Gå til innhold

Anbefale sexleketøy til meg som har liten og vanskelig klitoris.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt flere opp igjennom. 

Hatt en sånn med liten sugekopp, den ordnet orgasme på null og niks. Hadde en dildo del. Problemet var at den var så hard og effektiv at jeg tapte følsomhet. 

Så har jeg hatt en tregreinet med rabbit vibrator, som hadde gode reviews, den var så brysom fordi man måtte holde i den hele tiden, holdt seg ikke på plass og rabbit vibratoren funka ikke for meg. 

Nå har jeg en classic womaizer, som også fikk gode reviews, men den er laget for kvinner med stor klitoris tror jeg, sugehullet er kjempestort og veldig vanskelig å få det til å funke for meg. 

Det var den første som funket best men ødela nesten klitoriset pga hard sug. 

Og samtlige gir meg irritasjon på grunn av gummien. 

Noen her med erfaring de kan dele, om en som funker bra men ikke er så brutal. Det er så kjipt å bruke tusenvis av kroner på ting som ikke er optimalt. 

Anonymkode: 72dee...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal være mulig å kjøpe andre hetter til womanizer. Kanskje det finnes i din størrelse også? Har du prøvd med glidemiddel?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rummyking skrev (16 minutter siden):

Det skal være mulig å kjøpe andre hetter til womanizer. Kanskje det finnes i din størrelse også? Har du prøvd med glidemiddel?

Den trangeste hetten er perfekt 😊

Anonymkode: 26e3f...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den trangeste hetten er perfekt 😊

Anonymkode: 26e3f...e0f

Ok nå har jeg lagt womanizer accessoirer i handlekurven. Hadde ikke peiling den kom med deler utenom. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Womanizer duo fungerer best for meg. Jeg har også liten og vanskelig klitoris, men har lært meg å bruke musklene rundt "bena" på klitoris for å få bedre nytelse. For å oppnå det er jeg imidlertid avhengig av noe innvendig også, så womanizer duo ble perfekt. 

Obs! Tok noen omganger før jeg skjønte hvordan jeg skulle bruke den. Holdt på å forkaste den etter to forsøk, men ga heldigvis ikke opp. Nå har jeg slitt ut tre stk. 😉😄

Anonymkode: 37005...4a4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd «Wand» da? De ser jo ganske brutale ut, men har et stort hode som dekker et litt større område. Selges i utallige sjapper som Nytelse, Kondomeriet osv.

Anonymkode: 49f44...500

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du prøvd «Wand» da? De ser jo ganske brutale ut, men har et stort hode som dekker et litt større område. Selges i utallige sjapper som Nytelse, Kondomeriet osv.

Har ikke prøvd men vil. De er også ganske dyre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har ikke prøvd men vil. De er også ganske dyre. 

De billigste av type «massasjestav», de begynner på noen hundrelapper. Så de trenger ikke være så dyre.

Nytelse son favoritt er på 75% rabatt akkurat nå, 510kr:

https://www.nytelse.no/massasjestaver/body-wand-premium-massasjestav/par/

Anonymkode: eff3a...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bruker wand flere ganger i uka. Den gir meg de dypeste og heftigste orgasmene. Bruker den ofte mens jeg får pikk også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...