Gå til innhold

Til dere menn: er jeg er spennende eller kjedelig sexpartner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Vi gjør cirka samme innsats begge to, vil nok si at jeg kanskje bruker noe mer tid på oral på ham enn omvendt (men jeg kommer fort). Vi trener og holder oss spreke for hverandre. Blir ikke klok på hva han mener mangler..

ts

Anonymkode: 790b6...152

Det er mulig det er noe annet enn hva dere gjør rent seksuelt? Synes det virker som om dere har et variert og aktivt sexliv. Jeg liker ikke anal og vi har derfor ikke dette. Mannen har aldri klaget over vårt sexliv.  
det kan være han er lei av å ha sex med deg og istedenfor å være utro så håper han å gå inn en kvinne til for å få litt variasjon. Evt er han bare lei av deg og forholdet deres, men synes det er lettere å skylde på kjedelig sex enn å ta tak i manglende følelser ol

Anonymkode: 87b80...d83

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har jo et stort repertoar å spille på, men kanskje dere skulle prøvd å kutte ned litt, slik at han får tid å savne sexen? 

Anonymkode: 24179...399

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dere har jo et stort repertoar å spille på, men kanskje dere skulle prøvd å kutte ned litt, slik at han får tid å savne sexen? 

Jeg må vedkjenne at hadde min mann kalt meg kjedelig seksuelt sett hadde det helt naturlige resultatet blitt mindre sex. Det hadde påvirket meg mentalt og seksuelt at han sa noe slikt til meg, og iver etter sex hadde sunket. Jeg hadde altså ikke trengt å beslutte mindre sex. Det hadde blitt det av måten han konfronterte meg. Å bli kalt kjedelig seksuelt er jo ikke akkurat noe som gir økt trygghet, tillit, lekenhet og så videre. Det blir en brems i å nyte ubekymret. 

Vi har vært gift lenge og har hatt mange nødvendige samtale om sex opp gjennom årene, men ikke på det nivået at vi kaller hverandre kjedelig. Vi har også et bredt repertoar, som ts og mannen, og begge to liker og nyter sex (noe å være veldig glad for og ta godt vare på), men innimellom har vi falt litt inn i rutiner på enkelte måter, og begge to har tatt slikt opp noen ganger i løpet av årene. Da mer på måten at vi tar en grei samtale om det, og snakker om hva vi skal finne på for å ikke fortsette trenden. Eventuelt har vi blitt enige om at vi begge to er fornøyd med det enkle for tiden, spesielt om mye annet står på. 

Anonymkode: b49bd...b9b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil dere beskrive sexen vår eller meg i senga som kjedelig ut fra det jeg beskriver?

Du høres helt flott ut, TS. 

Mannen derimot har et holdningsproblem, er døll og virker å legge ting på deg. 

Anonymkode: e568f...b02

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg si at jeg elsker sex og får lett orgasme både vaginalt og ved stimuli av klitoris utenpå. Mannen min har nevnt at han synes jeg begynner å bli litt kjedelig i senga fordi vi alltid gjør det samme. Vi har sex flere ganger i uken.

Har tenkt litt på dette og bedt han foreslå nye ting. Pr nå har vi selvsagt vanlig samleie i alle tenkelige stillinger både vaginalt og analt, det siste i doggy. Jeg er fryktelig glad i å ri. Utover dette elsker jeg både å gi og motta oral. Har squirtet noen få ganger og suger visstnok veldig bra, kan holde på lenge. Jeg svelger av og til og vi har også prøvd deepthroat noen få ganger (synes det er tennende, men litt vanskelig). 
Leketøy benytter vi også, men har ikke deltatt i trekanter o.l. 

Vil dere beskrive sexen vår eller meg i senga som kjedelig ut fra det jeg beskriver?

Det har jo fort fryktelig lett for å gå rutine i sexlivet. Prøv å starte med å variere når på døgnet og hvor de har dere. Om dere har barn begrenser jo dette mulighetene for en uventet blowjob midt på ettermiddagen eller en kjapp over kjøkkenbordet 🙈 

Anonymkode: c37d8...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg si at jeg elsker sex og får lett orgasme både vaginalt og ved stimuli av klitoris utenpå. Mannen min har nevnt at han synes jeg begynner å bli litt kjedelig i senga fordi vi alltid gjør det samme. Vi har sex flere ganger i uken.

Har tenkt litt på dette og bedt han foreslå nye ting. Pr nå har vi selvsagt vanlig samleie i alle tenkelige stillinger både vaginalt og analt, det siste i doggy. Jeg er fryktelig glad i å ri. Utover dette elsker jeg både å gi og motta oral. Har squirtet noen få ganger og suger visstnok veldig bra, kan holde på lenge. Jeg svelger av og til og vi har også prøvd deepthroat noen få ganger (synes det er tennende, men litt vanskelig). 

Vil ikke beskrive sexen deres som mer eller mindre kjedelig en sexen de fleste har.

Men om jeg hadde hatt sex flere ganger i uken over lang tid, hadde jeg også syntes sex ble kjedelig. Hvor mange stillinger han har etc blir irrelevant for min del over tid. Sex er sex. Variasjon mister sin effekt etter ganske kort tid når partner er den samme.

Jeg syntes sex er mye bedre når det går en del tid i mellom hver gang. 

Anonymkode: ce197...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

For noen er det ikke slik at oftere=bedre. 
Jeg liker best at det går en del tid i mellom hver gang. Når det blir «for ofte» sex, så kjeder jeg meg/mister interessen.

Anonymkode: ce197...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har aldri skjønt ideen om "kjedelig i senga". Jeg kan ha misjonær hver dag resten av livet og det hadde aldri vært kjedelig. 

Man kan være SPENNENDE i senga, og der går en grense for meg. Personlig er jeg glad i trekanter og litt mere "jo flere jo bedre", men det er jo uvesentlig så lenge man HAR sex.

Poenget er hva som gir begge en motivasjon for å ha mer sex.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva annet er det han vil gjøre da? Høres ut som dere gjør det meste. Han må nesten konkretisere hva han savner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det kan være repetetivt han mener, jeg skal høre litt med han når vi kommer inn på temaet igjen. Vi er åpne med hverandre så jeg tror ikke han har links utover de jeg kjenner til.. Vi liker også veldig godt å teste ut grenser og ser at det har bidratt til mye nytelse for oss begge. Han er dominant og jeg submissiv, litt bdsm har derfor vært en naturlig del av repertoiret vårt. Breathplay har vi testet litt ut og frister til gjentagelse. Wetsex også. 
Jeg vil si vi tar like mye initiativ til sex begge to og teaser hverandre gjennom dagene. Pga barn har vi mest sex innendørs hjemme og oftest blir det soverom/bad.

ts

Da høres det ut som det er sex med deg han syns er blitt kjedelig. Han vil nok dessverre ha andre damer med, evt bytte deg ut med ei ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druid skrev (12 minutter siden):

Nei, men jeg har aldri skjønt ideen om "kjedelig i senga". Jeg kan ha misjonær hver dag resten av livet og det hadde aldri vært kjedelig. 

Man kan være SPENNENDE i senga, og der går en grense for meg. Personlig er jeg glad i trekanter og litt mere "jo flere jo bedre", men det er jo uvesentlig så lenge man HAR sex.

Poenget er hva som gir begge en motivasjon for å ha mer sex.

Jeg er kvinne, og kunne aldri hatt misjonær hver dag resten av livet uten at det ble "kjedelig" 
Hva er spennende med det egentlig...? Blir man kåt av det samme om igjen og om igjen? Ikke jeg ihvertfall.

Anonymkode: b24dd...abc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er kvinne, og kunne aldri hatt misjonær hver dag resten av livet uten at det ble "kjedelig" 
Hva er spennende med det egentlig...? Blir man kåt av det samme om igjen og om igjen? Ikke jeg ihvertfall.

For min del er misjonær den beste sexen. Og det burde være godt nok inn i evigheten. "Spenning"... oppskrytte greier om man ellers har kjærlighet og kjemi involvert. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For min del er misjonær den beste sexen. Og det burde være godt nok inn i evigheten. "Spenning"... oppskrytte greier om man ellers har kjærlighet og kjemi involvert. 

Jeg synes ikke det nei. Det skal nok litt mer til enn det for min del ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye vil ha mer er det noe som heter. 
Høres ut som han ikke kommer til å bli fornøyd med noe. 

Anonymkode: 56883...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Litt underlig innlegg. Mista det da du måtte presisere «siste i doggy»? Jeg tror ikke du trenger bekreftelse om hvorvidt dine forrykende orgasmer i alle mulige stillinger og med leketøy så langt fantasien rekker, squrting og preferanser for å ri, er kjedelig eller ei. Du vet svaret på det. Her er det noe annet som skurrer. 

Endret av Lychees
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror han egentlig mener mer repeterende enn kjedelig. Kan ikke skjønne at det utvalget av seksuelle aktiviteter går under kjedelig. Vi har ikke ulik «meny», mye av det samme som går igjen i sexlivet. Og jeg føler selv på at vi ofte gjør det samme, og at noe går igjen flere ganger i uken og man ikke helt rekker å savne det. Men det er jo fordi vi har mye sex! Det er grenser for mye ulikt man får gjort også, særlig med barn i hus mye av tiden og sexen da må bli stille og rolig iblant. Så det er rett og slett en av ulempene med mye sex, man blir godt vant, rekker ikke å savne/lengte og blir kanskje ikke like flink til å verdsette det man har. For alternativet, at man ikke har så mye sex som man ønsker, det er nå mye mye verre… 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det kan være repetetivt han mener, jeg skal høre litt med han når vi kommer inn på temaet igjen. Vi er åpne med hverandre så jeg tror ikke han har links utover de jeg kjenner til.. Vi liker også veldig godt å teste ut grenser og ser at det har bidratt til mye nytelse for oss begge. Han er dominant og jeg submissiv, litt bdsm har derfor vært en naturlig del av repertoiret vårt. Breathplay har vi testet litt ut og frister til gjentagelse. Wetsex også. 
Jeg vil si vi tar like mye initiativ til sex begge to og teaser hverandre gjennom dagene. Pga barn har vi mest sex innendørs hjemme og oftest blir det soverom/bad.

ts

Han er lei av deg og har lyst til å ligge med andre 

Anonymkode: 53882...00f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er et eksempel på «som man roper i skogen får man svar». 
Det er bare EN person som vet hva han legger i det og det er din mann. Snakk med ham.

PS., jeg syns du må ingen måte er kjedelig seksuelt. Jeg hadde blitt sjeleglad for å finne en kvinne som deg.

Nysingel M40

Anonymkode: db168...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...