AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Hei Vet ikke om jeg legger dette på rett plass Vel jeg har opplevd i forskjellige tidspunkt i livet mitt at personer kan finne på og ødelegge sabortere ting spytting og slikt Hadde ikke lyst og gå inn på mine direkte erfaringer men men Husker når jeg kjøpte min første bil og hadde parkert den på eiendommen til noen jeg kjenner hadde de jeg trodde var vennene mine sabotert bilen min med og skru løs skruer på motor tappe oljen og fylle sand på tanken, dette er leeeeenge siden Opplevd noen som spytter på sideruten på bilen min. Hadde kjøpt meg en ny skinnstol som jeg hadde plassert i garasjen min og latt porten stå åpen hadde en person vært inne i garasjen og gjemt illeluktende mat under den nye stolen, fant det ut på camera etter at det begynte og lukte, kan si dette var en nabo, Folk som har spyttet på meg, de var full sikkert jeg og tror det med at folk spytter på hverandre på byen er vel en vanlig ting uten at jeg ville gjort dette Hver historie er ikke samme person kan man si. Dette er i en periode på +- 25år Det jeg lurer på? er dette normalt? hva er årsaken til at noen gjør slikt? hva får di igjen for og gjøre dette? Jeg tenker selv dette er noe jeg aldri ville ha gjort mot noen andre selv ikke mine verste fiender så ser ikke helt hvilken glede noen har av dette? Er det noen som vet? Anonymkode: 4baff...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Tenker du har en merkelig omgangskrets, for det er ikke normalt å oppleve så mye slik fra random personer Anonymkode: 207b7...5de 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Dette er mobbing og du bør nok skifte ut noen, eller alle, "vennene" dine. Det der med bilen hadde jeg anmeldt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg er 35 år og har aldri opplevd noe slikt. Anonymkode: ec2fa...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 Bare å anmelde slik jævelskap. Og dropp dem som venner. Uansett årsak til oppførselen, om de er misunnelige eller morroklumper, så er det langt over grensen. Anonymkode: f9fa5...b73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg er 46 og har aldri opplevd slikt. Jeg lurer på hvor du bor og hva slags omgangskrets du har. Flytt vekk for dette er ikke vanlig oppførsel. Enig med hva en annen skriver at det med bilen hadde jeg anmeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #7 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg er 46 år, og har aldri noensinne opplevd noe som kan minne om det du beskriver Anonymkode: 934d2...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #8 Del Skrevet 29. desember 2024 Takker for svar det med bilen er nok for sent og anmelde det er rundt 25år siden og har heller ikke direkte fått vite 100% sikkert hvem det var som stod bak, slike ting blir dessverre også komplisert ,disse som gjorde dette er flyttet for flere år siden kuttet de også som venner før den tid, bilen fikk vi i gang igjen med ny brukt motor som jeg fikk hjelp av min onkel og bytte så hadde mye morro med den, oppdaget ikke at det var sand i tanken og i filter for lenge etter på ,vi var ikke erfaren nok til og sjekke filter og slikt dessverre men den varte i mange år. Når det kommer til spytting på ruten og det med skinn stolen er det samme person, dette er i nyere tid, men når de gjør slikt kan man begynne og lure om denne personen også er bak det med bilen og men lite sannsynlig tror jeg. Det er en liten bygd langt oppe på kartet i Norge Flyttet herfra når jeg enda var i tenårene for og gå på skole men så har det nå blitt til at jeg har flyttet tilbake til denne bygden for en periode og da kommer man jo på ting som har skjedd i løpet av årene, Flytter herfra snart heldigvis ,kunne fortalt mye når det kom til slikt og at dessverre kan man ikke fortelle slikt man har opplevd til andre uten at man da får høre at det enten var løgn eller man selv som gjorde slik, Men det jeg lurte på mest er hva som egentlig er årsak til at noen gjør slikt det er det jeg er mest interessert i? og går alt dette under samme sjanger? Anonymkode: 4baff...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #9 Del Skrevet 29. desember 2024 Har du bevis er det bare å anmelde. Mulig det blir henlagt, men da har du ihvertfall prøvd. Anonymkode: f3da9...3c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå