Gå til innhold

Han utfører ikke oralsex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pingvinen skrev (5 minutter siden):

Nei. Ingen traumatiske opplevelser. Har bare aldri likt det. Er ikke en del av mitt tenningsmønster. Liker samleie og berøring. Å bli slikket er bare kjedelig for meg. 

Takk for svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 6.00):

Oralsex er ekkelt og naturstridig. 

Anonymkode: 78dcd...cdb

Nei

Anonymkode: 0001d...bba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 19.33):

Jeg er i et forhold på trettende året, og han har aldri utført oralsex på meg.

Jeg er renslig, veltrent, og har gitt tydelig uttrykk for at han gjerne må gjøre det. Utfører på ham. Har forsøkt å spørre ham hvorfor, får ikke noe klart svar, og må bare innse at han ikke liker det.

Skjønner jo at jeg må jobbe med meg selv, og la dette gå. Kan ikke tvinge noen til noe de ikke ønsker.

Men har også innsett at dersom jeg skal fortsette dette, vil jeg aldri mer oppleve oralsex i hele mitt liv - og det gir meg sant og si litt panikk.

Noen med samme erfaring? 

Anonymkode: 2466f...79b

Nei,min slikker meg gjerne men jeg liker det ikke særlig. Jeg synes uansett at man ikke kan pålegge  noen det. Men veldig teit om han "forlanger" det selv. Slutt å gi han da 

Anonymkode: 5e73e...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Samme her. Ingen MANN tenker æsj. 

Anonymkode: a612b...2ef

Og ingen kvinne tenker æsj til å suge? Selv elsker jeg å slikke, men jeg er ikke så stokk dum at jeg ikke forstår at folk liker forskjellige ting seksuelt, og det har ingenting å gjøre med om man er ekte mann eller kvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda kjenner meg igjen.  Men han er såpass god med fingrene, og jeg er såpass glad i å utøve oral så det går. Kunne glatt ha droppet oral på Ham,men tror jeg hadde "lidd" mest av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...