AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Finnes det noen steder på finn jeg kan krysse av ved sjøen ? Det er det samme hvor det er bare ved sjøen og orker ikke å gå gjennom alle som også er innover i landet. Trenger ikke å være rett ved sjøen men under maks 30 min å kjøre til saltvann. Anonymkode: c5479...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Helst under maks 15-20 min å kjøre til saltvann. Dette på hele Østlandet, hele Sørlandet og nedre del av Vestlandet. Anonymkode: c5479...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DollyDelux Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Funker det å slenge på leisure_situation=2 bak på url-en, den er filter for "nær sjøen" på hyttesøket. https://www.finn.no/realestate/homes/search.html?leisure_situation=2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 Bare for strandlinje på boliger vel, men på fritidsboliger kan man velge «ved sjøen/fjellet eller innlandet» mener jeg å huske… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Fjugur skrev (1 time siden): Bare for strandlinje på boliger vel, men på fritidsboliger kan man velge «ved sjøen/fjellet eller innlandet» mener jeg å huske… Strandlinje kommer ikke opp her. Anonymkode: c5479...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 DollyDelux skrev (2 timer siden): Funker det å slenge på leisure_situation=2 bak på url-en, den er filter for "nær sjøen" på hyttesøket. https://www.finn.no/realestate/homes/search.html?leisure_situation=2 Jeg skjønte ikke helt Anonymkode: c5479...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Strandlinje kommer ikke opp her. Anonymkode: c5479...531 Ganske langt ned, der hvor heis, garasje, balkong/terrasse etc kommer opp og kan hakes av… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 31. desember 2024 #8 Del Skrevet 31. desember 2024 Fjugur skrev (13 timer siden): Ganske langt ned, der hvor heis, garasje, balkong/terrasse etc kommer opp og kan hakes av… Bruker du appen, ligger det under fasiliteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå