg elsker ham er noe av det viktigste han kan høre, fordi det gir han selvtillit og stor glede. Dette handler ikke nødvendigvis om meg, men om dem. På hvilken måte er det selvopptatt? Ts etterlyste i innlegget komplimenter til andre enn partner/barn. Jeg så at overskriften kunne gi et litt annet inntrykk, men det skrev jeg jo i forrige innlegg også. Jeg syntes det var morsomt som i humoristisk, og skrev noe jeg ville sagt på tull om vi hadde sittet og snakket sammen Det blir liksom «ta det som en kompliment at JEG faktisk er forelska i deg», om du skjønner. Uten tonefall blir dette litt vanskelig å forklare i ord, ser jeg 😅 Men det var bare morsomt. Jeg «driter ikke folk ut», synes det er et ekkelt uttrykk. Og mente absolutt ikke være ekkel, bare komme med en morsom kommentar til noe som var helt uskyldig komisk. Anonymkode: d43ca...274 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #24 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): ? Selvopptatt faktisk... Jøss. Anonymkode: a3c0a...d7b Se videre forklaring rett over her. Hjelp, humor er vanskelig skriftlig! 🤪 Anonymkode: d43ca...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 31. desember 2024 #25 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ts etterlyste i innlegget komplimenter til andre enn partner/barn. Jeg så at overskriften kunne gi et litt annet inntrykk, men det skrev jeg jo i forrige innlegg også. Jeg syntes det var morsomt som i humoristisk, og skrev noe jeg ville sagt på tull om vi hadde sittet og snakket sammen Det blir liksom «ta det som en kompliment at JEG faktisk er forelska i deg», om du skjønner. Uten tonefall blir dette litt vanskelig å forklare i ord, ser jeg 😅 Men det var bare morsomt. Jeg «driter ikke folk ut», synes det er et ekkelt uttrykk. Og mente absolutt ikke være ekkel, bare komme med en morsom kommentar til noe som var helt uskyldig komisk. Anonymkode: d43ca...274 Vel, det var ikke morsomt, så jeg foreslår du stopper denne brukerdebatten det tross alt er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 31. desember 2024 #26 Del Skrevet 31. desember 2024 "Wow, den så jo kjempe fin ut, du er god!" - til søstera mi som hadde laget en gave. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #27 Del Skrevet 31. desember 2024 Sa bra jobba til noen som egentlig har gjort en treg og dårlig jobb, vet ikke om det teller som kompliment eller ikke 😄 Anonymkode: f9394...a8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #28 Del Skrevet 31. desember 2024 SPOCA skrev (3 timer siden): Vel, det var ikke morsomt, så jeg foreslår du stopper denne brukerdebatten det tross alt er. Det var vel morsomt, men ikke alle har samme humor, jeg tror dessverre ingen skjønte spøken…. Brukerdebatt er det da ikke? Eller har jeg misforstått hva brukerdebatt er? Anonymkode: d43ca...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #29 Del Skrevet 31. desember 2024 "Ser du er bra flink til å følge opp barna 😊," eller noe i den duren. Husker ikke ordene jeg brukte, men det var til en gammel kammerat som sendte den 3. snapp'en den dagen, om en aktivitet han hadde kjørt/vært med et barn til. Han har fire unger og delt ansvar med barnemor, men er svært aktiv i livene til barna også uken han ikke har de. Anonymkode: 9a75a...ca9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #30 Del Skrevet 31. desember 2024 SPOCA skrev (11 timer siden): Skriver du dette bare for å være ekkel, eller drite meg ut? Jeg gir de komplimenter folk rundt meg setter pris på. Min mann har i mange ikke følt seg verdig å bli elsket. Noe som ledet han i et voldelig forhold. Å si at jeg elsker ham er noe av det viktigste han kan høre, fordi det gir han selvtillit og stor glede. Dette handler ikke nødvendigvis om meg, men om dem. På hvilken måte er det selvopptatt? Det sto ikke til barn og partner. Anonymkode: c8bdc...481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 31. desember 2024 #31 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det sto ikke til barn og partner. Anonymkode: c8bdc...481 Derfor skrev jeg nytt innlegg. Om min mor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #32 Del Skrevet 1. januar SPOCA skrev (56 minutter siden): Derfor skrev jeg nytt innlegg. Om min mor. Koselig! Anonymkode: c8bdc...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #33 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 21.49): Sa til ei i koret mitt: "Å så fint du kom! Konserten vert ikkje den same utan di stemme" (før julekonserten med koret) Veit ikkje heilt om det er kvalifiserar til kompliment, då. Men men 😆 Prøvde iallfall å formidle at eg set pris på ho! Anonymkode: 3dc31...245 Det synes jeg var et kompliment ja. Jeg sa til en venn at jeg var glad for kontakten vi har. Anonymkode: efc43...8db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #34 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): I innlegget står det «kompliment». Virker litt selvopptatt når det at du et glad i dem er en kompliment 😄 Anonymkode: d43ca...274 SPOCA skrev (15 timer siden): Skriver du dette bare for å være ekkel, eller drite meg ut? Dessverre ingen overraskelse at en tråd om å si fine ting til hverandre på kg ender med at folk skriver stygge ting til hverandre. Anonymkode: f9394...a8f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå