Maleficenta Skrevet 30. desember 2024 #41 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Åååh så deilig det er å kunne sove til 11-12 her uten at kjæresten skal klage over det. Vi har heldigvis ingen barn, eller ting som "må" gjøres i FERIEN. Ferie skal nytes. Det skal slappes av. Anonymkode: b2bbd...712 Men da kan jo begge sove til 11-12. Har man barn og andre forpliktelser bør dette byttes på, evt at den som sover lengre tar mest senere på dagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 30. desember 2024 #42 Del Skrevet 30. desember 2024 Om dere har små barn får dere byttes på. Og såklart må han gjøre ting når han våkner. Er greia at du må lage frokost og vekke unger mens du helst ville sove? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #43 Del Skrevet 30. desember 2024 Her sover vi begge to til kl 11 😉 Jeg vet ikke. Er han utmattet pga jobb? Sitter han lenge oppe om kvelden? Har han søvnproblemer eller helseplager? Er det noen hensyn her du ikke er villig til å ta? Hvis ikke så synes jeg det er passe ego. Anonymkode: b437a...dde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 30. desember 2024 #44 Del Skrevet 30. desember 2024 Om han jobber som lokfører eller godstog fører med nattskift ja, men om han har 9-17 jobb så nei han får værsågod bidra han og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #45 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle skal få. Anonymkode: 53821...d0e Er ikke det nettopp det som er ts sitt problem, at det er bare mannen som får? Eller rettere sagt, tar. Og så svarer jeg en som sier la ham ta. Anonymkode: 9dccd...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå