Gå til innhold

Mann med manflu og dårlig humør okkuperer stua

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han er jo syk, så ikke så rart han ikke orker å svare barna da. Da har han nok med seg selv. 

Anonymkode: 0c515...c7e

Han er forkjøla bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maleficenta skrev (3 minutter siden):

Han er forkjøla bare

Til og med uten feber 

Anonymkode: f7043...d08

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Menn tenker mest på seg selv og eget behag, derfor blir de så "syke"

Anonymkode: de0a0...030

Derom strides de lærde :) Kvinner er minst like ille, i alle fall mange av de. Andre kniper igjen og står på. Det gjør også noen menn. Hvor lurt det er ja det er en annen sak. Så er det jo bare å komme seg inn på soverommet og under dyna da ! Og ikke ligge i stua og furte. Det burde enhver idiot kunne forstå :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Gratulerer. Vil du ha applaus?

Ja det burde du gi han, og de kvinnene som syter mest om at mannen ikke gjør noe, ja det er vel de kvinnene so gjør minst selv. Dette er slik man tar opp med partneren sin og ikke her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (Akkurat nå):

Ja det burde du gi han, og de kvinnene som syter mest om at mannen ikke gjør noe, ja det er vel de kvinnene so gjør minst selv. Dette er slik man tar opp med partneren sin og ikke her inne.

😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ærlig talt. Den som er syk har lov å være litt baby, men ikke være en drittsekk og forsure for alle rundt dem.

Når kjæresten er syk duller jeg litt med han mht å fikse vann og mat og sørger for at han har det behagelig. Men han er som meg, trekker oss for oss selv og setter pris på fred og ro og vi tar ikke fellesområder om vi vil ha ro.

Anonymkode: 674b5...d83

Et voksent menneske har ikke lov til å oppføre seg som en baby ved forkjølelse.

Anonymkode: f857a...d2e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Glad for at kona mi ikke er så iskald som deg. Når du ikke har hatt manflu før så vet du ikke hvor ille det er. Man vil ikke være alene, er jo derfor han ligger i stua for å ha dere rundt seg. Ha heller litt empati og kjærlighet for han når han trenger det som mest. Så blir det hyggeligere for alle sammen. 

Anonymkode: 0c515...c7e

Hvorfor vil du ikke være alene når du har manneinfluensa? Det siste jeg orker er andre når jeg er syk. Jeg liker ikke å gi andre dårlig samvittighet og jeg liker ikke når noen spør meg om: det går bra (pga bekymring), og må alltid late som at jeg er bedre enn jeg egentlig er. Hvis man har familie som man kan virkelig se ut som en ‘bæsj’ foran, da har man det jævlig bra. 

Anonymkode: c7c4f...b1c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 9.51):

Mannen har de siste dagene vært rammet av et klassisk tilfelle av manflu...Alle i huset har vært gjennom en klassisk forkjølelse,  og nå er det hans tur. Og han er altså SÅ syk i følge han selv. Greit nok, vi tåler sykdom ulikt. Utfordringen er at han ligger på sofaen og sover, sukker og stønner. Svarer ikke, eventuelt bare grynter,  hvis barna snakker til han/spør om noe.

Jeg synes at hvis han virkelig er så dårlig at han ikke engang kan svare skikkelig når han blir snakket til, så kan han legge seg et annet sted enn i stua og være sur og sukke og stønne. Vi har flere muligheter i huset der han kan trekke seg tilbake. 

Er jeg urimelig ?

Anonymkode: 188c9...ae0

Nei. Den væremåten takler ikke jeg

Anonymkode: 23545...bf1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg også legger meg på sofaen når jeg får skikkelig "man-flu", mest av hensyn til kona.

🤣😂🤣😂

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

For da slipper hun å gå så langt når hun skal gi meg varm kakao med fløte-topp, kalde omslag og den trøsten jeg trenger. Og når vi har skikkelig man-flu er det ikke sikkert vi klarer å nå fjernkontrollen til TV heller, så da trenger vi noen som kan skifte kanal til oss. Og siden man-flu angriper så hardt som det gjør, så er det sikkert greit for kona og få holde et øye med oss, og faktisk se at vi er fortsatt er i live. Hun ville jo sikkert vært bekymret hele tiden om jeg måtte ligge på et rom uten kontinuerlig tilsyn.

😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

Anonymkode: fe1b4...992

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...