AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #41 Del Skrevet 30. desember 2024 Ja, etter to graviditeter, men ikke etter overgangsalderen. Anonymkode: eed52...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #42 Del Skrevet 30. desember 2024 Ja. Har tre barn. Er nå tre kilo mer enn jeg var som ungdom og før graviditetene. Men passer samme klær som før. Er litt slapp i fisken, men det har kun med at jeg ikke har trent på mange år og jeg har blitt eldre. Jeg vet at hvis jeg trener blir jeg stram igjen. Anonymkode: 7978e...800 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:31 #43 Del Skrevet onsdag kl 23:31 AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 20.54): Var selve svangerskapet ille? Hører liksom at det er så koselig men det må jo vøre rimelig ille? ts Anonymkode: 64781...88f Hvorfor må det være rimelig ille? Mitt var fantastisk, var helt nydelig. Ble veldig godt kjent med min baby før han kom ut. Rytmen, roen, bevegelsene til baby- alt var gjenkjennbart etter fødselen. Hadde ingen andre "plager", enn at jeg stadig ble tyngre. Var aktiv hele svangerskapet- og det tror jeg bidro til at det selv på overtid var lite krevende. Jeg vasket f.eks ned huset da jeg gikk på overtid. Det blir lett slik at man hører skrekkhistoriene og dermed tror det er realiteten. For en del er ett svangerskap ingen stor utfordring. Jeg er veldig takknemlig for å ha fått oppleve det å gå gravid- syntes virkelig det var magisk. Anonymkode: 4c0e7...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå