Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

Mmmwhatever skrev (3 timer siden):

Men da skjuler de seg bare bak skillet mellom kongehuset vs kongefamilien. 
Jeg er ikke uenig med deg, altså. Det er bare helt urealistisk at Kongen skal gå til erstatningssak/rettssak mot datteren (søsteren). De har nok laget en avtale som kun baserer seg på den enkeltes ord. Kanskje er den ikke engang skriftlig. Men noe sånt fungerer ikke mot folk som ML og DV. De sender trusselbrev selv, men det er verre den andre veien, gitt. 
Det er bare å grue seg til skilsmissen. Da vil DV tyne ekteskapet for alle pengene han bare kan. Da vil han kynisk selge ALT til pressen. 

Om Kongehuset som institusjon gjør en skriftlig, bindende avtale med forretningskvinnen prinsesse Märtha Louise og forretningsmannen Durek Verrett, og ML og DV velger å bryte denne avtalen - da vil det ikke være far og mor og bror som tar saken til retten, det vil være institusjonen Kongehuset.

Dette er et viktig skille, og greier ikke regjerende monark og kommende monark å skille dette nok til å beskytte institusjonen og monarkiet, da bør de selv innse at de ikke lenger gjør jobben sin!

Og det sier jeg som i utgangspunktet er for monarkiet i Norge, men altså for et velfungerende monarki... Ser man på måten Kongehuset har tillatt prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett å utnytte og ødelegge for Kongehuset de siste seks årene, så gis det inntrykk av at det i realiteten er anarki innad i Kongehuset, at Kongehuset er uten styre. Det fremstår dessverre som om Kongehuset de siste årene har vært helt uten styre - bortsett fra den ene som styrer sammen med sin påståtte faraokonge, hvor sistnevnte også over flere år har vist at han stiller seg over Kong Harald ("kongen liker å lytte til meg, kongen liker å ha samtaler med meg, kongen liker meg, kongen bruker å sette seg ned for å høre på meg og det jeg har å si, jeg kan gjøre som jeg vil på Slottet og gå hvor jeg vil"....), sist med å stille seg over Kong Harald og legge hånd på ham i offentligheten når DV visste at han ble tatt bilde av. (Det var tilsynelatende ingen omtake i den gesten fra DVs side, kun en posering, for Kongen fikk støtte av andre der og da.)

Det er så enormt mange eksempler, trolig hundrevis fra de siste seks årene.

Kongehuset må sette ned foten nå, ellers er de skyld i at monarkiet i Norge ødelegges uten at de gjør noe for å stoppe det.

Som så mange ganger før, det er fullt mulig å opptre profesjonelt og å skille familie og privatliv fra forretningsvirksomhet og kontrakter. Så det er faktisk ingen problemer med at Kongehuset som institusjon går til retten med et kontraktsbrudd. Ja, det vil bli enorm pressedekning, fordi noe slikt trolig aldri er blitt gjort før noe sted. Men skal Kongehuset og monarkiet overleve, så har de ikke så mange valg igjen. Og dette kunne vært unngått om Kongen før bryllupet i Geiranger hadde skilt mellom sin rolle som far og som monark, og unnlatt å gi sin offisielle støtte til bryllupet som monark. Dette burde vært varslet allerede da ML og DV forlovet seg.

Denne saken - måten ML og DV, og nå også store deler av deres nettverk i inn- og utland utnytter den kongelige tilknytningen - er langt mer alvorlig for Kongehuset enn saken om MBH, da ML er i arverekken til tronen og innehar en tittel i tillegg. Det prinsesse Märtha Louise og Durek Verret gjør av skade er langt verre for monarkiet.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmmwhatever skrev (22 timer siden):

Kongeparet vil aldri dra sin egen datter (eller, om noen år, sin søster/svigersøster) for retten for å kreve erstatning/“bot”. ML gjør som ML vil. 

Slottets egen AnneMa.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonymBbruker skrev (På 30.12.2024 den 19.52):

Slottets egen AnneMa.

Jepp. De to har nok mer til felles enn man umiddelbart skulle tro. 🤣  

Blir utnyttet av mann uten å skjønne hva det er som er mannens motiver. 
Har problemer med å forholde seg til avtaler/lover/regler.

Selger rene humbugtjenester. 
Utnytter sosiale medier.

Setter seg selv i offerposisjon. 
Lager mye oppstyr om lite. 

Endret av Mmmwhatever
  • Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 30.12.2024 den 9.30):

Tenker det samme. Hvis (når) de blir skilt, så kommer han til å melke sin "kongelighet" for alt det er verdt. 

Blir spennende å lese boka til Durek etter skilsmissen.. For den kommer.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gamle dager satt sånne sprø folk innelåst på mentalsykehus. Godt de er fri til å gå rundt oss i dag, hyll kong Durex. Gå å få få dere en kraftig vagina rens, konen hans har måtte ta mange behandlinger for å få fullført behandling. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (4 timer siden):

I gamle dager satt sånne sprø folk innelåst på mentalsykehus. Godt de er fri til å gå rundt oss i dag, hyll kong Durex. Gå å få få dere en kraftig vagina rens, konen hans har måtte ta mange behandlinger for å få fullført behandling. 

Kong Harald gir audiens. Durex gir vaginarens på et podie? :sjokkblå: Jeg tviler faktisk ikke...
Sjamanistiske trommer, hyl og skrik-danser i ballsalen. Jeg grøsser langt nede i mine forfedre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Kong Harald gir audiens. Durex gir vaginarens på et podie? :sjokkblå: Jeg tviler faktisk ikke...
Sjamanistiske trommer, hyl og skrik-danser i ballsalen. Jeg grøsser langt nede i mine forfedre.

Og langt inn i fremtiden så er Durek vår konge 🦎👑 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt i fra. Det går ikke under noen omstendigheter. :fy: Takk og pris for at vi har solide regler i dette landet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt i fra. Det går ikke under noen omstendigheter. :fy: Takk og pris for at vi har solide regler i dette landet. 

Jeg synes at monarkiet burde avvikles etter at Kong Harald dør.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg synes at monarkiet burde avvikles etter at Kong Harald dør.

Enig. :sukk: Måtte det bli lenge til ennå, for han er en veldig ok fyr. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. :sukk: Måtte det bli lenge til ennå, for han er en veldig ok fyr. 

Uansett om jeg ikke er en sånn royalist som de kaller det så er jeg fan av Kong Harald, jeg synes at han er så flink med ord og talene hans er alltid fine :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Uansett om jeg ikke er en sånn royalist som de kaller det så er jeg fan av Kong Harald, jeg synes at han er så flink med ord og talene hans er alltid fine :)

Ja...og han har en solid og flott humor. Har lyttet til mange av hans taler og flirt godt. Den talen til folket om hva og hvem norske menneske er, den ligger heldigvis på youtube og hele verden ser beundrende på kongen vår. Anbefaler å se den. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (7 timer siden):

Blir spennende å lese boka til Durek etter skilsmissen.. For den kommer.

Spent på hvor lenge de drar det ut før de kaster inn håndkleet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...