*Emma* Skrevet 31. mars 2006 #161 Skrevet 31. mars 2006 Også så jeg akkurat som jeg først trodde at det bare var "tull" at Marion tryna...fader og syns det var så gøy at hun falt også var det ikke henne.
Theka Skrevet 31. mars 2006 #162 Skrevet 31. mars 2006 Håper Oda ryker. Synes Vivian gjorde en helt grei versjon av Nothing Else Matters jeg. Elsker stemmen til Siri Helene, men hun kan ikke måle seg med Unni Wilhelmsen altså. Nesten så hun ødela sangen for meg. Bare så godt å kunne høre den ekte versjonen av sangene etterpå synes jeg, for da blir alt så mye bedre.
Gjest Binna Skrevet 31. mars 2006 #163 Skrevet 31. mars 2006 Helt greit at Oda gikk idag! Synes hun skilte seg ut iforhold til de andre .. (hun og Siri Helene kanskje)
Nala Skrevet 31. mars 2006 #165 Skrevet 31. mars 2006 Helt greit at Oda gikk ut i kveld. På tide. At Alexander havna i stolen var overraskende. Han sang jo FANTASTISK bra. Og så sang han en vanvittig kul låt da. Marita var kjedelig kjedelig kjedelig - som vanlig egentlig. Hun har en fin klang i stemmen til tider, men hun er utrygg og så har hun absolutt ingenting å trøkke på med. Det samme er egentlig Vivians problem, at hun ikke har noe å gi på med. Ørjan sklir litt for mye på attituden og utseende. Noen stor vokalist er han så definitivt ikke. Hvem er igjen da? Jo, Jonas gjorde det veldig bra i kveld. Wisnu leverte en VANVITTIG bra framfrøring. Teknisk kjempekrevende. Og Siri Helene leverte greit nok. Synd hun er litt utrygg, for jeg liker stemmen hennes veldig godt. Og Marion, hva i all verden var det med den sippinga??
Susan Sto Helit Skrevet 31. mars 2006 #166 Skrevet 31. mars 2006 Og Marion, hva i all verden var det med den sippinga?? ← Samme tenkte jeg. Oda tok det helt fint, men Marion sto der og sippet!
pusla Skrevet 31. mars 2006 #167 Skrevet 31. mars 2006 Og Marion, hva i all verden var det med den sippinga?? ← Ja huff, det der var utrolig flaut. En ting er at Solveig Kloppen har blitt litt rørt noen ganger, hun har jo fulgt deltakerne gjennom mange uker, men å sippe som gjesteprogramleder var bare for dumt. Jeg synes ikke Kåre Magnus er så god heller, så de to sammen ble ikke så veldig bra nei. At Oda røk i dag var helt greit også fryda det meg litt at Aleksander havna i stolen, har aldri klart å like han.
Majka Skrevet 31. mars 2006 #168 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Og Marion, hva i all verden var det med den sippinga?? ← Tror det var fordi hun tabba seg litt ut på slutten, da hun fortsatte å lese tilbakemeldinger...Føltes sikkert verre en det egentlig var. Endret 31. mars 2006 av Majka
Saga Skrevet 31. mars 2006 #169 Skrevet 31. mars 2006 Tror det var fordi hun tabba seg litt ut på slutten, da hun fortsatte å lese tilbakemeldinger...Føltes sikkert verre en det egentlig var. ←
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #170 Skrevet 31. mars 2006 Vivian er som forrige rundes Eva. Flink, men liker ikke stemmen hennes + litt kjedelig.
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #171 Skrevet 31. mars 2006 Vivian er som forrige rundes Eva. Flink, men liker ikke stemmen hennes + litt kjedelig. ← Godt poeng, helt enig! Synes hun synger bra, men kunne ikke tenke meg å kjøpe en cd med henne engang i fremtiden. Aleksander derimot, han har en fin stemme synes jeg, også er han tydeligvis en like stor fan av Gavin DeGraw som jeg er
fiesta Skrevet 1. april 2006 #172 Skrevet 1. april 2006 Det var greit at Oda røyk ut. Men jeg hadde håpet at det var Siri Helene. Wisnu kunne også ha røket ut. For syntes ikke han har en så fin stemme. Syntes at vivian, aleksander, jonas og ørjan er veldig bra.
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #173 Skrevet 7. april 2006 I dag blir det artig, 80 talls er supert tema! Gleder meg spesielt til Ørjans dancing in the dark, en av mine favorittsanger Synes alle har valgt fine sanger i dag, bortsett fra Vivian, men det er fordi jeg ikke kan huske å ha hørt den egentlig? Marita Johansen: I Love Rock And Roll - Joan Jett Wisnu Witono Adhi: Faith - George Michael Ørjan Hatlevik: Dancing In The Dark - Bruce Springsteen Vivian Sørmeland: First Time - Robin Beck Jonas Thomassen: Living On A Prayer - Bon Jovi Siri Helene Erland: Where The Streets Have No Name - U2 Aleksander Denstad With: The Way You Make Me Feel - Michael Jackson
Gjest lillelou Skrevet 7. april 2006 #174 Skrevet 7. april 2006 Frykter litt for Siri Helenes Idol-karriere i dag... . Trist, for hun er den jeg liker best, selv om hun er ganske malplassert i konseptet. Bortsett fra det er Wisnu min favoritt, han er utrolig dyktig.
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2006 #175 Skrevet 7. april 2006 Så deilig med en profesjonell programleder Silje stang gjør det bra så klart, en deilig avveksling fra klønete fjortisjenter
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2006 #177 Skrevet 7. april 2006 Utrolig voldtekt av sanger til nå! ← men jeg synes nivået på årets idolfinalister er så skremmende lav at jeg har sagt til meg selv minst 4 ganger at jeg ikke skal gidde å se... men allikevel ser jeg... og blir skuffa...
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #178 Skrevet 7. april 2006 Hehe jeg også. Jeg ser på helt til jeg fyker ut, håper ikke det blir så veldig lenge til Får håpe resten av dem viser litt mer talent!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå