AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #81 Del Skrevet 30. desember 2024 Leppomadene til Magika Narursalver! Beste som finnes syns jeg. I tillegg så får du dem alle i bokser også. Problemfri, groblad, universal og ringblomst. Har alle salvene i boks og universal og grobla i tillegg som leppomade. Kan brukes til ALT! Bruker mest groblad leppomaden. Anonymkode: b565a...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #82 Del Skrevet 30. desember 2024 Blistex er veldig god mot såre lepper. Jeg pleier å smøre på før jeg legger meg så er leppene helt fine om morgenen. https://www.boots.no/blistex-med-plus-leppekrem-7g-826550 Anonymkode: 7ea99...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #83 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva kalte dere leppepomade før merket lypsyl kom på banen 😅 . Hva sier dere til leppestift? Anonymkode: c0c5d...979 Før Lipsyl og leppepomade fantes brukte de Vaselin og før den tid igjen Jurosept og Spenol. Vaselin ble òg brukt når de skulle sole seg, steikt i fett! En av de eldre og salige i min familie brukte smør både på lepper og på såre hender. Anonymkode: a1b2a...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 30. desember 2024 #84 Del Skrevet 30. desember 2024 AlternativX skrev (3 timer siden): Bepanthen! Den er suveren! Et rikelig lag før natta gjev langvarig fuktighet til leppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #85 Del Skrevet 30. desember 2024 Prolip care. Oppdaget for noen år siden da jeg hadde munnsår, kan ikke leve uten. https://www.farmasiet.no/catalog/munn-og-tann/sar-irundt-munnen/nycodent-prolip-care-sarpleie-stift,5024978?gad_source=1&gbraid=0AAAAADSYjGGZCi1DeaA13wlr4wYAEfRtC&gclid=EAIaIQobChMIh7n3u9bQigMVWBCiAx3pfTTREAQYASABEgKa1fD_BwE Anonymkode: 2f2ac...36c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 30. desember 2024 #86 Del Skrevet 30. desember 2024 Life sin leppepomade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 31. desember 2024 #87 Del Skrevet 31. desember 2024 Denne er den beste jeg har hatt på leppene mine noen gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 31. desember 2024 #88 Del Skrevet 31. desember 2024 Rumle skrev (4 timer siden): Locobase repair (fet krem på tube), holder leppene helt i sjakk gjennom vinteren om jeg bruker hver natt. Kan også brukes til alt mulig annet. Takk for tips, den skal jeg kjøpe. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #89 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er hele leppene såre eller kun munnvikene? Anonymkode: dff1d...dbb Nei ikke munnviker. Har tatt blodprøver og har ikke vitaminmangel. Det er overleppa, den streken over blir sår, tørr, rød, sviende og hoven. Innimellom blir det munnsår, men ofte kun sår og sviende. Spesielt når det er veldig kaldt og så mildvær og omvendt. TS Anonymkode: 09916...67b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #90 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Siden ingen andre har påpekt det så gjør jeg det: Lipsyl er et merkenavn, leppepomade er fellesbetegnelsen på produktet. Anonymkode: 34382...1af Det heter L_Y_psyl. Nesten alle her sier Lipsyl 🤔😂 (Ja, jeg er flisespikker 😅) Anonymkode: 4cec2...b4f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 31. desember 2024 #91 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det heter L_Y_psyl. Nesten alle her sier Lipsyl 🤔😂 (Ja, jeg er flisespikker 😅) Anonymkode: 4cec2...b4f Å, flisespikker er det mange som er, her inne på kg, mange negative, du skrev det jo på en positiv måte,det blir jo noe helt annet. Men enkelte skjønner ikke at man kan være litt for rask på tastaturet for eksempel, og skriver et ord med kun en bokstav feil,ååå da blir man sitert, å da får man høre det da vet du at man er tett i pappen, forvirret, ikke kunne norsk, også blir man beskyldt for å ikke skjønne ordets betydning og bla,bla,bla..sier mer om dem som siterer og rakker ned på dem som skrev en bokstav feil,enn dem som gjorde den lille feilen. Men du rakket ikke ned på noen nå, så det gjelder ikke deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #92 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har avfunnet meg med at man (i alle fall min generasjon) sier toy om tyggis og lypsyl om leppepomade. Generasjonen over meg igjen, mente sikkert at det ikke het tyggis, men tyggegummi og læbepomade. Men, kan dere ikke ha anstendighet nok, i det minste, til å skrive ordet riktig. Det heter lypsyl, ikke lipsyl. Anonymkode: a603c...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #93 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det heter L_Y_psyl. Nesten alle her sier Lipsyl 🤔😂 (Ja, jeg er flisespikker 😅) Anonymkode: 4cec2...b4f Takk. Anonymkode: a603c...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 31. desember 2024 #94 Del Skrevet 31. desember 2024 Har brukt Smith’s Rosebud salve fast i mange år nå, og jeg synes den er best. Så den anbefales herfra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #95 Del Skrevet 31. desember 2024 Tusen takk for svar alle som har gitt meg gode tips 💋 I dag ble det innkjøp av Antix pga munnsår på overleppa. Forsøker Prolip på resten og skal prøve Decubal sin når leppene er blitt bedre. TS Anonymkode: 09916...67b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morgenkåpedyret Skrevet i går, 00:04 #96 Del Skrevet i går, 00:04 Kokosolje på all tørr hud er min livredder. Lepper, hender, nese osv. Bruker det også på jentungen på 2 år også da eg ikke liker å smøre henne med masse med kremer i ansiktet med ulikt innhold. Fungerer helt topp å smøre henne på tørr hud etter utelek/soving i kulden. Roer rød og tørr hud umiddelbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå