AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg er gjest hos noen i USA. Har mitt eget bad. Jeg var litt forstoppet og måtte bæsje en skikkelig hard bæsj. 💩 Nå flusher ikke doen skikkelig. Hvis jeg flusher fyller toalettet seg med vann. Dette synker ned. Men vannivået i toalett er lavt etterpå, og det skal være en del vann i et amerikansk toalett. Jeg prøvde sugekoppen ved siden av toalettet, men det virker ikke så bra. 🥺 Jeg har ikke så lyst å be husvert om hjelp! Hva gjør jeg? 😬 Mange takker!!!! Anonymkode: 0c4c1...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Ta opp bæsjen med en handlepose å kast den i en søppelkasse ute. Anonymkode: 7af13...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta opp bæsjen med en handlepose å kast den i en søppelkasse ute. Anonymkode: 7af13...568 Bæsjen er borte. Anonymkode: 0c4c1...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er gjest hos noen i USA. Har mitt eget bad. Jeg var litt forstoppet og måtte bæsje en skikkelig hard bæsj. 💩 Nå flusher ikke doen skikkelig. Hvis jeg flusher fyller toalettet seg med vann. Dette synker ned. Men vannivået i toalett er lavt etterpå, og det skal være en del vann i et amerikansk toalett. Jeg prøvde sugekoppen ved siden av toalettet, men det virker ikke så bra. 🥺 Jeg har ikke så lyst å be husvert om hjelp! Hva gjør jeg? 😬 Mange takker!!!! Anonymkode: 0c4c1...97c Google det. På engelsk. Anonymkode: be066...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg fikser det!!! Thank you baby Jesus! 🥳🥳🥳🥳 Jeg måtte trekke i snoren og bruke plunger 🪠 rett etterpå. Når jeg prøvde første gang, hadde jeg ikke nok vann i toalettskålen. Anonymkode: 0c4c1...97c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå