ArneAnd Skrevet 31. desember 2024 #41 Del Skrevet 31. desember 2024 Du både svelger og tar den i rumpa, det blir ikke mer perfekt enn det 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 31. desember 2024 #42 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Først må jeg si at jeg elsker sex og får lett orgasme både vaginalt og ved stimuli av klitoris utenpå. Mannen min har nevnt at han synes jeg begynner å bli litt kjedelig i senga fordi vi alltid gjør det samme. Vi har sex flere ganger i uken. Har tenkt litt på dette og bedt han foreslå nye ting. Pr nå har vi selvsagt vanlig samleie i alle tenkelige stillinger både vaginalt og analt, det siste i doggy. Jeg er fryktelig glad i å ri. Utover dette elsker jeg både å gi og motta oral. Har squirtet noen få ganger og suger visstnok veldig bra, kan holde på lenge. Jeg svelger av og til og vi har også prøvd deepthroat noen få ganger (synes det er tennende, men litt vanskelig). Leketøy benytter vi også, men har ikke deltatt i trekanter o.l. Vil dere beskrive sexen vår eller meg i senga som kjedelig ut fra det jeg beskriver? Anonymkode: 790b6...152 For meg virker det som dere har det fint. Har du spurt hva han mer ønsker ut ad dere sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #43 Del Skrevet 31. desember 2024 Mannen din må jo være syk, eller psykisk skadet om det der er for kjedelig for han. Hadde flere kvinner gjort det du beskriver, for sine menn, ville det vært mange flere lykkelige menn her i landet. Anonymkode: 314b6...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 31. desember 2024 #44 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Først må jeg si at jeg elsker sex og får lett orgasme både vaginalt og ved stimuli av klitoris utenpå. Mannen min har nevnt at han synes jeg begynner å bli litt kjedelig i senga fordi vi alltid gjør det samme. Vi har sex flere ganger i uken. Har tenkt litt på dette og bedt han foreslå nye ting. Pr nå har vi selvsagt vanlig samleie i alle tenkelige stillinger både vaginalt og analt, det siste i doggy. Jeg er fryktelig glad i å ri. Utover dette elsker jeg både å gi og motta oral. Har squirtet noen få ganger og suger visstnok veldig bra, kan holde på lenge. Jeg svelger av og til og vi har også prøvd deepthroat noen få ganger (synes det er tennende, men litt vanskelig). Leketøy benytter vi også, men har ikke deltatt i trekanter o.l. Vil dere beskrive sexen vår eller meg i senga som kjedelig ut fra det jeg beskriver? Anonymkode: 790b6...152 Vill si at du er alt annet en kjedelig. Mannen din burde virkelig skjerpe seg om han mener det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #45 Del Skrevet 31. desember 2024 Umulig å si om du er kjedelig eller ikke uten å vite alder og utseende. Anonymkode: 62a04...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #46 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Umulig å si om du er kjedelig eller ikke uten å vite alder og utseende. Anonymkode: 62a04...88d Og hvordan har alder og utseendet noe innvirkning på hvor kjedelig man er? Prøver du og si at den som er mindre pen eller litt eldre må kompensere på andre måter, eller at de som er smellvakre bare kan surfe på skjønnheten og sånn sett slipper å yte noe i sengen. For min del så er det individuellt, og mener utseendet ikke spiller inn på hvor kjedelig jeg synes noen er i sengen. Er du pen men dårlig i sengen så er du fortsatt kjedelig i sengen. Er du en grå mus men et fyrverkeri i sengen, så er du ikke kjedelig i sengen. Og det samme gjelder alder. Anonymkode: f049c...388 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå