AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #21 Del Skrevet 29. desember 2024 Hadde selvfølgelig hørt med han først så det ikke bare er ett usant rykte. Er det sant? Takk og farvel!! En forelder som ikke vil vite av sitt barn? Nei takk! Anonymkode: 08a49...033 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #22 Del Skrevet 29. desember 2024 Hvorfor har han ikke sagt det til deg? Det ville jo kommet frem uansett dersom dere skal gifte dere, siden dette må oppgis i prøvingspapirene. Dere får ikke prøvingsattest dersom han oppgir feil antall barn. Anonymkode: 1ba21...332 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #23 Del Skrevet 29. desember 2024 Stakkars alle disse barna 4 barn med 3 menn? Hva feiler kjerringa. Anonymkode: 3fd1f...c31 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 29. desember 2024 #24 Del Skrevet 29. desember 2024 Hvordan du skal støtte? Skjønner ikke? Det beste for deg er at han ikke er din forlovede lenger. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #25 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg hadde kun godtatt at han faktisk hadde kontakt med barnet sitt. Vil han ikke vite av det så hadde jeg flyttet. Vi hadde også trengt noe parterapi her, han har jo skjult en veldig vesentlig ting, og in the end ikke engang sagt det selv. Ville han ikke ha barn burde han brukt kondom, ellers må man ta ansvar. Anonymkode: d6b71...33c 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #26 Del Skrevet 29. desember 2024 Det er så enkelt å si at man ble lurt. Man kan bruke en kondom når man ligger sammen. Så slipper man slike ting. For meg så hadde jeg ikke tilgitt. Man fra skriver seg ikke ansvar her. Det har han gjort. Både ovenfor barnet og deg. Så nei. Jeg hadde sakt at jeg trudde jeg kjente deg. Og det gjorde jeg ikke. Anonymkode: 5af8a...b04 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 29. desember 2024 #27 Del Skrevet 29. desember 2024 Uhørt opplegg. Det er de værste menneskene som finnes som ikke tar ansvar for egne barn. Ønsket eller ei, det er faen ikke barnet sin feil det ble født og typen din bør skamme seg. Jeg hadde mistet all respekt for han. Makan til dritt fyr. Og det du skriver om barnemor er og uhørt. Er det ting du fikk høre fra typen din sin familie? Ergo rykter og forsvarsmekanismer. Hvis man ikke vil ha barn burde man heller ikke ligge rundt sånn som typen din har gjort Ikke legg skylden på barnemor. It takes two to tango. 12 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #28 Del Skrevet 29. desember 2024 Skal si du klamrer deg fast som aksepterer dette. Anonymkode: 89b2a...87d 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #29 Del Skrevet 29. desember 2024 LØP Anonymkode: e5295...51f 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #30 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Men hvorfor? Jeg prøver å se alle sider her .. jeg har jo en sønn selv og jeg synes ikke man kan tvinge barn på folk som overhodet ikke ønsker det. Har man virkelig rett til det? Anonymkode: 9f6e9...9b7 Enig med ts. Hadde aldri orket forholde meg til enda et bonusbarn som ut av det blå plutselig er hans barn. Mannen vil ikke ha kontakt med barnet. Dama gar 4 barn med 3 menn,sier selv at hun fikk barn kun for pengene. Anonymkode: f7414...d6c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #31 Del Skrevet 29. desember 2024 Ja, det er jo ikke bra. Jeg pleier å tulle med mannen min om ikke hans ukjente sønn skal dukke opp på døra. Vi har barn jenter, så det hadde vært litt trivelig. Men hvis det var en kjent sønn, så hadde jeg følt meg ført bal lyset og skuffet over mannen.. Anonymkode: a2fa7...3ba 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #32 Del Skrevet 29. desember 2024 Han burde tatt ansvar med kondom. Forsatt godt mulig at hun brukte prevensjon. Prevensjon er ikke 100 % sikkert så da burde han som mann sikre at de er dobbelt opp beskyttet. Jeg ville aldri blitt ilag med en mann som ikke ønsket kontakt med barnet sitt. Hva om dere plutselig blir gravide å han finner ut at nei dette orker han ikke, så kutter han ut både deg og barnet og forteller samme histore til neste. Han har ikke en gang fortalt dette til deg,noe som sier litt. Anonymkode: cfb44...75a 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #33 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg hadde ikke fortsatt å være forlovet med en som A - ikke tok ansvar for eget barn B - ikke var ærlig med meg C - ikke var i stand til å kommunisere på en normal måte om normale ting. En slik mann hadde jeg sett på som totalt uegnet som partner. Og en mann som velger å ikke ta ansvar for egne barn, han er ikke mann i mine øyne. Å ha sex med en slik "mann" hadde vært uaktuelt. En som så lett svikter sitt eget barn, han vil også like lett kunne svikte hvem som helst andre! Hvordan du best kan hjelpe og støtte deg selv, TS? Avslutt, kom deg unna, ikke se deg tilbake. Anonymkode: 2c91e...1c7 5 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #34 Del Skrevet 29. desember 2024 Unnskyld at jeg skriver det jeg skriver nå men han er dum! Hvis han overhodet ikke vil ha barn kan han sterilisere seg eller bruke kondom. At han ikke ønsker kontakt med barnet og ikke forteller det er slå opp grunn. Håper du tenker deg nøye om før du gifter deg med han. Vil også informere deg om at dette barnet har arverett til sin far. Anonymkode: ac8d5...249 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #35 Del Skrevet 29. desember 2024 Hvem vil være sammen med en som ikke gidder å bruke kondom, også når det blir barn av det nektet han å se ungen? Aldri i universet om jeg hadde vært sammen med en mann som ikke tok ansvar for eget avkom, noe mer patetisk kan jeg knapt tenke meg. Anonymkode: 77e1f...591 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 29. desember 2024 #36 Del Skrevet 29. desember 2024 Den hadde vært vanskelig for meg å svelge. Ikke at han holdt det skjult, men at han faktisk ikke ønsker kontakt med sitt eget barn. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #37 Del Skrevet 29. desember 2024 Hadde aldri akseptert dette. Han holdt dette skjult for deg, han kan holde skjult andre ting og Anonymkode: 6ad86...501 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #38 Del Skrevet 29. desember 2024 Hadde aldri respektert en mann som "ikke ønsker å ha kontakt med barnet". Uansett situasjon. Dette er det dummeste jeg har lest. Anonymkode: 612ba...f78 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #39 Del Skrevet 29. desember 2024 Hvordan støtter du best den stakkars mannen? Ved å akseptere at han holder dama og ungen så langt unna du kan! Du kan støtte ham ved å si at det er helt greit at han ikke vil ha kontakt med barnet sitt og at det er helt greit at søsken så lenge som mulig ikke får vite om hverandre eller få kontakt. Evt kan du støtte ham ved å prøve å få ham til å bli et bedre menneske. Da må du hjelpe ham til å se barnet uavhengig av moren. Du kan hjelpe ham til å finne måter han kan bli en del av barnets liv på- til å bli en bedre far. Et lite ekstra råd: Hvis du ønsker å gifte deg og få barn med han må du tenke deg nøye om. Han trenger ikke være et dårlig menneske hvis han bare har sett på seg selv som en spermdonor og ikke tenkt noe mer utover det, men dere bør ta mange, lange prater før bryllup og før evt nye barn. Anonymkode: e6398...172 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #40 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kan støtte ham ved å si at det er helt greit at han ikke vil ha kontakt med barnet sitt og at det er helt greit at søsken så lenge som mulig ikke får vite om hverandre eller få kontakt. Hadde jeg fått vite at faren min med vilje ignorerte et barn og hindret meg i å få vite om et søsken, vet jeg ikke om forholdet vårt hadde vært det samme noen gang. Anonymkode: 6181b...3b2 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå