AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:54 #101 Del Skrevet søndag kl 22:54 Har prøvd ulike typer gjennom livet, men ingen som har utmerket seg som spesielt bra. Jeg bruker vaselin. Effektivt, rimelig, og du får kjøpt det i alle dagligvareforretninger. Det trenger ikke være mer komplisert. Har alltid mye lepper. Boksen er litt stor, så jeg tar bare litt vaselin over i en liten "oppbevaringsboks" som jeg har i veska (eller i lommen). Anonymkode: 4f3d0...22b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:55 #102 Del Skrevet søndag kl 22:55 "mye lepper" ha ha. Myke er de i hvert fall! Anonymkode: 4f3d0...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet mandag kl 15:58 #103 Del Skrevet mandag kl 15:58 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har prøvd ulike typer gjennom livet, men ingen som har utmerket seg som spesielt bra. Jeg bruker vaselin. Effektivt, rimelig, og du får kjøpt det i alle dagligvareforretninger. Det trenger ikke være mer komplisert. Har alltid mye lepper. Boksen er litt stor, så jeg tar bare litt vaselin over i en liten "oppbevaringsboks" som jeg har i veska (eller i lommen). Anonymkode: 4f3d0...22b Vaselin som leppepomade er undervurdert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå