AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #21 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er så mye fordømming overalt. Er vel på tide at menn blir voksne og begynner å sette pris på sexen de får, ofte helt gratis. Hvis de ikke allerede gjør det, ta ett minutt og sett pris på det du har fått av sex i 2024 . At det finnes noen som er villige må de være takknemlig for. Anonymkode: 22589...d38 Det er ikke gratis, hvis han får sex lett så er det fordi han er pen, da betaler han med utseende. Anonymkode: d8bc8...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #22 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ikke gratis, hvis han får sex lett så er det fordi han er pen, da betaler han med utseende. Anonymkode: d8bc8...987 Neida. Trenger ikke være pen. Anonymkode: 22589...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #23 Del Skrevet 31. desember 2024 Om kvinner/jenter ligger med en player, så blir de brukt. Altså, ikke særlig satt pris på sånn i etterkant. Treffer de en gutt/mann som vil noe mer, så blir det satt pris på. Anonymkode: 9a00c...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #24 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Alkohol gjør at man tar dårlige beslutninger. Alkohol gjør at man tar dårlige beslutninger. Anonymkode: adc76...481 Den er lei. Anonymkode: fbc80...6c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #25 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om kvinner/jenter ligger med en player, så blir de brukt. Altså, ikke særlig satt pris på sånn i etterkant. Treffer de en gutt/mann som vil noe mer, så blir det satt pris på. Anonymkode: 9a00c...7cb Så trist er det fakta, at men blir brukt og ikke satt pris på? Ganske stygt gjort. Anonymkode: 22589...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #26 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Alkohol gjør at man tar dårlige beslutninger. Alkohol gjør at man tar dårlige beslutninger. Anonymkode: adc76...481 Ok. Kjipt for deg da, I guess. Anonymkode: 25951...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #27 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg forstår ikke poenget med tråden. Jeg setter pris på de jentene/damene som har tent på meg og villet ha sex med meg, ja. Anonymkode: e9870...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #28 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg forstår ikke poenget med tråden. Jeg setter pris på de jentene/damene som har tent på meg og villet ha sex med meg, ja. Anonymkode: e9870...b1d Så bra! Anonymkode: 22589...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #29 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg forstår ikke poenget med tråden. Jeg er ikke sikker, men jeg tror kanskje ts mener at det finnes kvinner som dekker behovet til mer enn en. Slik leser jeg HI. Kanskje er det feil. Anonymkode: 9b97b...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #30 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 12.02): Er så mye fordømming overalt. Er vel på tide at menn blir voksne og begynner å sette pris på sexen de får, ofte helt gratis. Hvis de ikke allerede gjør det, ta ett minutt og sett pris på det du har fått av sex i 2024 . At det finnes noen som er villige må de være takknemlig for. Anonymkode: 22589...d38 Nei, for jeg får ikke sex av kvinner. For en merkelig tankegang du har, i en normal og sunn seksuell relasjon, så er det ingen av partene som får sex, man har sex sammen. Å gå rundt å være takknemlig for at en "får" sex er tapermentalitet Anonymkode: 42a2d...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #31 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 12.26): Jo, her er det ueniget. Mener dessverre mange menn får sex. Anonymkode: 22589...d38 Men det er da eventuelt pliktsex, da kan man argumentere for at en får sex, og det er vel strengt tatt veldig lite å være takknemlig for. Men i relasjoner hvor begge har likt mye lyst på hverandre, så får man ikke sex Anonymkode: 42a2d...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #32 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det er da eventuelt pliktsex, da kan man argumentere for at en får sex, og det er vel strengt tatt veldig lite å være takknemlig for. Men i relasjoner hvor begge har likt mye lyst på hverandre, så får man ikke sex Anonymkode: 42a2d...278 Det kan også hende at noen får/ gir sex i slik tilfelle. Hvis det er kun den ene som får orgasme/ nytelse ut av det. Det er som oftest mannen. Anonymkode: 22589...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #33 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan også hende at noen får/ gir sex i slik tilfelle. Hvis det er kun den ene som får orgasme/ nytelse ut av det. Det er som oftest mannen. Anonymkode: 22589...d38 Ja, som er pliktsex. Ingen bør være takknemlig for det Anonymkode: 42a2d...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #34 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, som er pliktsex. Ingen bør være takknemlig for det Anonymkode: 42a2d...278 Jeg syns de bør. Jeg har ikke tenkt å gi sex til noen lenger når gutta er så utakknemlig. Anonymkode: 22589...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #35 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men det er da eventuelt pliktsex, da kan man argumentere for at en får sex, og det er vel strengt tatt veldig lite å være takknemlig for. Men i relasjoner hvor begge har likt mye lyst på hverandre, så får man ikke sex Anonymkode: 42a2d...278 I veldig mange relasjoner så har man ulik lyst på sex. Og veldig ofte har menn mer lyst på sex med dama, enn hva dama har med mannen. Det finnes en del tråder her inne som diskuterer slike utfordringer. En diskusjon rundt den språklige drakten ved det å «få sex» er ikke så veldig spennende. Jeg kan «få» munnsex av dama og dama kan «få» munnsex av meg ut fra ideen om at den aktive part er giver mens den passive part er mottaker, men for noen er det mer pirrende å utføre munnsex på andre enn at andre utfører det på deg. Så hvem er det som «får» munnsex da? Gudene må vite, og så lenge det er på siden av tema kan man kanskje like gjerne bare la det ligge? Anonymkode: e9870...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 31. desember 2024 #36 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) rummyking skrev (På 30.12.2024 den 12.06): Gjelder vell det samme for kvinner. Bør takke for all sex de får.. Men tilbake til virkeligheten. Er vel slik at sex er en del av ett forhold. Ikke noe noen må takke for. Er jo ikke snakk om mat her heller. Og om man skal se stort på det så er det vel oftest kvinner som faktisk tjener på sex, typ OF og lignende. Missforstå meg rett, men dette blir vell for dumt. Jeg er ikke helt enig med at sex er en del av et forhold helt uavhengig av hvordan rammene rundt er. Jeg er derimot for at det seksuelle i et forhold et noe som begge bør gi god innsats for å opprettholde og vedlikeholde som en gjensidig glede og nytelse. Gjør man ikke det er det naturlig at det seksuelle forsvinner, blir til frustrasjon, og ikke er noe til gjensidig nytelse og glede. Så omtanke og ivaretakelse av hverandre i så stor grad at den seksuelle relasjonen opprettholdes til glede for begge er hva som bør være fokus og mål. Ikke sex i seg selv, uavhengig av tilnærming til dette og utførelse av det. For sex kan også være noe ufyselig, ubehagelig og kjipt, for ene eller begge. Sex kan være så mye som ikke hører hjemme i et forhold med gjensidig respekt og omtanke for hverandre. Så skal man hevde at sex er en naturlig del av et forhold bør man også påpeke at det er sex til gjensidig nytelse og glede som bør være det naturlige i et forhold. Være såpass bevisst på at også sexliv er noe som må pleies og ivaretas godt for å opprettholde dette at man ikke tenker at det å ha sex i et forhold er tilstrekkelig, og at fravær av sex man ønsker er partner sin skyld, og noe partner ikke leverer på. Når sex opphører i et forhold er det jo oftest fordi rammene rundt det å ha sex ikke er bra nok, og det er rammene man må fikse. Som det ikke er klokt å sette i gang med å pusse opp huset innvendig mens grunnmuren sklir ut og truer med å få hele huset til å kollapse. Sex er ikke hva man bør forvente i et forhold. Deilig sex til gjensidig nytelse er hva et forhold bør inneholde. At rammene rundt er så bra at sex sammen er naturlig og ønsket. (Selvfølgelig under forutsetning at partene ikke er aseksuelle.) Endret 31. desember 2024 av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #37 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg syns de bør. Jeg har ikke tenkt å gi sex til noen lenger når gutta er så utakknemlig. Anonymkode: 22589...d38 Så bra, det synes jeg er lurt av deg, å "gi" sex for å være snill er veldig skadelig. Ha heller sex med de du virkelig har lyst på, så slipper du å gi, og de vil nok også sette pris på deg, og respektere deg. For en mann mister helt respekten for kvinner som ser på sex som en transaksjon Anonymkode: 42a2d...278 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #38 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så bra, det synes jeg er lurt av deg, å "gi" sex for å være snill er veldig skadelig. Ha heller sex med de du virkelig har lyst på, så slipper du å gi, og de vil nok også sette pris på deg, og respektere deg. For en mann mister helt respekten for kvinner som ser på sex som en transaksjon Anonymkode: 42a2d...278 Har egentlig ikke sett på det som transaksjon noen gang, men jeg har vært veldig kåt og ikke min feil de ikke ville gi meg noe orgasme. Jeg kan ikke spå, vite på forhånd de har intensjon å gi meg nytelse, eller bare seg selv. Jeg har hatt virkelig lyst på ekstremt få menn og de har ikke hatt lyst på meg. Hvor mye sexløs sksl man gå? Anonymkode: 22589...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 31. desember 2024 #39 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nei, for jeg får ikke sex av kvinner. For en merkelig tankegang du har, i en normal og sunn seksuell relasjon, så er det ingen av partene som får sex, man har sex sammen. Å gå rundt å være takknemlig for at en "får" sex er tapermentalitet Anonymkode: 42a2d...278 Bedre å være takknemlig enn å ta det som en selvfølge... Endret 31. desember 2024 av Irak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #40 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har egentlig ikke sett på det som transaksjon noen gang, men jeg har vært veldig kåt og ikke min feil de ikke ville gi meg noe orgasme. Jeg kan ikke spå, vite på forhånd de har intensjon å gi meg nytelse, eller bare seg selv. Jeg har hatt virkelig lyst på ekstremt få menn og de har ikke hatt lyst på meg. Hvor mye sexløs sksl man gå? Anonymkode: 22589...d38 Hvis du ikke ser på det som en transaksjon, hvorfor ser du på det som at menn skal være takknemlig for å "få" sex? Måten det blir sagt på så virker det som du tror at menn er heldig og skal være dypt takknemlig for all sex som kommer deres vei Det er vel bedre å ha lite sex enn å ha sex med noen du egentlig ikke har særlig lyst på. Og dårlig sex opplever vi alle, og sjansen for at han synes sexen er veldig bra når du ikke synes det var bra sex er veldig liten Anonymkode: 42a2d...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå