Gå til innhold

Kveldens Idol-delfinale

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Hadde håpet på Aleksander og Vivian i finalen. de var de beste! Håper Aleksander vinner!!!! Synes Jonas har kjedelig stemme og kjedelig stil (les:manglende) ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det var riktig at Vivian gikk ut nå. Men jeg har ingen favoritter blant de to som er igjen. Jeg synes de er litt for anonyme i forhold til det Kurt var da han var med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må alle gode krefter stå Alex bi (dvs. STEMME) ... Jeg har ikke stemt en eneste gang i Idol, men nå er det så åpenbart at Alexander trenger stemmer fra oss, at nå er det bare å trå til. Aleksander har MYYYYE mer kvalitet enn Jonas kan by på, og jeg har skikkelig tro på han! Så til helga skal jeg stemme...

Heia Alex!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå må alle gode krefter stå Alex bi (dvs. STEMME) ... Jeg har ikke stemt en eneste gang i Idol, men nå er det så åpenbart at Alexander trenger stemmer fra oss, at nå er det bare å trå til. Aleksander har MYYYYE mer kvalitet enn Jonas kan by på, og jeg har skikkelig tro på han! Så til helga skal jeg stemme...

Heia Alex!!

Jeg er med deg!! Den Seal sangen på fredag, helt utrolig bra altså! Synes han er vanvittig flink! Så folkens, stem stem! Så kan vi "gamle" danke ut fjortisidolet Jonas....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med deg!! Den Seal sangen på fredag, helt utrolig bra altså! Synes han er vanvittig flink! Så folkens, stem stem! Så kan vi "gamle" danke ut fjortisidolet Jonas....

Et idol skal også ha utstråling......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Føler for å være kritisk mot motstanderen også jeg: Jonas sang tidvis surt, virket usikker, og har ikke sjarm heller.

Sånn.

Det var godt å få det ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas sang konsekvent surt på den siste sangen. Liker ikke trynet på noen av dem, men Aleksander var (og er) desidert flinkest til å synge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jonas sang konsekvent surt på den siste sangen. Liker ikke trynet på noen av dem, men Aleksander var (og er) desidert flinkest til å synge.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Jonas har MYE mer utstråling enn Aleksander, og mente helt klart at Jonas burde vinne... Liker stemmen hans også, og ikke minst synes jeg han sang best på finalelåten...

Jaja, Jonas kommer vel ut med en CD lell, tipper jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Gjest

Huff, Aleksander er jo like sjarmerende som en gammel skosåle! Tru det kjedelige albumet han kommer til å gi ut!?!? Huff, jeg gremmes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia
Nå får dere jaggu ta dere sammen! Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

:tunge1:

Gladkristen eller pingletryne, synge kan han hvertfall. Det er tross alt det viktigste ;)

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piper

Jonas sang surt og j***** i dag, og fortjente virkelig ikke å få vinnerlåten i det hele tatt. De som mente han sang den best, bør kanskje sjekke hørselen sin.

Jeg har hatt Jonas som favoritt hele tiden, for han har særpreg i stemmen. Men i dag sang han rett og slett grusomt. Men jeg tror nok han kommer tilbake, og da med en bedre CD enn det vinneren klarer å få til. Så sånn sett var det bra han kom som nr 2

Men Aeksander var klart best i dag, for vinneren av Idol bør ikke synge surt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...