Mona123 Skrevet 29. desember 2024 #41 Del Skrevet 29. desember 2024 Reiste 8 turer ut av Norge i år. Betalte 70k. Jeg er god på å finne billige flybilletter og destinasjoner som gir mye for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #42 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg har kjøpt en reise til 30000,- så det går i hvertfall med på ferie… 10 lapper til kanskje? Blir kostnader ved bruk av hytta også, men det blir omtrent som hjemme… Anonymkode: 16a9e...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #43 Del Skrevet 29. desember 2024 Har lært i det siste at jeg har reist mer enn folk flest visstnok - dog alltid til en billig penge. Siste 6år har det vært fullt fokus på sparing og bolig, så nå er det på tide å break free again🛬🏙️ hvis alt klaffer, så blir det to kortere storbybesøk i Europa, og noen uker på hytta i Spania. Tipper 30k isj - synes det holder i lange baner! Anonymkode: 69a4d...5af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #44 Del Skrevet 29. desember 2024 Singel og alene, har ikke planlagt ferie budsjett, reiser sikkert lokalt for å besøke litt venner, ca 15.000 kanskje. Jeg vil ha mitt eget hjem innen 2 år, da må jeg kjøre høygir på sparing. Anonymkode: 16cdd...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 29. desember 2024 #45 Del Skrevet 29. desember 2024 0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #46 Del Skrevet 29. desember 2024 Minst mulig siden vi renoverer bolig og har lån deretter. Sååå mulig vi tar med 2,5 åringen og baby i dyreparken vi har i nærheten, og evt på en knalfin strand vi har om været tillater det (i motsetning til i år). Anonymkode: f51b8...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #47 Del Skrevet 29. desember 2024 Omtrent 20.000 på en ferie til høsten. Eneste planlagte. Anonymkode: 6a9e3...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #48 Del Skrevet 29. desember 2024 I år har jeg nok brukt rundt 25000 fordelt på tre ferier (hvorav en var på hytta). Jeg er alene med tre barn. (Hvor to går som voksne) Til neste år planlegger vi en litt lengre ferietur, men håper å lande på maks 50.000. Anonymkode: 8c3cd...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #49 Del Skrevet 29. desember 2024 Vi brukte nesten ingenting i pr, kanskje 10 000. I 2025, ender vi opp på ca. 70 000. Vi er to voksne og to barn😄 Anonymkode: 61365...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #50 Del Skrevet 29. desember 2024 Regner med å bruke minst 200 000, sannsynligvis mer. Vi skal reise til Australia, fem stykker. To av dem er ungdommer, så de koster like mye som voksne. Men vi reiste ikke på ferie i 2024, og tenker heller ikke å reise på ferie i 2026. Og vi har spart lenge til denne turen. Anonymkode: 009b9...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 29. desember 2024 #51 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg er singel og uføretrygdet, og reiser generelt lite, men tipper jeg kommer til å bruke 3000-4000 i løpet av sommeren. Det er til drivstoff og/eller bussbilletter for å besøke venner, og til kafé- og restaurantbesøk. Kanskje det også blir noen konsertbesøk i sommer, i så fall kan det bli ca. en tusenlapp ekstra i utgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #52 Del Skrevet 29. desember 2024 Ferie er for underklassen. Anonymkode: 7b59f...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #53 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det var mye! Men garantert verdt det! Man må investere i livet 😀 Anonymkode: 22d44...eae Noe av det dummeste jeg har hørt, ingen som garantere slikt for andre. Dette bare fordi det er et stort beløp som er brukt. Du vet, selv om beløpet er høyt så kan ferien være sånn halvveis god, og sånn sett ikke verdt beløpet en har brukt. Hyttetur f.eks innenlands til noen titusen kan faktisk være verdt mer enn såkalt «luksusferie» til noen hundretusen. Garantert verdt det, igjen, faktisk noe av det dummeste jeg har lest. Når en tar høyde for at en ikke hadde informasjon om hvordan ferie opplevelsen var heller… Hva støtter du her egentlig? Personlig kjørte vi nordover til Finnmark og hadde en fantastisk ferie til en brøkdel av summen. Så nei, en kan ikke uttale seg om hva som garantert var verdt det på andres vegne. Anonymkode: ebf2f...8ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ovidie Skrevet 29. desember 2024 #54 Del Skrevet 29. desember 2024 Ingenting i 2024 og ingenting i 2025. Har ikke råd til å reise da alle pengene går til regninger og mat og gammel bil. Prioriterer bil da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 29. desember 2024 #55 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Jeg skjønner ikke helt hvordan dere klarer å bruke så mye. Jeg har bestilt flybilletter tidlig for neste sommer, så de havnet på 12.000. Så har jeg bestilt overnatting, og da er det ålreite plasser. Havnet på ca 40.000. Vi må ha leiebil deler av tiden, som havner på 10.000. Blir borte i to uker. Tror det blir en spennende tur i år, og da har vi gått for noe vi synes ser veldig bra ut og ikke snudd på krona. Da kommer vi altså opp i 62.000. Vi har kokemuligheter der vi skal bo, så jeg tenker at det ikke trenger blir ekstremt dyrt for mat/lommepenger. Vi brukte minimalt på ferie i år. Kanskje 10.000 i høstferien og i sommer var vi mest på hytteturer, båtturer og teltturer. Endret 29. desember 2024 av Rosa Dartle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #56 Del Skrevet 29. desember 2024 Det blir ikke så mye da jeg og mine to barn fikk verdens beste julegave av min søster og svoger som er 4 uker i USA med alt inkludert. Det eneste vi trenger er lommepenger, men det blir nok en del tusen da det blir en del shopping. Inngang til severdigheter mm betales av min søster og svoger. Anonymkode: 890c8...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #57 Del Skrevet 29. desember 2024 Oj, det blir endel. 2 turer på the well spa i Oslo kombinert med konserter i forkant/etterkant Og ( ikke på samme reise, men separat): Frankrike Stockholm Tyskland Island Nederland Har ikke regnet på det, men tror dette blir en dyr fornøyelse Anonymkode: b6f40...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #58 Del Skrevet 29. desember 2024 Vi brukte kanskje 30 000 i år. Usikker på neste år. Enten det samme, ev. så blir det en tur til syden i høstferien også. Får baby i mai, så må se an hva slags type som kommer denne gangen😄 Anonymkode: 1ae09...ef5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #59 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ferie er for underklassen. Anonymkode: 7b59f...1e0 ??????? Anonymkode: b6f40...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #60 Del Skrevet 29. desember 2024 Rosa Dartle skrev (37 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hvordan dere klarer å bruke så mye. Jeg har bestilt flybilletter tidlig for neste sommer, så de havnet på 12.000. Så har jeg bestilt overnatting, og da er det ålreite plasser. Havnet på ca 40.000. Vi må ha leiebil deler av tiden, som havner på 10.000. Blir borte i to uker. Tror det blir en spennende tur i år, og da har vi gått for noe vi synes ser veldig bra ut og ikke snudd på krona. Da kommer vi altså opp i 62.000. Vi har kokemuligheter der vi skal bo, så jeg tenker at det ikke trenger blir ekstremt dyrt for mat/lommepenger. Vi brukte minimalt på ferie i år. Kanskje 10.000 i høstferien og i sommer var vi mest på hytteturer, båtturer og teltturer. Det er ikke noe problem, om man ikke ønsker eller trenger å reise på budsjett. Liker gode hotell, og betaler for litt luksus. Booker som regel toroms da mannen ofte sover litt lenger enn meg. Bestiller gode restauranter, kan raskt spise for over 5000 kroner for to. Spiser både frokost, lunsj og middag ute. Er glad i god vin. Bestiller en del privat transport. Kjøper oss inn om det er noe vi ønsker å se. Hender en sjelden gang vi oppgraderer til business på langdistanse, eller velger fleks om reisen er litt usikker. Og reiser på en god del turer i løpet av et år. Anonymkode: 303b1...f2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå