Gå til innhold

Hva er din favoritt lakris? 😀

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oi det er mange 😅😀 

Haribo lakris smokker.

Lakrisen i Haribo clickmix og Matador mix.

Panda lakris

Pulverpadder

Hockey pulver

Dundersalt

Og  mye mer, mye godt I smågodthyllene 😊 Salte blekkspruter, Minde lakris sjokolade, og så fikk jeg en stor boks med lakriskuler til jul, fra Cemo gourmet,  de var veldig gode 😀😊.

Anonymkode: 8bbf5...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tyrkisk Pepper-dropsene på bildet! Dessverre fås de ikke i Norge lenger, må kjøpes på taxfree eller bestilles fra utlandet:(

Sier ikke nei takk til Bülow-lakris heller.. Peaches og Sour Strawberry fungerer året rundt..og Frozen Mint er perfekt til jul;)

tyrkiskpepper.png

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakrisen hos Mester Grønn! Og salte sild, lakrisfisken i smågodthylla og hockeypulver om det teller. Deilig!

Anonymkode: 26505...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Illumi skrev (På 30.12.2024 den 23.45):

Inntørka lakrisbåter!! Er min all time favourite. Pulverpadder, salt sild, malaco lakrisfisk, tyrkisk peber, ifa, rustne spiker, s merke lakrisskum, lakris hodeskaller smågodt, salte ufo, heksehyl

Minde har også kommet med en sjokoladetrekt lakris i rød pose, den er også veldig god!!

Lakris ass ..beste jeg veit tror jeg

Noen som husker Malaco Must Dark shots?? Den var helt vilt god men selges ikke lenger :(

834.jpg.2264fea01ee7725817e2d0ca12e02a2a.jpg

Trodde jeg var den eneste som huska Must! Den med havsalt var helt hinsides god, og den på bildet var også fantastisk.

Anonymkode: d08a2...edb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskjävlar fra Haupt. Både salte og søte. Og panda med sjokolade rundt som jeg finnes i smågodtet på coop. Og lakrislykke fra Jentene på Tunet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakrisfudge og bringebærlakrisfudge fra smågodthylla

The Mallows mørk lakris

Pulverpadder

Kick original

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyoscyamus skrev (28 minutter siden):

Tyrkisk Pepper-dropsene på bildet! Dessverre fås de ikke i Norge lenger, må kjøpes på taxfree eller bestilles fra utlandet:(

Sier ikke nei takk til Bülow-lakris heller.. Peaches og Sour Strawberry fungerer året rundt..og Frozen Mint er perfekt til jul;)

tyrkiskpepper.png

Ååå, den er så god! Jeg fant den aldri her i Norge, men den finnes i en lyseblå pose med flere forskjellige. Den posen har jeg kun sett i Sverige og jeg kjøper den kun pga disse dropsene. De røde og grønne som også er i posen er ikke like gode.

Savner også rød tyrkisk peber hot’n chili. Den var den aller beste. Den fantes i Norge på 90-tallet, så forsvant den igjen og kom tilbake for noen år siden. Og nå er den borte igjen 😢 Har ikke sett den i Sverige på flere år heller. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Trodde jeg var den eneste som huska Must! Den med havsalt var helt hinsides god, og den på bildet var også fantastisk.

Anonymkode: d08a2...edb

Ja, tenker på disse med jevne mellomrom ☹️100_0027_thumb8.jpg.5c86fc48f70fe87770b8dc53638deffe.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Ååå, den er så god! Jeg fant den aldri her i Norge, men den finnes i en lyseblå pose med flere forskjellige. Den posen har jeg kun sett i Sverige og jeg kjøper den kun pga disse dropsene. De røde og grønne som også er i posen er ikke like gode.

Savner også rød tyrkisk peber hot’n chili. Den var den aller beste. Den fantes i Norge på 90-tallet, så forsvant den igjen og kom tilbake for noen år siden. Og nå er den borte igjen 😢 Har ikke sett den i Sverige på flere år heller. 

Den lyseblå posen finner jeg faktisk på flere Meny og Rema her i Oslo:) Er ikke så fan av de blå dropsene i blandingen, men liker de oransje ganske godt (tror det er melonsmak?), og de røde er også OK. Funker med fruktsmak siden de har salt lakrispulver inni:P Men, høydepunktet og hovedgrunnen til å kjøpe er helt klart pepper liquorice! Forrige gang jeg kjøpte var det kun én av den dropsen i posen, snakk om skuffelse:(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illumi skrev (2 timer siden):

Ja, tenker på disse med jevne mellomrom ☹️100_0027_thumb8.jpg.5c86fc48f70fe87770b8dc53638deffe.jpg

Åh, JAAA! Disse hadde jeg faktisk glemt et øyeblikk. Den til venstre og den til høyre, herreguud!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 19.48):

Salmiakklakris, de har en veldig god blokk på Europris. Finnes noe lignende i smågodt, stor klissete firkant. 

Ellers er det panda, skolekritt, heksehyl, pulverpadder og Oro sjokoladelakriskuler

Anonymkode: 374ea...b5d

Blokken på europris, er den i smågodtdisken?

Anonymkode: fe6e5...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyoscyamus skrev (1 minutt siden):

Den lyseblå posen finner jeg faktisk på flere Meny og Rema her i Oslo:) Er ikke så fan av de blå dropsene i blandingen, men liker de oransje ganske godt (tror det er melonsmak?), og de røde er også OK. Funker med fruktsmak siden de har salt lakrispulver inni:P Men, høydepunktet og hovedgrunnen til å kjøpe er helt klart pepper liquorice! Forrige gang jeg kjøpte var det kun én av den dropsen i posen, snakk om skuffelse:(

Takk, da skal jeg se litt nærmere. Mulig jeg er litt blind, hehe. De blå er ikke noe gode, nei. Syns de røde er ok, men ikke gode som pepper liquorice. Åååå, så kjipt med bare én av den dropsen! :( Da hadde jeg blitt skuffet, ass. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakrispiper merket med gul innpakning.

Liker kombinasjonen Gott og Blandat, hiver to vanlige og en lakris i munnen samtidig...deilig kombo. Men det er ikke alltid regnestykket går opp, og da sitter jeg igjen med noen søte biter som ikke er godt uten følge av lakris.

Bringbærskaller.

Anonymkode: 3699b...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Pandalakris (de vanlige bitene i pose) med Hockeypulver på! (Tilsett 1/2-1 eske oppi posen og rist) Det er noe av det sjukeste jeg har smakt, i positiv forstand!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...