AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #21 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er snart pensjonist og har aldri mistet noe i do. Anonymkode: b562f...6a7 Ja men så bra for DEG. Min treåring derimot har ikke bare mistet ting, men regelrett KASTET ting i do da han var mindre - for det er gøy med PLOPP. Da jeg vokste opp hadde vi skapet over doen, og både tannbørste, tannkrem og hudkrem klarte ramle ned. Ble reddet av dolokket hver gang(dog kastet jeg alltid tannbørsten for tanken på å putte den i munnen igjen etter den hadde vært nær doen var motbydelig). Folk lever forskjellig. Bare fordi DU ikke mister ting, betyr ikke at det aldri skjer for ANDRE. Anonymkode: 3740c...f42 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #22 Del Skrevet 29. desember 2024 Aldri vært et problem her. Anonymkode: c9e52...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 29. desember 2024 #23 Del Skrevet 29. desember 2024 Kom på denne overskriften https://www.vg.no/helse/i/1kPy6X/doseter-renere-enn-tastaturer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #24 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor klarer ikke menn det. Eller min da. Det er fysisk umulig. Går ikke an. Anonymkode: 15eea...dd4 Hvorfor er det så vanskelig å ta opp dolokket når du er ferdig? Er det fysisk umulig for kvinnfolk? Hva er det med damehjerner? Anonymkode: e0c3b...45d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 29. desember 2024 #25 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hæ? Hvorfor skal ts ta den opp etter bruk? Poenget er jo at dolokket skal være nede.. Anonymkode: 47565...fd9 For å sjekke hvordan det ser ut etter bruk! Når skal vi som lukker før spyling ellers bruke dobørsten? Er sikker på at det er derfor det konstant er bremsespor på toalettene på jobb. Folk bare går etter spyling, så jeg får elendigheten i fleisen når jeg åpner lokket. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #26 Del Skrevet 29. desember 2024 Tror jeg har løst gåten på hvorfor de samme sprer rundt på omgangssyken år etter år. Legg ned dolokket folkens. Det er jo grunnen til at det er der, ellers hadde de ikke laget toaletter med lokk. Mannen i huset tar selvfølgelig alltid ned lokket. Anonymkode: d8225...a6d 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #27 Del Skrevet 29. desember 2024 Alle i huset her, to av hvert kjønn, legger selvsagt ned dolokket. Noe annet er ekkelt. Anonymkode: 0c5da...c4f 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilleville Skrevet 29. desember 2024 #28 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Svett.svele skrev (27 minutter siden): For å sjekke hvordan det ser ut etter bruk! Når skal vi som lukker før spyling ellers bruke dobørsten? Er sikker på at det er derfor det konstant er bremsespor på toalettene på jobb. Folk bare går etter spyling, så jeg får elendigheten i fleisen når jeg åpner lokket. Har man bæsjet tar man ned lokket, spyler,, sjekker spor, event vasker og så legger du ned igjen lokket, fordi det ser mykje penere ut. Har sett boigannonser på finn med lokket opent. Utrolig. Endret 29. desember 2024 av Pilleville 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #29 Del Skrevet 29. desember 2024 Svett.svele skrev (25 minutter siden): For å sjekke hvordan det ser ut etter bruk! Når skal vi som lukker før spyling ellers bruke dobørsten? Er sikker på at det er derfor det konstant er bremsespor på toalettene på jobb. Folk bare går etter spyling, så jeg får elendigheten i fleisen når jeg åpner lokket. Så du mener det er et dameproblem med bremsespor fordi damer tar ned lokket? I mye større grad opplever jeg at det er menn som er dårlige på på å bruke dokosten også, men dette har jeg ikke noe bevis på kun egne erfaringer. Jeg tar ned lokket og skyller ned. 90% av turene på toalettet for min del er for å tisse. Når jeg bæsjer sjekker jeg selvsagt om jeg må bruke dokosten, men det gjør jeg etter at jeg har skylt ned (ned lokket nedet selvagt). Anonymkode: 47565...fd9 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #30 Del Skrevet 29. desember 2024 Noen ganger lukker jeg, noen ganger lar jeg det stå åpent. Er ikke hysterisk, og vet at dette har nada å si på smittetrykket her hjemme 😂 På felles toalett på jobb er det heller ikke noe forskjell på hvilket kjønn som lukker eller lar stå åpent. Mange offentlige toalett har ikke dolokk engang, f.eks. på Gardermoen finnes ikke dette. Der går jo all verdens folk og det ser ganske nasty ut på og rundt doskåla. Men man blir jo ikke syk hver gang man er der heller. Tror dette problemet mest sitter i hodet på noen... 😂 Av alle ting man irriterer seg over når det gjelder partner så er vel dette det mest komiske. M 48 Anonymkode: a438f...665 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #31 Del Skrevet 29. desember 2024 Svett.svele skrev (43 minutter siden): For å sjekke hvordan det ser ut etter bruk! Når skal vi som lukker før spyling ellers bruke dobørsten? Er sikker på at det er derfor det konstant er bremsespor på toalettene på jobb. Folk bare går etter spyling, så jeg får elendigheten i fleisen når jeg åpner lokket. Nettopp! De som legger ned dolokket gjør det fordi de ikke orker å rydde opp i messet sitt! Har akkurat samme erfaring. Anonymkode: a438f...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #32 Del Skrevet 29. desember 2024 MiaW. skrev (10 timer siden): Husker du å ta det opp etter bruk eller går det bare ene veien? Hvorfor ta det opp etter bruk? Anonymkode: f4d6d...a6f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #33 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror jeg har løst gåten på hvorfor de samme sprer rundt på omgangssyken år etter år. Legg ned dolokket folkens. Det er jo grunnen til at det er der, ellers hadde de ikke laget toaletter med lokk. Mannen i huset tar selvfølgelig alltid ned lokket. Anonymkode: d8225...a6d Hva er svaret på gåten? Anonymkode: f4d6d...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #34 Del Skrevet 29. desember 2024 Flintis skrev (2 timer siden): Kom på denne overskriften https://www.vg.no/helse/i/1kPy6X/doseter-renere-enn-tastaturer Det er selve dosete det er snakk om. Det er såpass rent fordi det blir vaska ofte. De har ikke tatt prøver av omgivelsene. Søk opp det. Hva skjer med toalettvannet når man spyler ned med lokket åpent? Anonymkode: 9577a...722 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #35 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er svaret på gåten? Anonymkode: f4d6d...a6f Skitne og urenslige mennesker som spyler ut avføringspartikler over hele badet pluss på seg selv. Omgangssyke virus kan leve opp til 14 dager på tekstiler og overflater. Hjelper lite å vaske hendene om alle overflatene på badet er fulle av bæsj. Eller vasker du hendene hver gang du har tatt på noe på badet ditt? Anonymkode: d8225...a6d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #36 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er selve dosete det er snakk om. Det er såpass rent fordi det blir vaska ofte. De har ikke tatt prøver av omgivelsene. Søk opp det. Hva skjer med toalettvannet når man spyler ned med lokket åpent? Anonymkode: 9577a...722 Det forsvinner ned i rørene. Trodde du det flommet over? Anonymkode: a438f...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #37 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det forsvinner ned i rørene. Trodde du det flommet over? Anonymkode: a438f...665 Dette er barnehagepensum. https://illvit.no/helse/derfor-bor-du-alltid-legge-ned-dolokket-for-du-trekker-ned https://www.nrk.no/trondelag/mye-smitte-spruter-opp-fra-do-hvis-du-ikke-lukker-lokket-1.16543306 Anonymkode: d8225...a6d 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #38 Del Skrevet 29. desember 2024 Her lukker alle lokket før de spyler, både kvinner, menn og barn. Og guttene sitter også nede når de tisser. Det er en selvfølge at man lukker lokket, det er ekkelt og uhygienisk å spyle med lokket åpent. 🤮 Det ser også mer ryddig ut at lokket er lukket. Anonymkode: 98fe2...e7e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #39 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er barnehagepensum. https://illvit.no/helse/derfor-bor-du-alltid-legge-ned-dolokket-for-du-trekker-ned https://www.nrk.no/trondelag/mye-smitte-spruter-opp-fra-do-hvis-du-ikke-lukker-lokket-1.16543306 Anonymkode: d8225...a6d Altså, mulig det er barnehagepensum, men det er jo ikke et vakuum der, ellers hadde ikke vannet gått ned. Når dolokket er nede setter de samme partiklene seg på sete, dolokk og det som ikke fester seg går ut i sprekkene. Det er jo allerede partikler i luften, de blir jo ikke magisk borte selv om lokket er nede. Dette var dagens barneskolepensum for de som ikke skjønner helt enkle fysiske sammenhenger. Og, du kan gjerne poste en video som viser samme forsøk med lokket nede. Over halvparten droppet også å legge ned lokket så jeg av linken din, så hysterikerne er altså i mindretall 🤣 Anonymkode: a438f...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #40 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Signerer denne. Det spruter urin- og avføringsbakterier ut i rommet når man trekker ned uten å lukke dolokket. Fader så ekle mange er. Anonymkode: 759bf...f50 Men hvorfor plager det deg,? Anonymkode: 9593e...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå