AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #21 Del Skrevet 29. desember 2024 Skuespiller. Veldig variert jobb, jobber med masse spennende og engasjerte folk, får brukt meg selv - både det intltektuelle og fysiske. Anonymkode: ef430...697 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #22 Del Skrevet 29. desember 2024 Jurist. Jobber i staten, saksbehandling innenfor et område som jeg synes er veldig spennende. Fleksitid, hjemmekontor og hyggelige kollegaer. Hvis jeg hadde kunnet jobbe 80% så hadde livet vært perfekt, men det har jeg ikke råd til. Den ekstra fridagen hadde gått til å rydde, trene, stryke etc slik at helgen ble fri og påfølgende uke mer smooth. Anonymkode: 65bdc...2a1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #23 Del Skrevet 29. desember 2024 Prosjektleder, men grenser mot fagleder/forretningsutvikler/analytiker. Driver egne prosjekter som jeg selv velger ut og jobber med masse flinke og motiverte nerder som meg selv. Fleksitid, frihet, hjemmekontor, sosialt og hyggelig på kontoret, ikke to dager som er like - helt perfekt! Anonymkode: d2fce...741 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #24 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så lei etter nedskjæringer innen helsevesenet, at jeg orker ikke mer. Synes det høres så deilig ut med fleksitid, litt møter her og der, litt hjemmekontor, ha litt gode ordninger osv. Dere som har drømmejobben, hva er det? Og hva gjør du i løpet av dagen? Anonymkode: bf7df...5b6 Litt møter her og der? Synes du møter er attraktivt? Anonymkode: 82173...a01 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #25 Del Skrevet 29. desember 2024 Alice123 skrev (7 timer siden): For meg har "drømmejobben" alltid bestått av kollegaene mine (ja, jeg vet dette høres ut som en dårlig pitch fra et jobbintervju men jeg mener det helt genuint). Jobber prosjektbasert så vet at samme jobb kan være himmel eller helvete, ut i fra hvem man jobber med. De beste jobbene har vært der hvor jeg har gledet meg til første arbeidsdag etter ferien for det blir så gøy å møte kollegaene igjen. Nå har jeg blitt god på å vite hva slags prosjekter jeg vil jobbe med (hektiske og kaotiske) og hva slags type kollegaer jeg foretrekker (kaotiske og hektiske) så klarer å omtrentlig velge prosjekter basert på dette. Dette så fremt man jobber med med mennesker, om ikke: oversetter, det var en fantastisk jobb om enn ikke godt betalt. Hva jobber du med da/utdanning? Anonymkode: 2157e...9cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #26 Del Skrevet 29. desember 2024 Helsesykepleier på helsestasjon, ikke skole. Legger opp dagene og ukene selv, har fleksitid, jobber ikke kvelder, helger eller røde dager. Får ofte reise på kurs. En fast møtedag i uka, samt noen møter her og der. Veldig givende og spennende jobb. Anonymkode: cf101...ba5 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #27 Del Skrevet 29. desember 2024 Driver firma sammen med ektefellen min. En av oss må være på jobb 8-16, men er fleksible med hverandre og har full forståelse om den andre trenger å dra tidlig, være hjemme med syke barn osv siden vi jo også driver familien AS sammen beste som kunne skjedd. Anonymkode: 256a2...13c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #28 Del Skrevet 29. desember 2024 Leder i et stort direktorat. Veldig spennende samfunnsoppdrag, gode kollegaer, ok lønn og gode ledere. Gir meg stort sett mye energi og overskudd. Anonymkode: 9f2c0...0ad 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #29 Del Skrevet 29. desember 2024 Samme hvilket yrke det er, så lenge det har søndag annenhver dag og mandagsfri🥳. Jeg er ikke kresen🤭 Anonymkode: a1841...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #30 Del Skrevet 29. desember 2024 Stallmester!🐴💕 Anonymkode: 50361...e43 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #31 Del Skrevet 29. desember 2024 Spesialsykepleier innen psykisk helse for barn og unge, i kommune. Fleksibel arbeidstid, setter opp mine egne avtaler, ikke i nærheten av tidspresset som hjemmetjenesten er sykehus beskriver. Passe mengde ansvar, og mulighet for hjemmekontor i ny og ne for faglig oppdatering eller journalføring. Ferier og avspasering er enkelt å ta ut når skole og familier ellers har ferie🙂 Kan anbefale den bransjen hvis du allerede er i helsevesenet, men krever noe relevant videreutdanning 🙂 Jeg har jobbet flere steder i kommunal psykisk helsetjeneste, og opplever det som et bedre sted å være enn de «vanlige» omsorgstjenestene. Både hva angår arbeidstider og tidspress. Anonymkode: 98c8a...5bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #32 Del Skrevet 29. desember 2024 Leder i bolig for mennesker med utviklingshemning, elsker jobben min! Anonymkode: 2132c...84b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #33 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så lei etter nedskjæringer innen helsevesenet, at jeg orker ikke mer. Synes det høres så deilig ut med fleksitid, litt møter her og der, litt hjemmekontor, ha litt gode ordninger osv. Dere som har drømmejobben, hva er det? Og hva gjør du i løpet av dagen? Anonymkode: bf7df...5b6 Det er egentlig ikke noe vits for meg å svare utifra overskriften. Min drømmejobb er garantert ditt verste mareritt, og motsatt. Du burde uansett begynne med å finne ut hvor mye du er villig til å ofre for å få drømmejobben, hvilket fagfelt du kunne tenke deg, hvor viktig er lønn etc. Hvor gammel er du? Hvilken utdannelse har du fra før? Skal du ta steget og bli heltidsstudent? Over hvor lang tid? Har du barn? Huslån? Akkurat nå virker det som om du er mest interessert i å jobbe minst mulig. Anonymkode: 315d9...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #34 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg ønsker meg en sånn jobb. Hvordan i alle dager finner man en sånn jobb? Hvilken utdannelse må man ha? Anonymkode: 228ae...34f Jeg fikk jobben allerede på 90-tallet, uten utdannelse. Har utdannet meg innen IT siden da, men det hadde egentlig ikke vært nødvendig for å gjøre jobben. Hjemmekontor kom først under pandemien, og etterpå fikk vi heldigvis fortsette med det da arbeidsgiver så at resultatene ble mye bedre og de i tillegg kunne spare mye på lokaler. Anonymkode: e3d74...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #35 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Litt møter her og der? Synes du møter er attraktivt? Anonymkode: 82173...a01 Enig! 😅 Før jeg begynte i kontorjobb tenkte jeg at møter var chill, men sannheten er at de aller fleste møter heller kunne vært en enkel mail. Helt unødvendig tidsbruk i mange tilfeller. Anonymkode: f80aa...7c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #36 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stallmester!🐴💕 Anonymkode: 50361...e43 Ååh det er egentlig min drømmejobb, men dessverre helt urealistisk Hvilken utdanning har du? Anonymkode: f80aa...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #37 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg fikk jobben allerede på 90-tallet, uten utdannelse. Har utdannet meg innen IT siden da, men det hadde egentlig ikke vært nødvendig for å gjøre jobben. Hjemmekontor kom først under pandemien, og etterpå fikk vi heldigvis fortsette med det da arbeidsgiver så at resultatene ble mye bedre og de i tillegg kunne spare mye på lokaler. Anonymkode: e3d74...d0d Det er naturligvis ikke mulig i dag, hvis noen måtte tro det. Anonymkode: 58956...ebc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #38 Del Skrevet 29. desember 2024 jeg er nattevakt i helse. Her er det IKKE nedskjæringer. Vi er like mange på enten det er ukedag,. helg eller helligdag. Vi får også ekstra bemanning ved behov. Jeg er b-menneske, så jeg trives med nattarbeid. Jeg får masse egentid på dagtid, noe som gjør meg til en bedre kone og mor. Har hyggelige kollegaer, det er rom for å jobbe selvstendig, yte god sykepleie, legge til rette for gode netter og trygghet for pasienter. Man står mye alene og blir dermed ganske selvstendig og trygg i faget. Det er bedre betalt, man har lengre vakter som gjør at man får mer fri. Samt om man jobber litt ekstravakter så tjener man fort ganske godt på det. Da jeg jobbet 100% dag/kveld var jeg helt låst, og hadde mindre utbetlat enn hva jeg har nå på 65% fast natt. Jeg kan jobbe litt ekstra og ha 10-20 k ekstra utbetalt. Jeg er nesten oppe i 1 mill i lønn totalt. Jeg digger jobben min. Men alt dette hadde ikke fungert om jeg ikke likte å jobbe natt og at jeg takler det over tid. Har jobbet i helse i 25 år, og kanskje 18-20 på natt. Akdri slitt med å sove annet enn en natt eller to innimellom. Anonymkode: 1398b...1f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #39 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dataregistrering. Sitter på hjemmekontor og gjør ganske gjentagende oppgaver hele dagen. Stort sett punche inn tall. Men stortrives med å slippe å ha folk rundt meg. Eneste utfordringen er egentlig å huske pauser, når ingen kommer og spør om kaffepause. Anonymkode: e3d74...d0d Fortell mer! ☺️Hva er stillingen din og hva er du utdannet? Anonymkode: ee156...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #40 Del Skrevet 29. desember 2024 Håndarbeidslærer. ❤️ Barne og ungdomsskole. Har inspirerte, flinke og motiverte elever og synes det er utrolig givende å se dem utforske sine kreative sider og ferdigheter! Anonymkode: 00bad...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå