AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg jobber i helsevesenet og vet også at min avdeling har behov for folk. Jeg får 100% overtid for hele vakta, og jeg trenger pengene ettersom jeg er student. Venninna mi bor 30 min unna, men har en travel hverdag. Er det slemt å avlyse på så kort varsel? Anonymkode: ec4fe...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Med den begrunnelsen og ikke større planer enn å ta en kaffe synes jeg det er greit å avlyse. Såpass forståelse og takhøyde er det hvertfall i mine vennskap. Ta eventuelt initiativ til å finne en ny dato med det samme. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Helt greit å avlyse, synes ikke det er kort varsel heller. Anonymkode: e9b30...450 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Møtes dere jevnlig? Har du for vane å avlyse ofte når dere skal møtes? Venninna mi og jeg møtes så ofte vi kan, man hender vi avlyser pga jobb. Begge ønsker å tjene litt ekstra nå og da. Vi forstår hverandre og tar det heller igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg tenker det er greit så lenge du kommer med forslag til en ny dato med en gang. Anonymkode: 66362...258 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg ville ikke ha avlyst, men bare flyttet avtalen, det høres bedre ut! Anonymkode: 38dee...1cd 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #7 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg er ofte i samme situasjon selv, og priorerer å jobbe nettopp fordi det er så godt betalt. Pleier å pakke det inn som at det er krise på jobb og at vi er sterkt underbemannet. Da får man mer forståelse. Pleier aldri å nevne at det ikke er en vakt jeg ikke tar meg råd til å avslå. Tar seg bedre ut å fokusere på at jobben krever/har sterkt behov etc.... og som en annen sier, kom med forslag til andre datoer for å møtes. Anonymkode: 059df...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #8 Del Skrevet 29. desember 2024 Jobb er absolutt en god grunn til å avlyse. Anonymkode: 4fc83...f7e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #9 Del Skrevet 29. desember 2024 Tror du ikke at hun vil skjønne at du vil ta den vakten? Foreslå en ny dato. Jeg jobber også i helsevesenet, og er prisgitt slike som deg som «ofrer» deg for en vakt 🥰 Anonymkode: 13c0f...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #10 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg jobber i helsevesenet og vet også at min avdeling har behov for folk. Jeg får 100% overtid for hele vakta, og jeg trenger pengene ettersom jeg er student. Venninna mi bor 30 min unna, men har en travel hverdag. Er det slemt å avlyse på så kort varsel? Anonymkode: ec4fe...1e2 prøv å komme med en ny dato hvis du avlyser, så hun forstår at det ikke er personlig. Anonymkode: 7ecbb...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #11 Del Skrevet 29. desember 2024 I de aller fleste tilfeller er dette en god grunn for å flytte avtalen. Men ingen regel uten unntak. Kommer beskjeden i det hun skal reise, har du vane for å avlyse avtaler ofte av diverse ymse grunner mm. Anonymkode: 323e3...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. desember 2024 #12 Del Skrevet 29. desember 2024 Ikke frekt å avlyse, du må jo på jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #13 Del Skrevet 30. desember 2024 Leste ikke denne tråden før nå, men jeg synes det er rart i slike tilfeller som dette, at TS spør om råd, og får mange gode svar, og så gir TS ingen tilbakemelding, som om hun ikke bryr seg om svarene. Dette har jeg sett i flere tråder på forumet. Virker ganske likegyldig. Jeg kan skjønne det i tilfeller hvor folk er frekke i svarene, men her var det stort sett gode og støttende svar. Anonymkode: 14182...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #14 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 13.07): Jeg jobber i helsevesenet og vet også at min avdeling har behov for folk. Jeg får 100% overtid for hele vakta, og jeg trenger pengene ettersom jeg er student. Venninna mi bor 30 min unna, men har en travel hverdag. Er det slemt å avlyse på så kort varsel? Anonymkode: ec4fe...1e2 Velkommen til voksenlivet. Noen ganger går jobb foran venner. Anonymkode: 62d1b...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 30. desember 2024 #15 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 13.07): Jeg jobber i helsevesenet og vet også at min avdeling har behov for folk. Jeg får 100% overtid for hele vakta, og jeg trenger pengene ettersom jeg er student. Venninna mi bor 30 min unna, men har en travel hverdag. Er det slemt å avlyse på så kort varsel? Anonymkode: ec4fe...1e2 Tenker det er helt greit. Bare vær ærlig og legg det frem slik du gjør her. Selvfølgelig burde hun skjønne at du trenger pengene når du er student. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #16 Del Skrevet 30. desember 2024 Helt innafor og naturlig sånn som du beskriver det. Foreslå en ny dato i nær framtid i stedet :-) Anonymkode: 19344...d5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå