AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Er dette en seriøs arbeidsgiver.? Det dreier seg om AI og om oversetting for de som lurer Anonymkode: b732a...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg lurer på det samme, ble kontaktet på linkedin. Men har lest diverse på reddit, du kan tjene noe, men det er styrete greier. Anonymkode: 64010...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg har også blir kontaktet. Lurer på det samme? Hvor mye kan man tjene? Hvorfor er det styrete? Anonymkode: 99a0d...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg er også blitt kontaktet og lurer på det samme. Anonymkode: d35b8...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også blir kontaktet. Lurer på det samme? Hvor mye kan man tjene? Hvorfor er det styrete? Anonymkode: 99a0d...3e5 Tror man må gjennom noen tester, mange hadde visstnok blitt tatt av prosjekter uten videre forklaring. Så kanskje ikke den sikreste inntektskilden. Men ellers vet jeg lite. Skulle gjerne ha hørt fra nordmenn med erfaring, hvis det i det hele tatt finnes noen som har testet det. Anonymkode: 64010...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dbd Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Jeg begynte i starten av januar. Det er litt styrete i starten med opplæring og verifisering, men etterpå har det gått greit. Jeg gjør det innimellom når jeg har litt ledig tid, og har tatt noen lenger økter på kveldene. En typisk oppgave tar 10-15 minutter, så det er egentlig et fint avbrekk innimellom andre oppgaver. Det passer seg i hvert fall sånn i min hverdag. Jeg har ikke opplevd at det ikke er oppgaver tilgjengelig. Lønn utbetales til Paypal onsdag morgen norsk tid, fast hver uke. Siden jeg begynte har jeg tjent 875 dollar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Dbd skrev (8 timer siden): Jeg begynte i starten av januar. Det er litt styrete i starten med opplæring og verifisering, men etterpå har det gått greit. Jeg gjør det innimellom når jeg har litt ledig tid, og har tatt noen lenger økter på kveldene. En typisk oppgave tar 10-15 minutter, så det er egentlig et fint avbrekk innimellom andre oppgaver. Det passer seg i hvert fall sånn i min hverdag. Jeg har ikke opplevd at det ikke er oppgaver tilgjengelig. Lønn utbetales til Paypal onsdag morgen norsk tid, fast hver uke. Siden jeg begynte har jeg tjent 875 dollar. Måtte du gjennom en "opplæringsperiode" hvor du gjorde oppdrag gratis? Har hatt lyst til å prøve, men har hørt av andre at de registrerte seg, gjorde en del gratis oppdrag som "opplæring", og så fikk de ikke flere oppdrag når opplæringsperioden var over. Så jeg er skeptisk... Anonymkode: 51f36...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå