AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Hvis jeg ikke vokser eller stusser hårveksten, kan håret bli 5-6 cm langt i lysken, litt kortere på dotten og også vokse ut over lárene, og der er hårene rundt 2 cm lange. Anonymkode: 1906d...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Det er normalt tenker jeg. Har sett flere ha det slikt, spesielt dem som er mørkere i håret. Anonymkode: d158e...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Jeg har ikke målt, men jeg er veldig hårete. Svarte, lange hår nedentil som ikke krøller utenom når det er vått. Sikkert 5 cm på det lengste enkelte steder. Jeg er etnisk norsk, men ligner på faren min som er mørk i hud og hår og hårete. Moren min er lys og hårfri. Urettferdig. Anonymkode: 439e2...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har ikke målt, men jeg er veldig hårete. Svarte, lange hår nedentil som ikke krøller utenom når det er vått. Sikkert 5 cm på det lengste enkelte steder. Jeg er etnisk norsk, men ligner på faren min som er mørk i hud og hår og hårete. Moren min er lys og hårfri. Urettferdig. Anonymkode: 439e2...55e Jeg er mørk og veldig hårete og hadde hirsutisme når jeg var yngre- usikker på om jeg har det fremdeles. Min søster er blond og er hårløs. Ts Anonymkode: 1906d...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Vanlig hårvekst som brunette, det. Anonymkode: d20c9...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Er brunette, men har aldri hatt full busk i hele mitt liv og aldri har jeg tenkt å ha det heller så det vet jeg ikke. Her blir det max en halv cm før det taes bort Anonymkode: 7cbf1...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Jeg er lys blond og veldig hårete. Mitt hår i underlivet blir også 5-6 cm om jeg ikke stusser det. Og jeg får lange, ganske grove hår på leggene om jeg ikke barberer der. Samt lange hår på lår og armer og en del hår på magen under navlen. Det syns ikke på avstand, siden hårene er hvite, men jeg husker (veldig godt) at jeg fikk en del kommentarer på det som ungdom. Jeg har veldig tykt hår på hodet også, lange, tette øyevipper og lange øyebrynshår. Jeg gikk til lege fordi jeg lurte på om hårveksten på kroppen var unormal. Konkret lurte jeg på om jeg kunne ha pco(s), men det har jeg ikke. Hårveksten var mer enn gjennomsnittet for kvinner, men helt innenfor normalen, fikk jeg beskjed om. Jeg hadde bare generelt mye hår, og ikke et hårvekstmønster som tydet på hormonforstyrrelser. Anonymkode: a08aa...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå