AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #21 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva er et dårlig menneske om ikke dette? Det hun gjør kan ødelegge/påvirke ektemannen for resten av livet. Har opplevd det selv for 20 år siden, og det sitter i fortsatt. Problem med å stole på andre. Psykisk ødelagt resten av livet. Grusomt. Jeg vet ikke hvordan du kan gjøre sånn TS. Jeg klarer hadde ikke klart det. Har med menneskelig medfølelse å gjøre. Kanskje erfaringen min har bidratt med å skape denne medfølelsen. Anonymkode: eb276...811 Forstår at man kan slite i etterkant, jeg har opplevd det selv - men at du fortsatt sliter med dette 20 år etter og sier du er psykisk ødelagt resten av livet sier kanskje litt mer om deg. Du hadde nok trengt å ta tak i livet ditt og søke hjelp heller enn å legge alt på en hendelse så langt tilbake i tid. Det du holder på med er offermentalitet så det holder, det skader deg og du den eneste som kan rydde opp i det. Anonymkode: 3243a...eda 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #22 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 15.26): Forstår at man kan slite i etterkant, jeg har opplevd det selv - men at du fortsatt sliter med dette 20 år etter og sier du er psykisk ødelagt resten av livet sier kanskje litt mer om deg. Du hadde nok trengt å ta tak i livet ditt og søke hjelp heller enn å legge alt på en hendelse så langt tilbake i tid. Det du holder på med er offermentalitet så det holder, det skader deg og du den eneste som kan rydde opp i det. Anonymkode: 3243a...eda Hadde tenkt å skrive noe av det samme, i litt snillere ordelag. Man bearbeider skuffelser og nedturer i livet, noe tar en uke, andre ting tar kanskje år. Men 20 år er jo helt sykt. Virkelig noe i det Ingvard Wilhelmsen sier om å være sjef i eget liv, Man har virkelig et valg om å være på et dårlig sted i livet til evig tid, eller ta seg sammen og gå videre. Anonymkode: 5acac...c55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #23 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 19.17): Jeg er en kvinne på 35 som er utro mot ektemannen min med en mannlig kollega. Er jeg fullstendig klar over hvor ille det er, så trenger ingen belæring. Jeg skal heller ikke gå i fra han. jeg bare klarer ikke å forstå meg selv. Har en mann som elsker meg, og vi har det godt sammen, men likevel er jeg desperat etter denne kollegaen. Han hadde heller ikke vært en bedre kjæreste enn mannen min og jeg vet at gresset ikke er grønnere. Sexen er god den, og vi har det hyggelig sammen. Ikke fantastisk. Likevel prøver jeg å vinne han over å gjøre han håpløst forelsket i meg. Jeg vil treffe han ofte og helst snakke med han hele tiden. Jeg vil ha hans fulle oppmerksomhet. Hva er galt med meg? Har ligget våken hver natt i ferien og tenkt på han og bekymret meg for at han ligger med noen andre. Jeg er et forferdelig menneske men klarer ikke slutte Anonymkode: 6c68c...6ca Håper så inderlig at karmaen vil ta deg... Anonymkode: f065c...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #24 Del Skrevet 7 timer siden Selvfølgelig kommer den en masse fordømming når man skriver et sånt innlegg, jeg skal forsøke å svare litt mer konstruktivt. Jeg hadde noen ONS i mitt ekteskap også, og andre menn jeg ble veldig hektet på,men hvor ingenting skjedde. Nå er det slutt og jeg ser mer og mer at det var mye dysfunksjonelt i forholdet som jeg ikke så der og da. Blant annet møtte vi hverandre ikke emosjonelt, vi maktet ikke å ta de dype, nære samtalene hvor vi delte følelser, dette er så utrolig viktig i et langvarig forhold! Denne emosjonelle avstanden mellom oss tror jeg ble en årsak til at jeg søkte bekreftelse og begjær andre steder (vi hadde også dårligere og dårligere sexliv) og jeg kjente meg ikke ønsket av ham, han var veldig oppe i siine ting, selv om vi hadde det tilsynelatende fint, følte jeg meg nok mye mer alene enn jeg var klar over. Jeg sa også til meg selv at helvete hvorfor gjør jeg dette, alt er jo bra, men det var ikke det. Det andre du beskriver er også veldig vanlig, særlig hvis man ikke får nok kjærlighet og bekreftelse i forholdet. Det var et sånt sidesprang som fikk meg til å innse jeg måtte ut av forholdet. Jeg ble vilt hektet på denne fyren, og selv om jeg ikke egentlig likte ham så godt, ble jeg besatt av at han skulle like meg. etter noen intense måneder sa han stopp, og da ble jeg knust. Det tok meg mange måneder å komme over dette hektet. Jeg ser nå at det hele handlet om at jeg var i ulage inni meg, at det handlet om å få en bekreftelse og kjærlighet som jeg ikke hadde noe sted lenger. Å ønske å bli elsket og at andre skal falle for deg er naturlig, men også ganske overflatisk, har man det godt med seg selv får man mye større behov for slikt. Nå er jeg single og på et mye bedre sted et år etterpå. Har en elsker nå og merker at jeg jo også til tider ønsker han skal bli ordentlig forelsket i meg, og jeg kan bli sjalu, men de følelsene er nå på et mye mildere nivå og jeg ser dem, anerkjenner dem og så blir de ikke større. Jeg tror følelser og slike begjær har det med å vokse veldig når man hele tiden også benekter dem og forsøker å motkjempe dem. Jeg tenker en psykolog vil være veldig bra for deg, og en ordentlig snakk med mannen. Om dere ikke klarer det, så er det også et tegn på at forholdet ikke er så godt som du tenker det er. Det var ikke mitt. Anonymkode: aee3d...b2d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 6 timer siden #25 Del Skrevet 6 timer siden Jeg skal ikke si at du er et dårlig menneske, det vet jeg ingenting om, jeg kjenner deg ikke. Men at du gjør en dårlig ting er det ikke tvil om. Jeg sto selv i en "kjip" situasjon på randen til å være utro. Jeg hadde ved meg. Min ektemann var ikke i nærheten av å ville jobbe for forholdet. Men "heldigvis" valgte jeg å bryte ut før noe skjedde. De moralsk perfekte vil si at du skal bryte ut før du gjør noe men sånn er ikke alltid verden. Vil bare sende deg en klem. Du finner ut av det, du vet hva som er riktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #26 Del Skrevet 6 timer siden Du vet du er en jævla dritt, også fortsetter du alikevel? Ja da er det noe galt med deg Hva med å slutte å oppføre deg som en drittsekk? Det er da virkelig ikke vanskelig Anonymkode: a4779...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden Dama til eksen min var utro med min eks. Mot mannen sin gjennom 20 år. Jeg har sagt helt ærlig til han hva jeg synes om henne ( Har ikke sagt at hun gjør meg kvalm da ) og min eks mener jeg er dømmende. Men han var også utro, både mot henne, mot meg og hadde 3 forskjellige damer når de ble sammen. Så ja altså...Folk som holder på med utro folk, har gjerne selv litt lav moral. Og det er skikkelig dritt gjort mot relasjonen din mot din mann, og det er skikkelig risky move mtp din relasjon med dine barn, og hans familie som etterhvert finner ut av det. Anonymkode: 5434e...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå