AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Hei! Jeg møtte en fyr via Tinder i November, vi snakket en del via tlf og ble enige om å møtes. Daten gikk fint, vil si jeg var betatt men det var ingen gnist. Pga julen har vi ikke møttes noen flere ganger, men har hatt daglig kontakt. I morgen skal han til meg og vi skal etter planen feire nyttårsaften sammen og han skal sove over til neste dag. Synes dette virket koselig i starten, men den siste uken har jeg begynt å tvile og nå har jeg absolutt ikke lyst på besøk i morgen. Aner ikke hvorfor jeg føler sånn, men har bare en stor klump i magen. Gikk igjennom et samlivsbrudd i september, men var egt ferdig med ex'n en stund før det. Er helt over han og savner han absolutt ikke. Trodde jeg var klar for å date igjen, men kanskje jeg ikke er det allikevel. Er ikke det at jeg ikke vil treffe denne daten noe mer, men akkurat i morgen har jeg ikke lyst. Det går sikkert helt fint hvis vi gjennomfører daten, men jeg har jo ikke så bra utgangspunkt når jeg tenker sånn som jeg gjør. Han virker også mer betatt enn meg, han har allerede sagt at han er glad i meg, kun etter ett møte. Jeg vil gå veldig sakte frem (dette vet han). Jeg aner ikke hva jeg evt skal skylde på for å avlyse, det blir jo ganske kort varsel i såfall. Hva tenker dere? Anonymkode: 15610...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Ikke møt han! Altfor tidlig!! Anonymkode: fcab7...aaa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke møt han! Altfor tidlig!! Anonymkode: fcab7...aaa Litt usikker på hvilket grunnlag du mener dette, men jeg har allerede møtt han 1 gang før og det gikk bra og jeg fikk et positivt inntrykk. Men ja, jeg synes han går raskere frem enn meg, eller han har i hvert fall fått fortere følelser enn meg. Følelser kan han jo ikke noe for da, men som sagt vil jeg ta det veldig sakte og jeg har ikke samme følelser som han enda. Tror mesteparten av grunnen til at jeg gruer meg er fordi han ville sove over, selv om vi ikke skal sove i samme seng så synes jeg det blir veldig kleint uansett. Får vel bare skylde på noe sykdom tror jeg. TS Anonymkode: 15610...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Han virker også mer betatt enn meg, han har allerede sagt at han er glad i meg, kun etter ett møte. Jeg vil gå veldig sakte frem (dette vet han). Hvis han vet at du vil gå veldig sakte frem, så kanskje du bare burde være ærlig og si at du ved nærmere ettertanke kjenner at det er for tidlig å feire nyttår sammen og med overnatting (jeg ville også syntes det var alt for tidlig etter bare ett møte!) Er han genuint en god mann som er glad i deg og interessert i et seriøst forhold, så burde han vise forståelse og respekt for dette. Anonymkode: ab918...011 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis han vet at du vil gå veldig sakte frem, så kanskje du bare burde være ærlig og si at du ved nærmere ettertanke kjenner at det er for tidlig å feire nyttår sammen og med overnatting (jeg ville også syntes det var alt for tidlig etter bare ett møte!) Er han genuint en god mann som er glad i deg og interessert i et seriøst forhold, så burde han vise forståelse og respekt for dette. Anonymkode: ab918...011 Ja, jeg tror han kommer til å ha forståelse for det. Synes bare det er så vanskelig å formulere en melding som virker genuin og som ikke høres ut som at jeg synes han er creepy som vil sove over eller noe sånt. Mulig jeg overtenker en smule😅 TS Anonymkode: 15610...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 Bare vær ærlig og si hva du tenker. Om han ikke forstår er han nok ikke den rette alikevell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 Har dere date på nyttårs aften? Er det ikke litt kjipt å avlyse om det er eneste plan dere begge har? Selvfølgelig skal du ikke møte han om du ikke vil. Anonymkode: bb628...ed1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg syns det er veldig dårlig gjort å avlyse på så kort varsel. Nyttårsaften? Idiotisk å avtale noe da, og også med overnatting, men ta det som lærdom. Jeg hadde gjennomført og bitt tenna sammen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 Ikke ta den overnattingen. Det er ikke noe du skal sitte med lærdom etter, du kan i verstefall ødelegge degselv. Anonymkode: 68080...ac8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 Nytt år er ikke så alt for viktig. Har selv hatt mange kvelder alene. Anonymkode: 68080...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg skjønner ikke hvordan det endte opp med dette i det hele tatt for å være ærlig. Dere har møttes én gang, i november! Altså lenge siden. Julen har ikke vart så lenge. Også planlegger dere nyttårsfeiring bare dere to, som date nr 2, med overnatting!?? Du som ikke ville gå for fort frem, hvordan endte det opp med dette egentlig? Det er bare å avlyse med en gang. Selv om jeg syns det er bittelitt ufint dagen før selve nyttårsaften når de fleste har lagt planer/ avslått andre invitasjoner osv. Det slo deg ikke at dette var selve definisjonen på å gå fort frem tidligere i det hele tatt? Du har jo vært med på å lage denne avtalen selv. Anonymkode: e9954...5b7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #12 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan det endte opp med dette i det hele tatt for å være ærlig. Dere har møttes én gang, i november! Altså lenge siden. Julen har ikke vart så lenge. Også planlegger dere nyttårsfeiring bare dere to, som date nr 2, med overnatting!?? Du som ikke ville gå for fort frem, hvordan endte det opp med dette egentlig? Det er bare å avlyse med en gang. Selv om jeg syns det er bittelitt ufint dagen før selve nyttårsaften når de fleste har lagt planer/ avslått andre invitasjoner osv. Det slo deg ikke at dette var selve definisjonen på å gå fort frem tidligere i det hele tatt? Du har jo vært med på å lage denne avtalen selv. Anonymkode: e9954...5b7 Jeg skjønner at du lurer. Han spurte meg hva jeg skulle nyttårsaften, jeg skulle først på jobb og så være hjemme. Så da foreslo han at han kunne feire med meg hos meg og overnatte til neste dag. Jeg tenkte at det var koselig og sa ja. Begynte å tvile litt etter jeg sa ja, men der og da så virket det også som at han ville ta det sakte og ikke hadde særlig følelser enda. Så sa han ting som gjorde at jeg skjønte at han hadde mer følelser enn meg og begynte med dette glad i deg opplegget. Så jeg har bare gruet meg mer og mer, men venninnene mine sa at det kom til å bli så koselig og at jeg bare måtte hoppe i det. Er ikke det at jeg ikke vil møte fyren flere ganger, men etter å ha tenkt litt så synes jeg det er alt for tidlig med overnatting. Selv om man ikke deler seng så blir det jo fortsatt veldig rart og kleint synes jeg. Han ville også komme tidlig på dagen på nyttårsaften, så han hadde jo vært der hele nyttårsaften, natten og hele neste dag. Det blir for mye for meg såpass tidlig. Jeg avlyste for noen timer siden, sa at jeg måtte jobbe noen timer ekstra på jobb og sa samtidig at det kanskje ble litt vel tidlig med overnatting. Han hadde stor forståelse og skulle dra på fest istedenfor. TS Anonymkode: 15610...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #13 Del Skrevet 30. desember 2024 Han sier han er glad i deg etter ett møte? Anonymkode: 8c13d...a80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #14 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Han sier han er glad i deg etter ett møte? Anonymkode: 8c13d...a80 Ja, det stemmer. Nå prater vi på tlf daglig da, og han sier det bare i fylla, men ja det er veeeldig tidlig. Jeg sier det ikke tilbake, sier bare at det er hyggelig at han er det. TS Anonymkode: 15610...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #15 Del Skrevet 30. desember 2024 Bedritent gjort å avlyse rett før nyttårsaften, men du får ta lærdom av det. Kanskje ikke date på en stund, du er åpenbart ikke klar for det, ei heller istand til å sette grenser Anonymkode: 4b1e3...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #16 Del Skrevet 30. desember 2024 Dette hadde jeg ikke avlyst - noe ansvar får man ta - men satt klare grenser. Anonymkode: 6ab1c...1de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå