Gå til innhold

Hun vil nesten ikke ha sex lengre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Dama har det siste året ønsket sex 1 gang i uken ca. For meg er det lite og pusher jeg for mye eller ofte blir det lett 14 dager til neste gang. Ofte får jeg høre at er for sliten eller da blir jeg bare mer våken etterpå, jeg vil sove eller kroppen er ikke med (om hun ombestemmer seg er hun dyngvåt nedentil, så det er bare vås også). 

Jeg bare fatter det ikke for hun sier at sexen er bra. Og hun rister og får orgasme hver gang jeg onanerer høna, mye mer en for 5 år siden hvor hun ville ha mer sex en meg.

Er våre kjønn så forskjellige? 

Ikke kom med mer husaebeid, ha barna mer eller gi oppmerksomhet for det gjør jeg virkelig

Anonymkode: 2c47f...3b4

1. Sex en gang i uka er egentlig ganske greit, sånn jevnt over. Det er en vanlig hyppighet hos par som har vært sammen i mange år. Hvis du synes det er for lite til at du har lyst å bli, og dama ikke har lyst, må du ta ansvar for deg selv og egne behov og gjøre det slutt.

2. En dame kan være "dyngvåt" nedentil uten at det har noe som helst med kåthet å gjøre.

3. Ikke kall det for å "onanere høna", det dreper den lille lysten hun kanskje har igjen.

4. At hun får flere orgasmer enn før, kan enten bety at hun lettere får orgasme fordi dere har vært sammen så lenge at du vet hva hun liker, eller så betyr det at hun faker for å bli fort ferdig.

Jeg tenker at hvis sex er så viktig for deg at en gang i uka er for lite, så kan du ikke være sammen med henne. Gjør deg selv og henne en tjeneste og gå.

Anonymkode: b7daf...c09

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også mistet sexlysten etter 20 års samliv og 2 barn med mannen min. Jeg har lyst kanskje sånn 2 ganger i måneden. Jeg tenker aldri på sex og ønsker det heller ikke mer. Jeg har det kjempefint med mannen min sånn ellers, men forstår om han ønsker å gå. Jeg forsøkte noen år å fikse det selv. Med å oppsøke seksuelle ting. Lese erotiske noveller, ta rosenrot, se på erotiske filmer, var hos legen og målte hormoner, fikset dates for oss osv. Men, det hjalp ingenting fra min side. Jeg tenner fortsatt på mannen min, men ønsker bare ikke sex så ofte som han vil. Det er kjipt, men får ikke gjort så mye mer med det. 

Anonymkode: 9b021...83a

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

onanerer høna

Vel, hvis du snakker sånn til henne også, skjønner jeg det.

Anonymkode: 466fb...929

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang i uka er mye mer enn snittet. 

«Dyngvåt og høna» 😬

Druid skrev (7 minutter siden):

1 gang i uka er under gjennomsnittet.. og gjennomsnittet er kunstig lavt, for det inkluderer alle med seksuelle dysfunksjoner.

1-2 ganger i uken er gjennomsnittet for tiden,  og det er normalt å problematisere frekvensen.

Jeg har statistikken fra parforhold med barn. Da er vel 2 gg i mnd snittet. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (4 minutter siden):

Og han vil løse problemet. Leit for han at partneren ikke vil det samme.

Hvorfor mener du at dama ikke vil løse problemet? For alt vi vet mangler hun fullstendig sexlyst, men har sex med mannen en gang i uka for å prøve å imøtekomme hans behov. Hvis hun sliter med hormonell ubalanse og har mistet lysten, er det ikke stort å gjøre. Og nei, hormonterapi funger slett ikke alltid som noen vidunderkur som øker sexlysten.
Jeg synes det høres ut som at dama er fornøyd med tingenes tilstand men prøver å være flink kjæreste og ha sex i hvertfall en gang i uka, mens TS synes det likevel er alt for lite sex. TS er den som ikke trives, og da må han si ifra om at han ikke greier dette lenger, og faktisk vurderer å gå fra henne. Både sårende og hardt for henne, men ærlighet varer lengst og det er bedre å avslutte forholdet nå enn å vente til TS knekker sammen og er utro.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Dama har det siste året ønsket sex 1 gang i uken ca. For meg er det lite og pusher jeg for mye eller ofte blir det lett 14 dager til neste gang. Ofte får jeg høre at er for sliten eller da blir jeg bare mer våken etterpå, jeg vil sove eller kroppen er ikke med (om hun ombestemmer seg er hun dyngvåt nedentil, så det er bare vås også). 

Jeg bare fatter det ikke for hun sier at sexen er bra. Og hun rister og får orgasme hver gang jeg onanerer høna, mye mer en for 5 år siden hvor hun ville ha mer sex en meg.

Er våre kjønn så forskjellige? 

Ikke kom med mer husaebeid, ha barna mer eller gi oppmerksomhet for det gjør jeg virkelig

Bare ved å lese teksten din gir du meg en skikkelig «ick». 

Husker eksen min også trodde at fordi jeg var våt så var jeg kåt hele tida. 
Han kunne plutselig ta meg nedi trusa mens jeg stod ved kjøkkenbenken og sa «Du er jo dritvåt! Da er du jo kåt! La oss gå opp.»  Sannheten er at jenter gjennom dagen faktisk blir våte i underlivet av utflod  etc. Så vi er ofte våte der nede. Menn har fått for seg at dette automatisk betyr at vi er kåte. Jeg må så le av det motsatt kjønn og hvor uvitende de er over kvinners anatomi. Jeg var overhodet ikke kåt der jeg sto og hakket gulrøtter til middagen vår! 

Kroppen vår kan også reagere fysisk på berøring etc uten at vi mentalt er med. Er vi ikke mentalt med på sexen er det et stort NEI fra meg! 

Anonymkode: 9b021...83a

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

1. Sex en gang i uka er egentlig ganske greit, sånn jevnt over. Det er en vanlig hyppighet hos par som har vært sammen i mange år. Hvis du synes det er for lite til at du har lyst å bli, og dama ikke har lyst, må du ta ansvar for deg selv og egne behov og gjøre det slutt.

2. En dame kan være "dyngvåt" nedentil uten at det har noe som helst med kåthet å gjøre.

3. Ikke kall det for å "onanere høna", det dreper den lille lysten hun kanskje har igjen.

4. At hun får flere orgasmer enn før, kan enten bety at hun lettere får orgasme fordi dere har vært sammen så lenge at du vet hva hun liker, eller så betyr det at hun faker for å bli fort ferdig.

Jeg tenker at hvis sex er så viktig for deg at en gang i uka er for lite, så kan du ikke være sammen med henne. Gjør deg selv og henne en tjeneste og gå.

Er enig med deg i det siste du skriver her. Om sex er viktigere for den ene parten enn den andre, så vil det ikke fungere i lengda...

Da kan man gjøre hverandre begge en tjeneste og la hverandre gå. Det trenger ikke å være negativt. Tvert imot.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (11 minutter siden):

1 gang i uka er mye mer enn snittet. 

«Dyngvåt og høna» 😬

Jeg har statistikken fra parforhold med barn. Da er vel 2 gg i mnd snittet. 

Det vil jo være en faktor i betydning av analysen av statistikken min, men en subgruppe  forandrer ikke det grunnleggende problemet med at folk har for lite sex i forhold til hva de ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Flertallet av menn (65 %) og kvinner (61 %) rapporterte om samleieaktivitet i løpet av den siste måneden, og det var vanligst å rapportere samleie 2 - 3 ganger i måneden.

De som hadde fast partner rapporterte oftest at de hadde samleie ukentlig. Samleiefrekvensen avtar med økende alder. Samleiefrekvensen på 2 - 3 ganger per uke gikk ned fra 35 % hos deltakere i alderen 18 - 29 år, til 8 % hos deltakere 60 år og eldre

Fra seksualvaneundersøkelsen 2020.

Anonymkode: f6b48...623

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

kroppen er ikke med (om hun ombestemmer seg er hun dyngvåt nedentil, så det er bare vås også). 

Hva i all verden?

Jeg har ereksjon flere ganger om dagen. Jeg har lyst på sex kanskje 1 gang i løpet av en uke.

Autonome fysiologiske hendelser er ikke nødvendigvis en indikasjon på seksuell lyst.

Anonymkode: f6b48...623

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Du er mann, og her inne er sexløshet er manneproblem uansett hvem i forholdet som ikke har lyst. 

Du får beskjed om å godta det, eller skille deg.

Hadde du vært kvinne, hadde du fått beskjed at du kan kreve hva pokker du vil, og at pliktsex er helt innafor for menn. 

Anonymkode: dfed0...f9b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veldig mange tråder om dette her inne for tiden. Hvis ikke ukentlig sex er bra nok for deg så får du skille deg da. Pliktsex ødelegger tross alt psyken fullstendig.

Masse lykke til med å finne ei dame som vil ha sex flere ganger i uka etter 5-10 års samliv og et par unger forresten.

Anonymkode: f1906...e5b

Jeg vil ha sex hver dag, men får max 1 gang i uken.. Så ja vi damer fins , sammen i magen mange år og flere barn!

Anonymkode: e029e...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er urealistisk at en kropp skal ha lyst på sex hele tiden. Det gir jo ikke mening at det er et konstant jag etter å reprodusere seg.

Kanskje du burde slutte å påvirke degselv om du oppsøker mye erotisk?

Anonymkode: 138cb...8be

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo litt opp til hver enkelt hva man ønsker å få ut av et forhold. Selv så har vi sex ca annenhver dag. For noen høres det kanskje mye ut. For meg er det egentlig et kompromiss da jeg gjerne skulle hatt en del mer sex. Men samtidig så er det ikke så lite at jeg ser noen grunn til å klage. 

Hadde vi havnet på en gang i uka så hadde jeg sannsynligvis gått. Jeg ønsker mer sex enn det i et forhold og det er et helt fair og legitimt ønske. 

Anonymkode: 8c04c...48b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Veldig mange tråder om dette her inne for tiden. Hvis ikke ukentlig sex er bra nok for deg så får du skille deg da. Pliktsex ødelegger tross alt psyken fullstendig.

Masse lykke til med å finne ei dame som vil ha sex flere ganger i uka etter 5-10 års samliv og et par unger forresten.

Anonymkode: f1906...e5b

Ehh.. akkurat det er vel ikke så vanskelig og spesielt uvanlig. Alle av mine venner som jeg er nær nok til å snakke om sex med har i alle fall sex flere ganger i uka. Selv så ligger vi vel på rundt 3 ganger i uka etter over 20 år sammen og to unger. Greit for hennes del, men kunne godt vært mer for min del. Men jeg klarer meg :)

Anonymkode: 8c04c...48b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg må så le av det motsatt kjønn og hvor uvitende de er over kvinners anatomi

Hvem skal lære menn om kvinners anatomi? Min eks. viste meg ikke sin klitoris en gang, fortalte aldri hva hun likte og onanerte aldri foran meg. Sex med lyset av og misjonæren under dyna, ræva sex for begge. Alle forslag til å sprite opp ble møtt med et nei. 

Anonymkode: 6e3a0...cf1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hvem skal lære menn om kvinners anatomi? Min eks. viste meg ikke sin klitoris en gang, fortalte aldri hva hun likte og onanerte aldri foran meg. Sex med lyset av og misjonæren under dyna, ræva sex for begge. Alle forslag til å sprite opp ble møtt med et nei. 

Anonymkode: 6e3a0...cf1

Du har vel selv et ansvar for å lære om din partners anatomi, eller?

Anonymkode: 466fb...929

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei. Du er mann, og her inne er sexløshet er manneproblem uansett hvem i forholdet som ikke har lyst. 

Hadde du vært kvinne, hadde du fått beskjed at du kan kreve hva pokker du vil, og at pliktsex er helt innafor for menn. 

Link til dine påstander takk! Aldri lest noe som tilsvarer det du påstår her. 

Anonymkode: 63fad...d12

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og der var sutrekoppen på plass.

Det du skriver stemmer ikke, og det første du bør gjøre er å lese tråden du kommenterer i.

Anonymkode: 76b49...f08

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil nesten ikke ha sex? Dere har et helt normalt sexliv, kanskje også litt i overkant. Så slutt å mas om å få onanere "høna" hennes. Herregud, noe så latterlig sagt. 

Anonymkode: f4f79...875

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...