Gå til innhold

Setter menn pris på kåte damer som har sex med de?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Irak skrev (10 minutter siden):

Bedre å være takknemlig enn å ta det som en selvfølge...

Finnes det ingen mellomting? Måten det blir formulert på her tyder på at menn bør være mer takknemlig for sex enn kvinner, noe jeg synes er helt tullete. Jeg er glad for at kjæresten vil ha sex med meg, men hadde ikke vært fornøyd med sexen om hun så på dette som noe jeg får og jeg bør være takknemlig for å få, for meg antyder det en veldig skjev balanse i forholdet 

Anonymkode: 42a2d...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Finnes det ingen mellomting? Måten det blir formulert på her tyder på at menn bør være mer takknemlig for sex enn kvinner, noe jeg synes er helt tullete. Jeg er glad for at kjæresten vil ha sex med meg, men hadde ikke vært fornøyd med sexen om hun så på dette som noe jeg får og jeg bør være takknemlig for å få, for meg antyder det en veldig skjev balanse i forholdet 

Jeg er så rar at jeg takker for maten, selv om jeg har lagd den selv, for jeg synes det er viktig å være takknemlig 💕 Det er en del av min natur bare. Min måte å vise at jeg setter pris på det. Kan man ikke være takknemlig for at man har hverandre da? Er ikke det noe å være takknemlig for? 

Enig at det bør gå begge veier. Absolutt. Så er det mange måter å vise at man er takknemlig på. Det kommer jo an på situasjonen, men dette er min holdning til det. Hva andre gjør bryr ikke jeg meg noe om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg er svært takknemlig for at jeg har en fantastisk mann, som jeg har det godt sammen med. Jeg er også takknemlig for at vi har et vedvarende godt sexliv, og at livet ga meg en mann det er mulig med, men jeg er jo også bevisst på at dette kommer av holdninger, innstilling og innsats begge veier, og at det ikke har kommet helt gratis og alltid lett. Så jeg er vel like takknemlig for mine egne erfaringer som førte til klokskap rundt forvaltning av det seksuelle som jeg er for hans klokskap angående dette. 

Så jeg er takknemlig, men mer for hele pakka enn at jeg går rundt og er takknemlig for at han "gir meg" sex. Jeg forventer heller ikke at han er takknemlig for at jeg "gir ham" sex, for sex er jo noe vi har sammen, og at sexlivet er bra er fordi vi har gitt forholdet nødvendig innsats og ryddet opp i de tingene som kunne ha ødelagt dette gjennom samlivet. Så jeg er takknemlig for mannen og hans holdninger, og for livet vårt sammen, for vår gjensidige kjærlighet og at jeg var så heldig vi fant hverandre og evnet å ivareta det vi har begge to. Ikke alltid perfekt, men godt nok til at vi fremdeles har det godt nok sammen til at alt fungerer. Til og med bedre og bedre med årene. (Var mer konflikter tidligere. Nå er vi blitt klokere.) 

Enig med deg, og synes det blir rart å skulle være takknemlig for akkurat sex liksom. Jeg hadde ikke følt tilsvarende takknemlighet og tilfredshet dersom jeg "fikk sex", mens resten ikke fungerte. Da ville jeg ikke følt meg heldig, tross sex, men jeg ville antagelig vært veldig ulykkelig. Det er hele pakka jeg er takknemlig for, og at sex fungerer mellom oss er fordi hele pakka er bra nok. Sex er en faktor som følger hvordan resten fungerer, og er ikke et element som kan fungere så godt om ikke resten fungerer godt, så ja, jeg er takknemlig for hele vår relasjon og livet sammen.

Som jeg innimellom tuller med, når jeg først skulle være litt vanskelig og også få en litt vanskelig mann, så må vi begge være veldig takknemlig for at begge to har en veldig velvilje til å ordne opp i det som blir vanskelig. Jeg er veldig heldig angående det. Utrolig takknemlig for det! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg syns de bør. Jeg har ikke tenkt å gi sex til noen lenger når gutta er så utakknemlig. 

Anonymkode: 22589...d38

Jeg er enig med deg. Kvinner risikerer mer enn menn, etterspørselen er mye større enn tilbudet, de gir oss noe vi ofte trenger mer enn de gjør. Takknemlighet skader ikke. Dessuten, det er mye større for en mann, enn det er for en kvinne. Kvinner skjønner av og til ikke hva er greia... Da er ikke takknemlighet feil.

Anonymkode: 9b97b...979

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 13.01):

Motsier ikke nei. Jeg bare har hatt flere som har fått sex fra meg. Så hører jeg ingenting og lurer på om de satte pris på det eller bare tenker på meg som bruk og kast, noe å snakke nedlatende om etterpå. 

Anonymkode: 22589...d38

De setter pris på sexen, MEN: De tar kvinnene for gitt.

Stor forskjell!

Anonymkode: fcdc0...a7e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 12.04):

Ingen «får» sex. 

Anonymkode: 263d9...144

Alle skal få.

Anonymkode: 3f03f...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Kjæresten min brukte veldig få måneder på å bli lei av å ha en kjæreste som ikke bare elsket å ha sex med han men også suge han. Nå skjer det aldri lenger. Var tydeligvis bedre å bo sammen med en eks man ikke var kompatibel med og ikke hadde fysisk forhold med.

Anonymkode: 0574b...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo satt pris på det om jeg hadde hatt det, men her har det vært tørke siden 2018. Har nok innfunnet meg med at jeg ikke får oppleve det igjen. Alt er ikke for alle.

Anonymkode: 8a59f...090

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...