AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #1 Del Skrevet 28. desember 2024 Som emnet sier skal mannen fjerne forhuden (av medisinske årsaker). Hva bør jeg være forberedt på? Hva vil «fungere annerledes enn før»? Er ikke interessert i svar om renslighet eller det mannlige perspektiver. Søker svar fra andre kvinner (er du mann og krenkes av dette bør du lese hva siden du er på heter 🙂) Anonymkode: 30abd...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #2 Del Skrevet 28. desember 2024 Følsomheten kan endres. Han kan bli mindre følsom og det tar lengre tid før han kommer. Ellers er det minimal endring for din del. AnonymBruker skrev (16 minutter siden): bør du lese hva siden du er på heter Og jeg tolker kvinneguiden som en guide for/om kvinner. ikke en plass hvor bare kvinner har liv å være. Anonymkode: 2ad31...794 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #3 Del Skrevet 28. desember 2024 Han holder antageligvis lenger. Ellers ingenting annerledes, mindre kukost og lukt/smak 😅 Anonymkode: 6a29b...366 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #4 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg synes det er veldig forskjell. Utfordringer er blant annet ikke nok fuktighet, mindre sensitivitet som bare blir verre over tid (så mer tilbøyelig til å trenge mye hardere og lenger stimuli), det er fort både tørt og vondt for min del. Og det er vanskelig å vite hva man skal gjøre både oralt og med hendene når "poenget" er borte på et vis. Kjøp glidemiddel. Anonymkode: 2009d...014 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #5 Del Skrevet 28. desember 2024 Min mann gjorde det for en del år siden. Merker ikke mye forskjell Anonymkode: 90ce3...136 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 28. desember 2024 #6 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg synes det er veldig forskjell. Utfordringer er blant annet ikke nok fuktighet, mindre sensitivitet som bare blir verre over tid (så mer tilbøyelig til å trenge mye hardere og lenger stimuli), det er fort både tørt og vondt for min del. Og det er vanskelig å vite hva man skal gjøre både oralt og med hendene når "poenget" er borte på et vis. Kjøp glidemiddel. Anonymkode: 2009d...014 Oralt er da ikke noe problem mye spytt eller slim, så går det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #7 Del Skrevet 29. desember 2024 Det kommer til å gå fint. Jeg har selv fjernet forhuden av medisinske grunner og jeg har mistet litt av følelsen i penishodet og derav litt av følelsen under sex. Orgasme føles likt som før. Det blir jo litt tykkere skinn på penishodet og tørrere så det kan være fint å smøre litt med parfymefri lotion eller olje. Anonymkode: 66c1c...090 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #8 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Som emnet sier skal mannen fjerne forhuden (av medisinske årsaker). Hva bør jeg være forberedt på? Hva vil «fungere annerledes enn før»? Er ikke interessert i svar om renslighet eller det mannlige perspektiver. Søker svar fra andre kvinner (er du mann og krenkes av dette bør du lese hva siden du er på heter 🙂) Anonymkode: 30abd...389 Har hatt sex mesen som ikke hadde forhud. Nyt det. 😍 Anonymkode: fd626...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå