Gå til innhold

Slitsomt med voksne barn som er hjemme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De er studenter og bor langt unna ja.

Anonymkode: 99ee8...745

Ja, ok, men da har de kanskje venner på stedet der og dere bor fremdeles i barndomshjemmet? Jeg vil jo tro at de også hadde lyst til å reise tilbake til studiestedet etterhvert og hatt noen egendager. Men alle familier er jo forskjellige, og dette kan gå utmerket for begge parter, men ofte også være litt belastende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var det voksne barnet. Foreldrene mine la aldri skjul på at de gledet seg veldig til vi kom hjem, syntes det var fint å ha oss der og syntes det var deilig når vi dro 😆

Anonymkode: d3aca...460

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor mine voksne barn hjemme fremdeles, og skal gjøre det minste et par år til, men ja det er mentalt slitsomt. Større påkjenning angående å ha ingen privatliv enn med småbarn, og ikke mindre jobb. De roter og skitner som før, men dribler mellom jobb og skole, så bidrar mindre med husarbeid enn tidligere. 

Hadde de bodd borte ville de antagelig vært slitne når de kom hjem også. Å være ung er travelt, og ganske forståelig egentlig at de ikke prioriterer å være så flinke til å bidra hjemme. Jeg jobbet like hardt da jeg var i dem alderen, og det overskudd man har går da til venner. Skjønner det. 

Anonymkode: 6c256...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...