AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #81 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): TS her. Har snakket med min kone. Det viser seg at hun ikke er redd for å miste meg. Eller ikke stoler på meg. Hun er misunnelig. Jeg har en venn(inne) jeg har god kontakt med. Kona mi har ingen slike gode venner eller venninner. Jeg må bare ha kontakt med venninna mi. Det er altså ikke selv kontakten hun sliter med, men at jeg har noen jeg kan prate med om "alt". Jeg prater også med kona mi om alt, så det er ikke der problemet ligger. Problemet er at kona mi ikke har det. Og hun sliter med at jeg nå har det. Hun unner meg det, men hun skulle gjerne ønske hun selv også hadde noen. Anonymkode: 40401...f4c Åååh, som jeg skulle ønske din kone kom inn her og skrev sin versjon.. 🙈😅 Anonymkode: 1b011...98c 13 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #82 Del Skrevet 30. desember 2024 Det jeg lurer på er hvordan noen har tid til å treffe venner ekstra mye når de har barn, kone, hjem og jobb? Hvordan får du tid til dette TS? Anonymkode: f5220...e2c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #83 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det jeg lurer på er hvordan noen har tid til å treffe venner ekstra mye når de har barn, kone, hjem og jobb? Hvordan får du tid til dette TS? Anonymkode: f5220...e2c Det heter vel prioriteringer. Man får tid til det man prioriterer. Anonymkode: 0b4b3...300 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #84 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det heter vel prioriteringer. Man får tid til det man prioriterer. Anonymkode: 0b4b3...300 Men ts skriver at de ikke prioriterer kone og barn noe mindre, selv om venninnen trenger dem mer i en periode? Så er det jobben de nedprioriterer da? Anonymkode: f5220...e2c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 30. desember 2024 #85 Del Skrevet 30. desember 2024 Hjelpes, TS! Hadde du vært min mann så hadde jeg skilt meg- for min egen og for din skyld. Er helt uaktuelt at man skal beholde tidligere elskere/elskerinner som "venn" eller "venninne" i nytt forhold. Min mann hadde en eks-elsker som bestevenninne (ja, de var kun venner da jeg møtte han) i 10 år. Da han traff meg måtte han la henne seile sin egen sjø. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #86 Del Skrevet 30. desember 2024 Min mann har en kompis som ble singel. De spiller mer golk sammen pg mannen min drar innom og drikker kaffe/ hjelper til med noe. Men det er ikke annen hver dag, og JEG er alltid en prioritert. Du er på ville veier TS, og kona di er trolig manipulert av din virkelighet. Be henne komme inn her, så skal vi realitetsorientere henne. Anonymkode: dfda9...cac 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #87 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg skjønner din kone veldig godt. Det er selvsagt vondt for henne at du er så nær en annen kvinne enn henne, at du og hun har masse fortid sammen og selvfølgelig varme følelser for hverandre. Det kan du jo ikke nekte for. Når man er i et forhold er det naturlig at nære vennskap av motsatt kjønn endrer seg og tappes noe ned. Du kan fortsatt ha din venninne som venn, men da sammen med din kone. Noe annet er egoistisk og vitner om lite innsikt i folks følelsesliv. Anonymkode: 9c11e...533 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 30. desember 2024 #88 Del Skrevet 30. desember 2024 Du stiller ekstra opp for din nysingle venninne som du har hatt sex med.. Jeg er på Team Kone her altså. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #89 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): TS her. Har snakket med min kone. Det viser seg at hun ikke er redd for å miste meg. Eller ikke stoler på meg. Hun er misunnelig. Jeg har en venn(inne) jeg har god kontakt med. Kona mi har ingen slike gode venner eller venninner. Jeg må bare ha kontakt med venninna mi. Det er altså ikke selv kontakten hun sliter med, men at jeg har noen jeg kan prate med om "alt". Jeg prater også med kona mi om alt, så det er ikke der problemet ligger. Problemet er at kona mi ikke har det. Og hun sliter med at jeg nå har det. Hun unner meg det, men hun skulle gjerne ønske hun selv også hadde noen. Anonymkode: 40401...f4c Dette tror jeg ikke et øyeblikk på! Dette er bare nok en rettferdiggjøring av dine handlinger, og noe du skriver for å vise hvor "dumme" de som har svart deg i denne tråden er. Anonymkode: 80327...536 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #90 Del Skrevet 30. desember 2024 Av respekt til din kone burde dette vennskapet vært endt for lenge siden. Du holder venninna på gress i tilfelle det ryker med kona, helt ubevisst. Skikkelig ugreit faktisk. Alle vet at dette ikke er et "vennskap" men et "dersom at".... Klart du holder på venninna di, hun liker det sikkert fremdeles. For en selvtillitsboost! Æsj. Umodent og barnslig. Ha respekt for ditt ekteskap og din kone. Anonymkode: 8f72b...1fa 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #91 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Av respekt til din kone burde dette vennskapet vært endt for lenge siden. Du holder venninna på gress i tilfelle det ryker med kona, helt ubevisst. Skikkelig ugreit faktisk. Alle vet at dette ikke er et "vennskap" men et "dersom at".... Klart du holder på venninna di, hun liker det sikkert fremdeles. For en selvtillitsboost! Æsj. Umodent og barnslig. Ha respekt for ditt ekteskap og din kone. Anonymkode: 8f72b...1fa Ja, jeg hadde faktisk forklart deg hvis jeg var din kone. Anonymkode: 9c11e...533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #92 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg hadde faktisk forklart deg hvis jeg var din kone. Anonymkode: 9c11e...533 Autokorrektur, det skulle stå «forlatt «, ikke «forklart» Anonymkode: 9c11e...533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #93 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 14.48): TS her. Jeg ser og skjønner hva du skriver. Dette er ikke en venninne jeg nylig har fått. Jeg har vært venn med henne i lang tid, før jeg møtte min kone. Som hun alltid har akseptert. Inntil nå. Om hun har aksepterte det de andre årene, vet jeg ikke, men hun sier hun aldri har hatt problemer med det. For meg er ikke vennskapet endret. Jeg stiller litt ekstra opp for noen som trenger en venn. Jeg har ingenting å skjule. Og jeg har ingen baktanker. Ja, jeg er en mann og ja jeg har seksuelle drifter, men jeg har ingen ønske om å ha sex med venninna mi igjen. Vi er venner. Gode venner. Hvem skal gi seg? Skal jeg kutte kontakten med en venn eller skal hun akseptere at jeg har en venn? Jeg forstår bare ikke problemet her. Jeg betrygger kona mi at hun ikke har noe å bekymre seg for, men hun klarer ikke la sjalusien ligge. Og hun har tydeligvis heller ikke tillit til meg. Jeg har aldri brutt tilliten vi har bygd opp. Hun analyserer i tillegg alt jeg sier, og med en gang jeg sier feil eller ordlegger meg feil, så mener hun at jeg skjuler noe - uten at hun direkte sier det. Jeg må veie ordene mine før jeg sier noe - og det er ekstremt tøft og vanskelig! Anonymkode: 40401...f4c Det er vel din kones måte å vise deg at hun begynner å bli lei dette vennskapet og usikker på deg, mulig ikke du ser det selv men kan hende denne relasjonen kan forandre dynamikken mellom deg og venninnen din (ettersom dere jo har en fortid) som noen her skriver, mulig ikke du ser det selv enda men at din kone merker en forskjell på deg? Nå vet jeg ikke om dette stemmer, men hvis dere har kontakt annenhver dag og denne venninnen opptar mye av din tid forstår jeg kona di veldig godt.. da prioriterer du jo sikkert mer denne venninnen enn din kone? synes du skal ta kona di på alvor da hun blir lei seg og usikker og ta litt mer sunn avstand fra denne venninnen. Er ikke ditt ansvar at hun skal være lykkelig.. du må prioritere partneren din her først og fremst. Anonymkode: 4fe75...4d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #94 Del Skrevet 31. desember 2024 Har opplevd partner med sånne venner selv. Satt ned foten og ga ultimatum. Meg eller vennen. Det samme bør din kone gjøre. Jeg ble heldigvis valgt og er lykkelig gift nå. Ellers hadde jeg funnet meg en annen. Anonymkode: 31127...b28 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 31. desember 2024 #95 Del Skrevet 31. desember 2024 Synd at det har blitt slik, men din kone er viktigere enn din venninne. At mannen min ville valgt venninna over min psykiske helse hadde vært et stort rødt flagg. Hadde følt meg skikkelig sviktet. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #96 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 14.52): At min partner hadde hatt så liten tillit til meg og så mye sjalusi hadde vært slutten for vårt forhold. Sjalusi hører ikke hjemme i et forhold der man har fått barn å valgt hverandre dag etter dag gjennom år. Så en slik side fra min mann hadde drept mye i vårt forhold. Så usikker på om jeg da hadde valgt din kone, sjalusi er for meg et like stort tillitsbrudd som utroskap. Det viser at partneren ikke stoler på meg å tror jeg ville vært utro. Anonymkode: 3ace5...f4e Den her er jeg enig i.. Anonymkode: 49951...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #97 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 14.52): Kontakt med en av det annet kjønn minst annenhver dag er MYE. Jeg hadde stussa allerede der. Syns ikke dette virker så uskyldig som du vil ha det til. Og hva skal du stille opp med? Hun har vel andre venninner hun kan gråte på skulderen til? Jeg har mange venner av det motsatte kjønn, nære venner, men jeg snakkeer ikke med dem annenhver dag. Dette høres litt merkelig ut. Hadde reagert om jeg var kona di, tror jeg. Anonymkode: a1f9e...cf2 Min absolutt beste venn er mann, og vi kan snakke opptil hver dag i perioder. Enten ved tlf samtaler eller i meldinger. Noen ganger i gruppechat men også privat chat og på sms.. Hvorfor er det så rart? Jeg gjør det med kvinnelige venner også. Regner med at du også har venner du snakker ofte med.. Anonymkode: 49951...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #98 Del Skrevet 31. desember 2024 Ænema skrev (31 minutter siden): Synd at det har blitt slik, men din kone er viktigere enn din venninne. At mannen min ville valgt venninna over min psykiske helse hadde vært et stort rødt flagg. Hadde følt meg skikkelig sviktet. Mens hvis du hadde drevet på som det kona til ts gjør, hadde kanskje mannen din valgt si egen psykiske helse over deg.... Anonymkode: 49951...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #99 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Har opplevd partner med sånne venner selv. Satt ned foten og ga ultimatum. Meg eller vennen. Det samme bør din kone gjøre. Jeg ble heldigvis valgt og er lykkelig gift nå. Ellers hadde jeg funnet meg en annen. Anonymkode: 31127...b28 Du forbyr din partner å ha venner? Sunt forhold.. 🤢🤮 Anonymkode: 49951...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #100 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er vel din kones måte å vise deg at hun begynner å bli lei dette vennskapet og usikker på deg, mulig ikke du ser det selv men kan hende denne relasjonen kan forandre dynamikken mellom deg og venninnen din (ettersom dere jo har en fortid) som noen her skriver, mulig ikke du ser det selv enda men at din kone merker en forskjell på deg? Nå vet jeg ikke om dette stemmer, men hvis dere har kontakt annenhver dag og denne venninnen opptar mye av din tid forstår jeg kona di veldig godt.. da prioriterer du jo sikkert mer denne venninnen enn din kone? synes du skal ta kona di på alvor da hun blir lei seg og usikker og ta litt mer sunn avstand fra denne venninnen. Er ikke ditt ansvar at hun skal være lykkelig.. du må prioritere partneren din her først og fremst. Anonymkode: 4fe75...4d9 Hadde du sagt det samme om det var en kompis som trengte støtte? Anonymkode: 49951...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå