AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 fritthengende med utlufting, 60 cm bredde Anonymkode: 4f7fb...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Røroshetta Sense, kan få den i flere former tror jeg. Anonymkode: da6ee...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Røroshetta Sense, kan få den i flere former tror jeg. Anonymkode: da6ee...e98 de var fine, men jammen fin pris og Noen med tips til litt billigere? Anonymkode: 4f7fb...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): de var fine, men jammen fin pris og Noen med tips til litt billigere? Anonymkode: 4f7fb...068 Men de varer lenge. Du slipper å slå den på. Slår seg på automatisk og har mange sensorer som måler forskjellige parametre. Anonymkode: 53e1f...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg har en rimelig fra Bosch som har vært uten problemer i 27 år. Anonymkode: 5a884...d3f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 Kan jeg spørre hvor man kjøper slike i butikk? Anonymkode: e6e40...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan jeg spørre hvor man kjøper slike i butikk? Anonymkode: e6e40...8f5 power, megaflis og elkjøp hvertfall. Anonymkode: 4f7fb...068 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #8 Del Skrevet 31. desember 2024 Få deg induksjonstopp med integrert ventilator. Følg med i tiden. Anonymkode: 5dc12...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #9 Del Skrevet 31. desember 2024 Vi kjøpte nettopp den nest billigste fra ikea til ei utleiehytte. Ville ikke hatt den hjemme, for den bråker og skrangler. Så dette var et tips til hva du ikke bør kjøpe 😅 Anonymkode: 4ab35...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #10 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Få deg induksjonstopp med integrert ventilator. Følg med i tiden. Anonymkode: 5dc12...d35 og du må lære deg å svare på spørsmålet. Har ikke tenkt til å kjøpe koketopp i tillegg, kun vifte. Har utlufting på vegg over komfyr så har ikke tenkt å gjøre store endringer her. Og jeg driter i hva som er moderne eller "i tiden"...neste år er det noe annet. Anonymkode: 4f7fb...068 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #11 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Få deg induksjonstopp med integrert ventilator. Følg med i tiden. Anonymkode: 5dc12...d35 Jeg kan gjerne ha induksjonstopp men ikke med touch panel og ei heller med integrert ventilator. Hvorfor betale i dyre dommer for en løsning som prøver å trosse de fysiske lover når de finnes løsninger som spiller på lag med fysikken? Anonymkode: 357ba...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå