Gå til innhold

Hun stiller ikke spørsmål tilbake = uinteressert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når dere damer ikke stiller spørsmål tilbake betyr det at dere er uinteressert? Føler at jeg ikke gidder å fortsette med samtalen når jeg ikke for spørsmål tilbake.

Anonymkode: 0198a...cc7

Ja, det er åpenbart at hun ikke er spesielt interessert. 

Anonymkode: 09328...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke nødvendigvis uinteressert. Noen er naturlig mer glad i å lytte. Dette kan være en mental "muskel" som trenger litt øvelse.  

:romeo:

Endret av Tradegy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg vet ikke. Hun stilte spørsmål tilbake når vi først begynte å chatte. Det siste jeg spurte om hva slags planer hun hadde for ferien. Fikk svar, men hun spurte meg ikke tilbake. Det neste var å spørre om hun vil møtes etter nyttår, men er usikker på om jeg vil.

TS

Da syns jeg ikke du skal, uansett om hun er interisert eller ikke. Er jo en sjangse at du ikke vil bli ordentlig sett og hørt av henne.

Anonymkode: f750f...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sliter du generelt med kommunikasjon, særlig med kvinner? 

Anonymkode: 854c7...eca

Jeg er kvinne. Nei, jeg er god til å stille spørsmål - er oppriktig interessert og nysgjerrig. Ergo, ikke ta det videre om mannen stiller få spørsmål, istedenfor å anta at han er sjenert/forsiktig. 

Anonymkode: 57184...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres sosialt tilbakestående ut. Hvis man vil bli likt av andre er man påskrudd i samtaler, spiller verbal ping-pong og stiller oppfølgingsspørsmål. Har vært på et par dater med menn av samme kaliber. Blir ingen date nr. 2 på slike…

Anonymkode: dd66c...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun høres sosialt tilbakestående ut. Hvis man vil bli likt av andre er man påskrudd i samtaler, spiller verbal ping-pong og stiller oppfølgingsspørsmål. Har vært på et par dater med menn av samme kaliber. Blir ingen date nr. 2 på slike…

Anonymkode: dd66c...1e6

Sosialt tilbakestående? Det kan hende hun bare rett og slett ikke er interessert, og det er faktisk helt lov. 

Anonymkode: 472e7...a3b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg vet ikke. Hun stilte spørsmål tilbake når vi først begynte å chatte. Det siste jeg spurte om hva slags planer hun hadde for ferien. Fikk svar, men hun spurte meg ikke tilbake. Det neste var å spørre om hun vil møtes etter nyttår, men er usikker på om jeg vil.

TS

Jeg hadde nok ikke spurt noe tilbake der,om jeg ikke var så interessert. Så det kan tyde på det.

Samtidig finnes det endel selvsentrerte mennesker som sjelden spør så mye tilbake, men liker best å snakke om seg selv. 

Anonymkode: 9d704...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvordan har kommunikasjonen vært mellom dere før juleferien? Faktisk kunne dette lett vært et innlegg fra han jeg har kontakt med. Han veksler mellom å være på og av, liker meg såå godt, men har ikke "passet å møtes" (vi kjenner hverandre altså og har møttes mange ganger tidligere i livet, men bor et stykke fra hverandre). Så når han plutselig slenger innom med en melding nå, etter mndsvis med chatting av og på, med spørsmål om hva jeg gjør, har jeg planer i julen, hvordan var familemiddagen og blablabla.. Så gidder jeg nesten ikke svare. Jeg har gått lei. Har du gitt henne følelsen av at du ikke er all in så har hun kanskje gitt deg opp. 

Anonymkode: 9056a...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg data en fyr som jeg etter noen uker ble usikker på om jeg var «bra nok for» å siden jeg begynnte å få den følelsen ble det skikkelig vanskelig både å prate skikkelig med han å ikke minst spørre han om ting. Så han dumpa meg forde jeg ikke kommuniserte bra nok for han. Vi prøvde igjen litt senere men det fungerte ikke for meg, jeg kunne heller bitt av meg tunga enn å spørre han om noe. (Det skal sies, jeg er ganske stille å forsiktig inntil jeg blir trygg, da går skravla alle veier)

Nå dater jeg en annen å vi kommuniserer kjempebra å har gjort det fra første minutt. Føles helt fantastisk. 

Anonymkode: 2c01a...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...