Rosa Gnom Skrevet 30. desember 2024 #21 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er glad og flink til å lage mat, og aner ikke hva jeg skal servere. Om det har noe å si, er vi godt voksne. Har dere noen gode eller dårlige erfaringer å dele? Anonymkode: e8089...d89 Noe enkelt. Noe som er ikke tungt. Ost & kjeks , diverse utvalg av fingermat og lignende. Jeg lagde taco på en første date engang. Det var en grisete affære. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #22 Del Skrevet 30. desember 2024 Støtter forslagene om lasagne eller pizza, eventuelt burger eller gryte. Det er enkelt og noe de aller fleste syns er godt, samtidig så legger det ikke så mye press på kvelden. Anonymkode: de15b...0d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #23 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Første date på middag hjemme hos deg? Er du gal? Tenk om du ikke liker fyren en gang? Hva med å heller ta en drink på en bar? Uansett, ikke overdriv på første middag sammen. Det skal være laidback og hyggelig, ikke stress og «jeg prøver å imponere». Noe som kan lages ferdig, for eksempel boeuf bourgogne eller liknende. Anonymkode: d48d5...e76 Joda, vi er kjenninger fra før😉 Anonymkode: e8089...d89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #24 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Østers, da setter du forventningene for kvelden. Anonymkode: ea56a...35e Østers er så og si den eneste maten en gigantisk del av befolkningen nekter å prøve.. Anonymkode: ce9c1...8c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #25 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde droppa middag på første date. Og evt. enn senere date med middag hadde jeg heller spandert på et restaurant besøk. Så kan daten velge mat selv. Da ser du også litt hva daten din velger. Anonymkode: ef286...6aa Første date, men vi ikke helt ukjente fra før🤭 Anonymkode: e8089...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #26 Del Skrevet 30. desember 2024 Middag hjemme på 1. date? Det hadde jeg aldri gjort Anonymkode: dd23e...4b7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 30. desember 2024 #27 Del Skrevet 30. desember 2024 Noe ganske vanlig, men med en personlig (kreativ) twist. Akkurat HVA det er, er ikke så nøye, men Grandiosa i ovnen er litt for low effort og jeg vil helst ha det litt laidback i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 30. desember 2024 #28 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Østers, da setter du forventningene for kvelden. Anonymkode: ea56a...35e Jeg hadde blitt fryktelig fortvilet om jeg hadde blitt servert det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #29 Del Skrevet 30. desember 2024 På første date laget jeg et fat med div saltpølser, oster og kjeks. Momse-mat man kan plukke på og snakke sammen uten at det blir så stivt. Anonymkode: 9141f...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #30 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er glad og flink til å lage mat, og aner ikke hva jeg skal servere. Om det har noe å si, er vi godt voksne. Har dere noen gode eller dårlige erfaringer å dele? Anonymkode: e8089...d89 Ikke ta første det hjemme hos deg! Du aner jo ikke hvordan menneske du ber inn. Ta første det ute på en offentlig plass, så kan du heller be personen hjem til deg på date nummer 2. Anonymkode: 69b5e...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 30. desember 2024 #31 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ikke ta første det hjemme hos deg! Du aner jo ikke hvordan menneske du ber inn. Ta første det ute på en offentlig plass, så kan du heller be personen hjem til deg på date nummer 2. Anonymkode: 69b5e...bb7 Les tråden, de kjenner hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 30. desember 2024 #32 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Første date, men vi ikke helt ukjente fra før🤭 Anonymkode: e8089...d89 Enten noe enkelt, eller noe dere kan lage sammen. Hvis du har gjort litt klart på forhånd kan dere evt lage en pizza sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #33 Del Skrevet 31. desember 2024 Biff og blowjob. Anonymkode: 5dd81...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #34 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde ikke likt om noen ble for maten å ikke meg. Det er en genuin skrekk å høre at noen av dere blir for bare mat eller noe annet. Anonymkode: a025c...cd7 Oj, det var slik det ble tolket… Anonymkode: 31532...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå