AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #21 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har datet og vært sammen med en taxi-eier. Yrket og jobben i seg selv er helt greit. Men arbeidstidene er ekstremt uforutsigbare, og det samme med inntekten. Så aldri igjen. Anonymkode: 0cc93...1f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #22 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Grunnen til at jeg spør er at jeg har en høystatus yrke selv, høy utdannelse og høy inntekt. Har chattet med flere taxi sjåfører. Med slik gramatikk tviler jeg på at du har høy utdannelse eller "høystatus yrke". Anonymkode: 966c5...873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #23 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med slik gramatikk tviler jeg på at du har høy utdannelse eller "høystatus yrke". Anonymkode: 966c5...873 En skrivefeil er dritlett å ha. Å benekte at noen er høyt utdannet av noe så smått er dummere. Anonymkode: f93fa...00a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #24 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): En skrivefeil er dritlett å ha. Å benekte at noen er høyt utdannet av noe så smått er dummere. Anonymkode: f93fa...00a Kjenner mange utenlandske høyt utdannede i Norge med høystatus jobber, som skriver dårlig norsk. Teit utsagn. Anonymkode: 5a43f...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #25 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): En skrivefeil er dritlett å ha. Å benekte at noen er høyt utdannet av noe så smått er dummere. Anonymkode: f93fa...00a Var ikke bare én skrivefeil... Anonymkode: c65e2...758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 31. desember 2024 #26 Del Skrevet 31. desember 2024 En ting som stadig må minnes KGs kvinner på om er at penger er absolutt ikke alt. Så lenge man har en fast inntekt,og ikke sliter med økonomiske problemer. Taxi yrke er et ærlig stykke arbe.. Uansett hva slags inntekt man har egentlig. Det er alt for mange som skal ha den perfekte fasade her inne. Å penger går igjen og igjen. Ikke rart ungdommen er så skadet som de er når det gjelder dette. De luker jo ut noen bare de har feil mobiltelefon,eller jakke. Samtidig så klager damene over hvor ille dating markedet er blitt,og at "ingen er god nok" Våkn opp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet onsdag kl 21:30 #27 Del Skrevet onsdag kl 21:30 Ja , det hadde jeg. Han jeg datet var jo veldig kjekk da 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:39 #28 Del Skrevet onsdag kl 21:39 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Var ikke bare én skrivefeil... Anonymkode: c65e2...758 Neivel. Jeg bryr meg ikke om gramatikk i samme grad som deg. Til vanlig skriver jeg dialekten min og du hadde fått spasmer bare av å prøve å tyde det, du som ikke tåler noen feil her og der. Så investert i dere er jeg ikke, at jeg sitter å leser over hver eneste setning jeg skriver. Trykker fort, og har ikke endret mobilen min til å ikke ha auto correct heller, så det kommer ofte overraskelser. Å syns norsk er gørr. Forstår at det må være forståelig, men det føler jeg at det i stor nok grad også er. Om ikke, så retter jeg til dem som er verdt å rette for. Anonymkode: f93fa...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:46 #29 Del Skrevet onsdag kl 21:46 AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 16.39): Er ikke akkurat et yrke det oser tillitt av. Anonymkode: c948c...d9a Hvordan da? Tillit har da ingenting med yrket å gjøre, men mennesket Anonymkode: 847e5...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:48 #30 Del Skrevet onsdag kl 21:48 Jeg hadde datet en som har jobb fremfor en som ikke har det alle dager i uka!!! Anonymkode: f5cb1...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå