Gå til innhold

Fikk panikkangst og kjæresten vendte meg ryggen🥲

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Eller man bare vil vise seg frem her inne litt slik at en kan få andre til føle svakhet🙈

Anonymkode: 63fe6...316

Det er ikke svakt å slite med psyken. Det er ikke svakt å få et panikkanfall. Alt dette er vanlig periodevis gjennom et liv, også på grunn av livsomstendigheter. Det er dog svakt å svikte mennesker man sier man er glad i.

Anonymkode: 9685c...77e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Signerer denne. Vet blant annet hvor arvelig det er. Kona til en kompis sliter med angst, han må ta seg av 99 % i hjemmet til enhver tid pluss at hun er sengeliggende til tider (med et enormt kontrollbehov). Orker ikke et et helt liv med en psykisk skjør partner (og etter hvert psykisk skjøre barn som jeg må følge opp alene pga moras angst). Gjør det meg til et dårligere menneske? Helt greit for meg. Jeg ser hvert fall hvor mye kompisen min lider, han har rett og slett et ekstra barn som hverken klarer å bestille flybilletter eller å forberede en selskapsmiddag pga angst.

Anonymkode: b0170...466

Synes du selv dette er relevant iht HI? Dette er som å sammenligne hodepine og kreft. Ærlih talt. Skjerp dere.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man skal heller belaste sine nærmeste, tenker du?

Anonymkode: de2f3...f5f

Er det sånn du ser på dine relasjoner, så synes jeg faktisk synd på deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vondt å lese, ts ♥️ Kjæresten din er en drittsekk som prioriterer å gå tur med venninnene sine fremfor å være der for deg. Spesielt av han å ikke ringe tilbake og ikke ha ladet telefonen også… Syns du skal dumpe fyren. Du fortjener noe mye bedre! Du fortjener en som er der for deg og støtter deg i gode og dårlige perioder ♥️ Og du skal ihvertfall ikke dulle med ham og lage mat til ham uansett hvor sliten han er. Det får han gjøre sjæl! Er ikke riktig at du skal stå på pinne for han når han ikke støtter deg. 

Syns du får mye stygge svar her. Panikkangst er helt jævlig og kan ramme hvem som helst og komme veldig plutselig. Det har ingenting med svakhet å gjøre selv om noen tror det. Tydelig at mange her aldri har opplevd noe sånt…

Varm klem til deg :klem:

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Dette hørtes ut som en forferdelig situasjon for deg. Er han en bra partner ellers? Kanskje du kan søke opp «avoidment attachment» på enten google, tiktok eller andre søketjenester, og se om han passer disse beskrivelsene? Min partner er i denne kategorien, og livet vårt ble mye bedre etter jeg begynte å kommunisere annerledes med han. Kort fortalt er det at de tilsynelatende ikke bryr seg og trekker seg unna i følelsesmessige utfordrende situasjoner, men innerst inne bryr de seg og vet bare ikke hvordan de skal håndtere det. Du fortjener uansett å ha en partner som støtter deg og hjelper deg i vanskelige situasjoner. Sender deg en god klem og håper du finner ut av det🥰

Anonymkode: 965a7...2de

Nei det er mye styr rundt han og exen.jeg blir ofte bedt om ikke bli med på ting vi er invitert på sammen fordi han vil gå alene.🥲 fant og nettop ut han har vært på dating sider 

så tenker at nå begynner det bli nok 

jeg ble invitert med på tur med hans jobb ( men følge , for så bli fortalt han vil reise aleine , for så be meg bli med igjen 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er mye styr rundt han og exen.jeg blir ofte bedt om ikke bli med på ting vi er invitert på sammen fordi han vil gå alene.🥲 fant og nettop ut han har vært på dating sider 

jeg ble invitert med på tur med hans jobb ( men følge , for så bli fortalt han vil reise aleine , for så be meg bli med igjen 

Da ville jeg nok vurdert å gå fra han, selv om det er lettere sagt enn gjort! Lykke til❤️ 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Da ville jeg nok vurdert å gå fra han, selv om det er lettere sagt enn gjort! Lykke til❤️ 

Ja har vel tatt beslutning om gjøre det❤️tror jeg er mer klar for forhold enn han 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bare husk da at hvis du ikke gjør det slutt så godtar du drittsekk oppførsel, og du kan ikke komme i ettertid å klage. Du har skrevet om han flere ganger før og følgelig fått mange råd, men du har jo tydeligvis ikke tatt de til deg. 

Anonymkode: 4bfc0...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bare husk da at hvis du ikke gjør det slutt så godtar du drittsekk oppførsel, og du kan ikke komme i ettertid å klage. Du har skrevet om han flere ganger før og følgelig fått mange råd, men du har jo tydeligvis ikke tatt de til deg. 

Jo det har jeg, jeg har bare måttet få lufte meg litt.forholdet er over, men jeg måtte bare få ut alle tankene mine.mye fordi jeg ofte har fått kjeft for jeg har blitt såret og lei meg over tid .og blitt fortalt at jeg må finne meg i alt mulig🙈da blir man usikker på seg selv

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Begynner å bli nok? Han har null respekt for deg, stiller ikke opp for deg, er på datingsider og prioriterer deg ikke. Når er det nok for deg hvis ikke dette er nok? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for ein kjip situasjon du er i no, TS ❤️ 

Du veit kva du må gjere, ikkje sant? 

Anonymkode: f2904...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jo det har jeg, jeg har bare måttet få lufte meg litt.forholdet er over, men jeg måtte bare få ut alle tankene mine.mye fordi jeg ofte har fått kjeft for jeg har blitt såret og lei meg over tid .og blitt fortalt at jeg må finne meg i alt mulig🙈da blir man usikker på seg selv

Da bør du oppsøke psykolog og holde deg unna mannfolk til du er på en bedre plass mentalt. Jobber du ikke med deg selv så kommer du til å havne i et dårlig forhold igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Al Bundy skrev (17 timer siden):

Hvorfor er det KUN damer som får slike angstproblemer? Er bare nyskjerrig...

Nå har jo den manlige kjeresten til TS "slike angst problemer".... Så dette var en merkelig trå og late som det bare er damer!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Uff, for ein kjip situasjon du er i no, TS ❤️ 

Du veit kva du må gjere, ikkje sant? 

Anonymkode: f2904...72f

Ja avslutte det❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...