Gjest torika Skrevet 17. november 2002 #1 Del Skrevet 17. november 2002 I går giftet jeg bort min eldste datter...det er noe av det fineste jeg har opplevd .....se sin datter brudepyntet komme opp kirkegulvet ledsaget av sin 4 år yngre bror, oppe ved alteret står min yngste datter(1 år yngre enn bruden)og venter på sin søster som hun er forlover for....3 barn og alle sentral i vielsen. kan en mor føle større stolthet og kjærlighet over sine barn i akkurat en slik stund.....det er iallefall noe av det største jeg har opplevd Morskjærlighet er noe vakkert og verdig synes jeg, jeg elsker mine barn over alt annet på jorden, jeg har så mange følelser i dag at jeg ville dele dem med dere. Klem fra en stolt og lykkelig mamma. p.s. Min sønn fulgte sin søster opp da jeg er enke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 17. november 2002 #2 Del Skrevet 17. november 2002 Her kan jeg jo bare si: GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 17. november 2002 #3 Del Skrevet 17. november 2002 Flott Torika.......... fint å høre at alt gikk bra. Og du - du klarte å lese opp diktet ditt også? 8) Klem fra Usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 17. november 2002 #4 Del Skrevet 17. november 2002 Gratulerer! Skjønner godt at det må ha vært en stor opplevelse! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anett2 Skrevet 18. november 2002 #5 Del Skrevet 18. november 2002 Gratulerer så mye med nygift datter.. Og så klart som stolt mamma :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-Meg84 Skrevet 18. november 2002 #6 Del Skrevet 18. november 2002 grattulerer så mye :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 18. november 2002 #7 Del Skrevet 18. november 2002 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. november 2002 #8 Del Skrevet 18. november 2002 Gratulerer så mye! Det er vel ikke noe som rører morshjertet dypere enn lykkelige barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest torika Skrevet 18. november 2002 #9 Del Skrevet 18. november 2002 Hjertelig takk for alle gratulasjoner, det varmer godt. Til Usikker..... joda, diktet som du hjalp meg med ble rørende og godt mottatt.....så tusen takk for hjelpen Det var litt vanskelig og holde tale og lese diktet da jeg ble rørt selv, men det er vel slik det skal være når du står og holder tale og lese et dikt som kom rett fra hjertet til sin unge. Klem til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 18. november 2002 #10 Del Skrevet 18. november 2002 Gratulerer med bortgift datter og "en sønn" Klem fra koldbruna 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eli_Na Skrevet 18. november 2002 #11 Del Skrevet 18. november 2002 ÅÅÅÅ,så flott! GRATULERER!!! Barna dine må stå hverandre veldig nært! Å, så stolt du må være!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå