Stor pike Skrevet 30. desember 2024 #21 Del Skrevet 30. desember 2024 Nystekte andebryst er supergodt. Andeconfit derimot, sliter jeg mer med. Det har en litt gammel smak. Synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #22 Del Skrevet 30. desember 2024 And er kjempe godt! Velger det på restaurant noen ganger og. Tom min litt skeptiske gamle far, måtte innrømme at det var godt. Anonymkode: a532d...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #23 Del Skrevet 30. desember 2024 visp skrev (4 timer siden): Du kan sammenligne det litt med grillet kylling:) Det smaker overhodet ikke det samme. Anonymkode: 41877...6b1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #24 Del Skrevet 30. desember 2024 Ikke det beste jeg vet, men kan da spises. Anonymkode: 86424...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #25 Del Skrevet 30. desember 2024 visp skrev (4 timer siden): Du kan sammenligne det litt med grillet kylling:) Nei, det kan du virkelig ikke! Anonymkode: 928a0...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 30. desember 2024 #26 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det smaker overhodet ikke det samme. Anonymkode: 41877...6b1 Akkurat som kamskjell smaker litt som eksklusive fiskeboller, så vil jeg si at kylling er ganske forklarende for andesmaken. Høne da? Mer fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #27 Del Skrevet 30. desember 2024 visp skrev (4 timer siden): Du kan sammenligne det litt med grillet kylling:) Nei, virkelig ikke. Anonymkode: 9f710...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #28 Del Skrevet 30. desember 2024 Elsker and, spesielt ande confit. Andebryst kan være litt tricky å steke riktig, men utover det er det nydelig, spesielt om de får til sprøtt skinn. Synes egentlig ikke det har så mye til felles med kylling, har en egen viltsmak. Anonymkode: 7e841...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 30. desember 2024 #29 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det smaker overhodet ikke det samme. Anonymkode: 41877...6b1 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, det kan du virkelig ikke! Anonymkode: 928a0...772 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, virkelig ikke. Anonymkode: 9f710...4f8 Men hva ville dere sammenligne det med da? For å hjelpe ts? For det er ikke veldig dekkende bare å si at det er godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #30 Del Skrevet 30. desember 2024 visp skrev (Akkurat nå): Akkurat som kamskjell smaker litt som eksklusive fiskeboller, så vil jeg si at kylling er ganske forklarende for andesmaken. Høne da? Mer fornøyd? Kylling ligner kanskje på formen til and 😅😅 hvis man absolutt må blande inn kylling her (ikke meg du siterer) jeg synes and er kjempegodt. Har mest spist det på asiatiske spisesteder. Vi skal ha crispy and (asiatisk) i morgen. Jeg gleder meg til det. 😊 Anonymkode: a48e5...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumkonto Skrevet 30. desember 2024 #31 Del Skrevet 30. desember 2024 Det er veldig godt. Ganske rik smak og en del fett i andebryst. Kan ikke sammenlignes med kylling. Tror det skal mye til for at du virkelig ikke liker det. Det er ikke stram smak eller ekkel konsistens. Det blir sikkert spennende å prøve: godt med god rødvin til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #32 Del Skrevet 30. desember 2024 visp skrev (1 minutt siden): Men hva ville dere sammenligne det med da? For å hjelpe ts? For det er ikke veldig dekkende bare å si at det er godt? Gås kanskje? Eller litt fettete versjon av det mørke kalkunkjøttet? TS må nesten bare være åpen og gi det et forsøk. Neste år kan hun invitere selv og både bestemme, betale ig lage maten. Anonymkode: a48e5...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victoria95 Skrevet 30. desember 2024 #33 Del Skrevet 30. desember 2024 Kjempegodt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 30. desember 2024 #34 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gås kanskje? Eller litt fettete versjon av det mørke kalkunkjøttet? TS må nesten bare være åpen og gi det et forsøk. Neste år kan hun invitere selv og både bestemme, betale ig lage maten. Anonymkode: a48e5...a26 Ja, gås har jeg faktisk aldri smakt. Fint om ts oppdaterer her og sier hva hun syns om and. Veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #35 Del Skrevet 30. desember 2024 Andebryst er kjempe godt! Stekt andebryst kan minne om biff av storfe, bare enda bedre etter min mening. Er det stekt riktig er det så saftig og mørt at saus blir overflødig. And kan smake ganske ulikt ut fra stykke og hvordan det er tilberedt. Er nok derfor det er litt variasjon i svarene mtp. hva det kan sammenlignes med. Anonymkode: 36d29...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #36 Del Skrevet 30. desember 2024 Andebryst er litt for søtt, fett og "viltaktig" i smaken for min del. Men med mye godt tilbehør går det jo ned. Anonymkode: 5740d...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #37 Del Skrevet 31. desember 2024 Sikker på det ikke er bydue eller måke? Anonymkode: 8ecca...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 31. desember 2024 #38 Del Skrevet 31. desember 2024 Min mor griller andebryst så det er intenst godt. Skikkelig festmat. Frifanget and kan ha transmak. Andebryst fra butikken har ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #39 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er dritgodt! Gled deg! Anonymkode: f000d...4e6 Godt som drit… Anonymkode: 5f5a1...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #40 Del Skrevet 31. desember 2024 Stekt andebryst er kjempegodt - best når man ettersteker i ovnen med steketermometer så det er litt rosa inni. Skjær det opp i pene skiver, server med hjemmelaget appelsinsaus og smørstekte sukkererter/babygulerøtter + Fløtegratinerte poteter og en god italiensk rødvin Anonymkode: dd766...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå