SPOCA Skrevet 29. desember 2024 #21 Del Skrevet 29. desember 2024 Ja, det er ikke grunn ganske kjedelig å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 29. desember 2024 #22 Del Skrevet 29. desember 2024 Det gjør det i hvert fall enda mindre tiltrekkende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #23 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): hun er vel ikke kjedelig, hun har bare ikke lyst på deg. kanskje du skal prøve være litt mer sexy? Anonymkode: 2b6c3...034 Sant. Kanskje DU er kjedelig Ts, siden hun ikke vil ha sex med deg 😬😅 Anonymkode: f10ca...f9f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #24 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg pleier å si det når hun sier nei til sex mange kvelder på rad. Hun ble meget sur i går og mente jeg sa d for å presse henne. Jeg blir skuffet etter mye nei og sier det, men samtidig er det vel ikke det værste en kan si? Jeg mener det jo også Anonymkode: 5e1e1...13f Tror du det hjelper, ts? På hvilken måte tror du «du er så kjedelig» bidrar til forholdet til denne personen du har valgt å være sammen med? Positivt? Negativt? Du er et tenkende vesen, ikke en ape i skogen. Oppfør deg deretter. Anonymkode: 6e4a5...12d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #25 Del Skrevet 29. desember 2024 For et kjedelig innlegg 🙄 Anonymkode: f6ea0...f24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #26 Del Skrevet 29. desember 2024 Spør henne hva du kan gjøre for at hun skal få lyst heller. Hun synes sikkert at sexen med deg er kjedelig, derfor gidder hun sjeldent. Eventuelt at du ikke trigger lysten hennes pga manglende innsats på ett eller flere områder. Anonymkode: 87b69...fd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #27 Del Skrevet 29. desember 2024 Mannen min og jeg har et godt sexliv. Jeg tar like ofte initiativ som han. Men - han sa noe av det samme til meg en gang jeg ikke hadde lyst på en ukes tid. Da ble jeg rett og slett forbanna! Jeg blir også avvist av han når det ikke passer, men det kunne ikke falle meg inn å si noe slikt til han! Og - for å si det slik - sexlysten min forsvant som dugg for solen og kom ikke tilbake på en stund! Ingen får presse meg til sex, da ødelegger jeg jo mitt eget sexliv! Anonymkode: 4acc9...962 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #28 Del Skrevet 29. desember 2024 Oi da. Jeg pleide å si en del umoden ting til min eks da hun ikke ville like ofte som meg. Men så noe dumt sa selv ikke jeg da jeg var 20. Men det er en annen ting, som jeg ikke skjønte da men som sto klart for meg nå som jeg har en partner som avviser MYE OFTERE og likevel er jeg blid som ei sol; jeg og min nåværende har en annen og mye mer respektfull kommunikasjon. Ingen holder imot den andre at vi har ulik sexlyst. Begge har fokuset: hva kan jeg gjøre for å få et så bra sexliv som mulig og som er givende for begge? Anonymkode: 48751...2e2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #29 Del Skrevet 29. desember 2024 Surmuling, furting og klaging er ikke veien å gå. Hvis du i det lange løp ønsker å satse på denne dama, må du vise henne hvor glad du er i henne. Du tar i et ekstra tak når du ser at hun er sliten, du kjøper noe god mat til henne (eller som dere begge kan kose dere med), du ser behovene hennes. Du tar det med ro når du merker at hun ikke orker, og lar henne ligge på armen din og slappe av. Vis med handling at hun er den du vil ha, og slutt med alt press. Så ser du hvordan det blir, når hun selv kan krype inntil deg og ville noe mer. Hjelper ikke dette, må du til slutt vurdere om dette er noe du kan leve med, eller om du vil avslutte det. Du vet imidlertid aldri hvilken dame som venter "på andre siden av gjerdet". Kanskje vil også hun vise seg å bli mer lunken etter hvert. Men slutt med den barnslige oppførselen som bare vil få all lyst til å forsvinne. Du kommer ingen vei ved å klandre henne. Anonymkode: 3858e...168 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #30 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg pleier å si det når hun sier nei til sex mange kvelder på rad. Hun ble meget sur i går og mente jeg sa d for å presse henne. Jeg blir skuffet etter mye nei og sier det, men samtidig er det vel ikke det værste en kan si? Jeg mener det jo også Anonymkode: 5e1e1...13f hvis alle skal informere alle om alt de synes er kjedelig så hadde alle sagt det 100 ganger om dagen til hverandre. Anonymkode: 69c20...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 30. desember 2024 #31 Del Skrevet 30. desember 2024 Tråden er ryddet for krenkende utsagn, brukerdebatt og svar til dette. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #32 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg pleier å si det når hun sier nei til sex mange kvelder på rad. Hun ble meget sur i går og mente jeg sa d for å presse henne. Jeg blir skuffet etter mye nei og sier det, men samtidig er det vel ikke det værste en kan si? Jeg mener det jo også Anonymkode: 5e1e1...13f Masing om sex gir sjelden sex. Totalt usexy. Snakk med henne på en ordentlig måte. Spør om det er noe son gjør at hun ikke har lyst, spør på en ordentlig måte. Vis omsorg. Gjør hyggelig ting sammen. Hør på henne når hun forteller om ting og tang.. Anonymkode: 6ae5d...623 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #33 Del Skrevet 30. desember 2024 Ikke rart hun er kjedelig for hun er jo sammen med en diger taper Anonymkode: 9cd29...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #34 Del Skrevet 30. desember 2024 Instant turn-off. Full forståelse dersom hun mister all sexlyst overfor deg, ved å assosiere sex med plikt og press. Anonymkode: 8948e...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #35 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg mistet lysten på eksen min pga at det var sutring og klaging om jeg ikke ville en kveld. Vi hadde sex 2-4 ganger i uken. Det er ufattelig avtennende med sånn negativitet. Jeg som opprinnelig hadde høy sexlyst, gikk til å synes det var et ork. Trodde jeg hadde mistet lysten for alltid. Men så fikk jeg ny kjæreste. Og han økte sexlysten igjen med flørt og kos og positivitet. Anonymkode: 47eed...c41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 30. desember 2024 #36 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg pleier å si det når hun sier nei til sex mange kvelder på rad. Hun ble meget sur i går og mente jeg sa d for å presse henne. Jeg blir skuffet etter mye nei og sier det, men samtidig er det vel ikke det værste en kan si? Jeg mener det jo også Anonymkode: 5e1e1...13f spurte chat gpt: Når person B sier at det er "kjedelig gjort" av person A å ikke ville være intime, er det feil fordi det kan være respektløst og mangle forståelse for person As følelser og grenser. Dette kan skape press og få person A til å føle seg skyldig for å sette sine egne behov og komfort først, noe som ikke er sunt i et forhold. Her er hvorfor dette er problematisk: Manglende respekt for grenser: Alle har rett til å sette sine egne grenser rundt intimitet uten å bli dømt for det. Å kalle det "kjedelig" bagatelliserer person As følelser og valg. Press og manipulasjon: Kommentarer som dette kan oppleves som en form for press eller emosjonell manipulasjon, der person B prøver å få sin vilje ved å kritisere person A. Manglende empati: Å avfeie en beslutning om intimitet som "kjedelig" viser manglende empati for hva person A føler, enten det handler om komfort, følelsesmessig tilstand eller noe annet. Sårende kommunikasjon: En slik uttalelse kan såre person A og svekke tilliten i forholdet. Sunne relasjoner er bygget på gjensidig respekt og støtte, ikke på skyldfølelse eller dømmende holdninger. I stedet burde person B forsøke å ha en åpen og respektfull samtale for å forstå person As følelser og behov bedre. For eksempel kan de si: "Kan vi snakke om hvordan du føler det rundt dette? Jeg vil gjerne forstå deg bedre." Dette viser omtanke og gir rom for en mer positiv dialog 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #37 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg blir kvalm av sånne ekle enkle folk som deg! Fatter du ikke at man ikke sier sånt!?! Du må gjerne mene det, men da tar du det opp i fredstid på en ordentlig måte. Voks opp! Jeg har fått sånne kommentarer slengt i trynet av eksen etter barnefødsler, dårlige perioder ect og alt jeg kan si om det er at jeg ble ikke tent på han igjen. Anonymkode: d4a6e...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå