Gå til innhold

Måtte stille meg bakerst i kø på apoteket

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Skulle hente ut en resept i dag, farmasøyten spurte meg om legitimasjon og jeg hadde det ikke med meg. Så spurte jeg om jeg måtte hente den i bilen og hun sa ja. Når jeg kom inn igjen sto hun med en annen kunde. Etterpå det gikk jeg opp til disken hennes igjen, men da sa hun at hun måtte ta de andre kundene først fordi de var før meg? Det synes jeg var dårlig. Måtte stille meg bakerst i køen igjen og vente ekstra lenge bare for å hente ut en allergimedisin. 

Anonymkode: 8e155...8a9

Man må ha med seg nødvendig papirer, legg ol. dessverre når det er din tur, ellers er det bak i køen igjen. Ellers hadde det bare blitt helt kaos om alle som glemmer det skal bare ut i bilen, skal bare finne moren min i den butikken osv. Hadde vært for mange varianter man måtte godtatt om man godtar en om du skjønner.

Er som alt annet, står i kø i matbutikken glemt handleposen i bilen to sek. så er jeg tilbake, står i kø på flyplassen oj glemte veska mi inne på doen (alle andre som skal igjennom kontrollen må bare vente de, kanskje de ikke hadde rukket flyet da). Eller hos frisøren, bilverkstedet eller hos legen. Det blir bare tull, kaos og man stjeler tiden til folk og ansatte.. 

Anonymkode: 99a75...d3d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Man må ha med seg nødvendig papirer, legg ol. dessverre når det er din tur, ellers er det bak i køen igjen. Ellers hadde det bare blitt helt kaos om alle som glemmer det skal bare ut i bilen, skal bare finne moren min i den butikken osv. Hadde vært for mange varianter man måtte godtatt om man godtar en om du skjønner.

Er som alt annet, står i kø i matbutikken glemt handleposen i bilen to sek. så er jeg tilbake, står i kø på flyplassen oj glemte veska mi inne på doen (alle andre som skal igjennom kontrollen må bare vente de, kanskje de ikke hadde rukket flyet da). Eller hos frisøren, bilverkstedet eller hos legen. Det blir bare tull, kaos og man stjeler tiden til folk og ansatte.. 

Anonymkode: 99a75...d3d

Folk tenker ikke. Angående matbutikk, var en som handlet en god del, sto i kassen, varene ble skannet. Men damen fant ut at melk var glemt. Mannen i kassa begynte da å ta mine varer. Da kom personen tilbake med melk og en annen ting. Var så sint grunnet at jeg hadde da sneket i køen. Han i kassa sa bare at dem ikke kunne stå å vente til du kom tilbake.

Anonymkode: 203ea...c0f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som barna på barneskolen der jeg jobber. Står i kø for et lekeapparat, går sin vei, kommer tilbake og mener de skal frem i køen fordi de "skulle bare hente noe" eller "noen ropte på meg". Det blir bare kaos hvis folk skal ha masse unnskyldninger for å gå ut av køen. 

Anonymkode: 1cc5f...b09

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Skulle hente ut en resept i dag, farmasøyten spurte meg om legitimasjon og jeg hadde det ikke med meg. Så spurte jeg om jeg måtte hente den i bilen og hun sa ja. Når jeg kom inn igjen sto hun med en annen kunde. Etterpå det gikk jeg opp til disken hennes igjen, men da sa hun at hun måtte ta de andre kundene først fordi de var før meg? Det synes jeg var dårlig. Måtte stille meg bakerst i køen igjen og vente ekstra lenge bare for å hente ut en allergimedisin. 

Du er jo frekkhetens nådegave, som bestefar viller sagt. Selvsagt skal du bakerst i køen igjen.

Anonymkode: 29478...f16

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring lokalavisen. De tar nok saken din. Og du får et stort bilde av deg selv på forsiden av avisen. Synes dette er en viktig sak. Ikke hør på menneskerettighetsfornekterne her inne på KG. 🐔

Anonymkode: 8ca6f...910

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man havner bakerst i køen på årets siste dag, havner man bakerst i køen hele det påfølgende året, sier et ordtak. Uflaks.

Anonymkode: 49c1c...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og som vanlig har TS forduftet fra tråden.

Anonymkode: a2e2a...5bd

TS skulle bare hente noe i bilen, kommer tilbake straks, men må lage et nytt innlegg og begynne helt på nytt igjen.

Anonymkode: 19f86...b2f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og som vanlig har TS forduftet fra tråden.

Anonymkode: a2e2a...5bd

Nei når man ikke får de svarene man vil ha så blir det fort sånn 😅

Anonymkode: d8a9e...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Send klage til apoteket.

Anonymkode: dbd93...a1f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 18.12):

Jeg syns du kunne ha sluppet å stille bakerst i køen, du hadde vel allerede vært i kø en gang. Man skal alltid kunne vise legitimasjon på apoteket, det er jo for å sikre at ikke noen skal få medisin de ikke skal ha. I dag kjenner ikke apotekene innbyggerne på fornavnet. Men , det virker som du har fått hentet uten 🪪 tidligere, men uansett kan det være lurt å ha med. 

Anonymkode: 21819...b9b

Det vil si du selv synes det er helt greit om du har stått lenge i kø, og det endelig er din tur, så får du beskjed "ja da er det din tur, men kan du gå til sides, jeg må betjene noen andre først! " ?

Anonymkode: e73a8...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 16.04):

Høres ut som barna på barneskolen der jeg jobber. Står i kø for et lekeapparat, går sin vei, kommer tilbake og mener de skal frem i køen fordi de "skulle bare hente noe" eller "noen ropte på meg". Det blir bare kaos hvis folk skal ha masse unnskyldninger for å gå ut av køen. 

Høres også ut som barna i barnehagen, som skal lære seg å vente på tur. Kanskje ts er 3 år? 

Anonymkode: 73bea...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det vil si du selv synes det er helt greit om du har stått lenge i kø, og det endelig er din tur, så får du beskjed "ja da er det din tur, men kan du gå til sides, jeg må betjene noen andre først! " ?

Anonymkode: e73a8...af4

Skjer jo hele tiden. Spesielt i matbutikken. Ts hadde vel også ventet for hun kom frem. 

Anonymkode: 21819...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, det var dårlig service!

Du har jo allerede stått i kø en gang, og selvsagt skulle du fått gå etter hun var ferdig med den damen hun ekspederte. 

alle kan da glemme noe, krever ikke dobbel kø som straff pga det, da det ikke forulemper NoEN som helst at du måtte gå og hente det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 17.04):

Når du dropper å ta med legitimasjon får du skylde deg selv.

Anonymkode: 56480...b43

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 16.04):

Ikke sammenlignbart overhodet.

det hun skulle utføre tar nøyaktig like lang tid, da hun hadde stått i kø for å utføre en spesifikk ting. I praksis var det bare to fremmede som byttet plass i køen foran deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F... tenk om ts også hadde glemt penger etter han kom tilbake med ID. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...