AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg har letet og letet etter førerkortet mitt, men finner det ikke. Hva må jeg gjøre da? Melde det inn noen plass og søke om nytt? Anonymkode: 7dd30...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Last ned på mobilen. Anonymkode: be01d...9dc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Har du nytt nok så laster du ned digitalt. Hvis ikke må du få nytt på trafikkstasjonen. Det er fort gjort. (Gjorde det samme for et par år siden, da mitt originale var for gammelt til å finnes digitalt). Anonymkode: 605af...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du nytt nok så laster du ned digitalt. Hvis ikke må du få nytt på trafikkstasjonen. Det er fort gjort. (Gjorde det samme for et par år siden, da mitt originale var for gammelt til å finnes digitalt). Anonymkode: 605af...fd9 Har det digitale. Men hører at det ikke godtas overalt? Det er det jeg bruker som legitimasjon etter at bankkort sluttet med bilder Anonymkode: 7dd30...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Nytt på trafikkstasjonen, med mindre du har tatt lappen nylig - da kan du bestille på nett. Opplevde nylig det samme. Kjip kostnad. Men jeg leier bil i utland innimellom, og da må jeg ha fysisk førerkort da digitalt ikke er gyldig. Anonymkode: 5a8a4...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nytt på trafikkstasjonen, med mindre du har tatt lappen nylig - da kan du bestille på nett. Opplevde nylig det samme. Kjip kostnad. Men jeg leier bil i utland innimellom, og da må jeg ha fysisk førerkort da digitalt ikke er gyldig. Anonymkode: 5a8a4...24c Hva koster det da? Anonymkode: 7dd30...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har det digitale. Men hører at det ikke godtas overalt? Det er det jeg bruker som legitimasjon etter at bankkort sluttet med bilder Anonymkode: 7dd30...718 I ditt tilfelle, med mindre du trenger det for å leie bil slik jeg beskriver, så ville jeg da heller lagt pengene i et nasjonalt ID kort. Det er veldig greit å ha. Anonymkode: 5a8a4...24c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 Vegvesen.no har løsningen Anonymkode: 2f870...2ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 31. desember 2024 #9 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): I ditt tilfelle, med mindre du trenger det for å leie bil slik jeg beskriver, så ville jeg da heller lagt pengene i et nasjonalt ID kort. Det er veldig greit å ha. Anonymkode: 5a8a4...24c Om man kjører til Sverige må man ha fysisk førerkort. Det er kun gyldig i Norge. Nytt førerkort koster 90kr om man bestiller det på nett, ifølge hjemmesiden til Statens Vegvesen. Ikke den største kostnaden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #10 Del Skrevet 1. januar newman01 skrev (På 31.12.2024 den 8.46): Om man kjører til Sverige må man ha fysisk førerkort. Det er kun gyldig i Norge. Nytt førerkort koster 90kr om man bestiller det på nett, ifølge hjemmesiden til Statens Vegvesen. Ikke den største kostnaden Det har jeg råd til 🙂. Men må ta nytt bilde da det som er på førerkortet må er over 30 år gammelt 😛 Anonymkode: 7dd30...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå