Gå til innhold

Fikk panikkangst og kjæresten vendte meg ryggen🥲

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenk på denne kommentaren den dagen du er så utbrent at du bare gråter. Når kroppen og hodet verker av intens smerte, du tar paracet utenat det hjelper. Fordi du har blitt helt nedkjølt fysisk og psykisk av motgang i livet. 

Jeg har vokst opp med en voldelig sosiopat "mamma" som drakk nesten hver kveld. En far som rømte huset og skyldte på jobb, lot barna være alene oppi det. Senere som tenåring måtte jeg ta meg av det meste hjemme. Som ung voksen var jeg en av få som hjalp min psykisk syke søster. Jeg knakk helt sammen et par år og er glad den kjæresten jeg hadde klarte å støtte meg. For motgang skjer alle. 

Bortsett fra deg?

Anonymkode: 20049...542

Så glad for høre du hadde en så støttende kjæreste ❤️❤️det unner jeg deg virkelig ❤️å alle fortjener kjærlighet og omsorg ❤️man må bare finne den rette.

man kan jo komme ut for en ulykke, skal man da bare dumpe partneren sin og si «nei dette gidder jeg ikke « 🥲 er glad flertallet vet å vise omsorg for de rundt seg 

Anonymkode: 63fe6...316

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så glad for høre du hadde en så støttende kjæreste ❤️❤️det unner jeg deg virkelig ❤️å alle fortjener kjærlighet og omsorg ❤️man må bare finne den rette.

man kan jo komme ut for en ulykke, skal man da bare dumpe partneren sin og si «nei dette gidder jeg ikke « 🥲 er glad flertallet vet å vise omsorg for de rundt seg 

Jeg er på mange måter glad for at jeg har hatt motgang i livet. For uansett hva jeg har opplevd i senere tid så har jeg grått litt og gått på igjen. Det er vel de som ikke har møtt så mye motgang som ikke takler det. Tenk så fælt det må være å ikke føle noe når andre har det vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er en empat, du tar deg litt for ofte av andre og ikke av deg selv. Gi deg selv samme kjærlighet som du gir andre. Ting vil snu da.

Veldig empat, at det tipper over.bare folk ser på meg så får jeg hele livshistorien og blir brukt som hobbypsykolog 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på mange måter glad for at jeg har hatt motgang i livet. For uansett hva jeg har opplevd i senere tid så har jeg grått litt og gått på igjen. Det er vel de som ikke har møtt så mye motgang som ikke takler det. Tenk så fælt det må være å ikke føle noe når andre har det vondt. 

Ja sant ❤️så enige med dine ord ❤️tank om vi alle var formet på den måten at vi ikke var medmennesker når noen opplever noe vondt 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det er skufende og vondt å bli behandlet slik TS! Han sviktet jo tottalt her. Sammtidig er det bra duvoppdaget dette nå, og ikke når dere hadde kjøpt hus eller fått barn. Du fortjener en partner som kan stille opp og bryr seg om deg, så du får det bedre uten denne tulingen!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke møte noen for så vite at «den personen vil aldri oppleve noe for så få kroppslig reaksjon på det»🙈da må man leve hele livet sitt alene 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippi Lotta skrev (1 minutt siden):

Forstår det er skufende og vondt å bli behandlet slik TS! Han sviktet jo tottalt her. Sammtidig er det bra duvoppdaget dette nå, og ikke når dere hadde kjøpt hus eller fått barn. Du fortjener en partner som kan stille opp og bryr seg om deg, så du får det bedre uten denne tulingen!

Takk for det❤️ å litt av det har skyldes måten jeg har blitt behandlet på og av vedkommende .

hans ord har ofte vært «kan vi ikke bare le og ha det gøy hele tiden «men livet skjer.p jeg er et følelsesmenneske .kan ikke bare kvitte meg med personligheten min 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Veldig empat, at det tipper over.bare folk ser på meg så får jeg hele livshistorien og blir brukt som hobbypsykolog 

Øv på å sette grenser, tenk "ikke mitt liv, ikke mitt valg" på en måte. 

Jeg hjalp min søster økonomisk og som psykolog i 2 år. Det førte jo til at hun aldri trengte å tenke på å tjene mer penger, for hun hadde alltid backup. Tror det kunne vært annerledes om hun sto der måned etter måned og innså selv at hun må ut å tjene mer. 

Det er når folk treffer bunn og begynner å hjelpe seg selv at endringer skjer. Det er vondt å stå å se på, men det er den beste måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det❤️ å litt av det har skyldes måten jeg har blitt behandlet på og av vedkommende .

hans ord har ofte vært «kan vi ikke bare le og ha det gøy hele tiden «men livet skjer.p jeg er et følelsesmenneske .kan ikke bare kvitte meg med personligheten min 

Det er han også men han tenker på seg selv. Aøt er åpenbart ikke å le hele tiden når du har støttet ham en del, som man gjør når man er kjæreste.

Anonymkode: 9685c...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øv på å sette grenser, tenk "ikke mitt liv, ikke mitt valg" på en måte. 

Jeg hjalp min søster økonomisk og som psykolog i 2 år. Det førte jo til at hun aldri trengte å tenke på å tjene mer penger, for hun hadde alltid backup. Tror det kunne vært annerledes om hun sto der måned etter måned og innså selv at hun må ut å tjene mer. 

Det er når folk treffer bunn og begynner å hjelpe seg selv at endringer skjer. Det er vondt å stå å se på, men det er den beste måten. 

Takk du har så rett i det du skriver 😊skal jeg ta med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du, han er sånn som bare skal ha det fint. Det handler ikke om at du skal endre deg, men i lengden kommer du til å føle deg utrolig ensom. For det går jo aldri an å prate om dype ting med slike. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk du har så rett i det du skriver 😊skal jeg ta med meg

Min søster har snudd om på livet sitt og har gått fra å ha masse gjeld, aldri gå i pluss til å ha 50-100k på sparekonto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du, han er sånn som bare skal ha det fint. Det handler ikke om at du skal endre deg, men i lengden kommer du til å føle deg utrolig ensom. For det går jo aldri an å prate om dype ting med slike. 

Ja sant men jeg sto oppi kaos med han og eksen daglig..å da var det jo ikke bare latter .men fra min side skal de bare skyves bort og le og tøyse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min begynte å riste meg hardt for å få meg til å komme ut av et panikkanfall på bryllupsreisen vår. Forstår smerten din. Han lærte seg hva angst var etter dette og skjerpet seg 

Anonymkode: c05b5...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster har snudd om på livet sitt og har gått fra å ha masse gjeld, aldri gå i pluss til å ha 50-100k på sparekonto. 

Så fantastisk høre ❤️solskinnshistorie 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Helt ærlig, jeg skjønner at han tar avstand. Som en som vokste opp med mor+bror med psykisk sykdom var det helt forferdelig å måtte være deres krykke og støtte. Ble også hele tiden belæret om "viktigheten av familie" slik som kjæresten din blir belæret her.

Det er også fryktelig turn off med klengete oppførsel. Å ringe, så kjøre over dit (??) dagen etterpå, anklage og mase, fordi du ikke kan rydde opp i eget liv, er faktisk forståelig at kjæresten din ikke setter pris på.

Anonymkode: 5d4aa...19f

Hva? Forventer du at en kjæreste snur deg ryggen når problemer dukker opp?

Anonymkode: 832a2...b11

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min begynte å riste meg hardt for å få meg til å komme ut av et panikkanfall på bryllupsreisen vår. Forstår smerten din. Han lærte seg hva angst var etter dette og skjerpet seg 

Anonymkode: c05b5...2b8

Så godt å høre han skjerpet seg❤️han handlet nok i redsel 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Forventer du at en kjæreste snur deg ryggen når problemer dukker opp?

Anonymkode: 832a2...b11

Eller man bare vil vise seg frem her inne litt slik at en kan få andre til føle svakhet🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja sant men jeg sto oppi kaos med han og eksen daglig..å da var det jo ikke bare latter .men fra min side skal de bare skyves bort og le og tøyse 

Eksen hans? Da handlet det jo om han og at han fikk støtte. Det er ikke dype samtaler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...