Gå til innhold

Gå fra konen min til fordel for ei yngre?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du er misfornøyd med forholdet, hvorfor bytte henne ut med en yngre kvinne? Hvorfor ikke finne en på din egen alder?

Anonymkode: be975...a74

Han svarer vel ganske tydelig på det i første post. Hvorfor spør du da?

Sitat

Det høres ut som du kun vil ha en velvillig dame som gjør alt og alltid er blid og fornøyd

Det høres ut som en bra dame, ja.

Sitat

uansett hvordan du oppfører deg.

Jeg er som jeg er. Jeg har ingen intensjon om å være kjip mot noen, men en dame som er en drømmedame for meg når jeg er meg selv er… en drømmedame ja?

Sitat

Men det er jo ofte slik at damer får det bedre av å leve alene( mindre stress, bedre humør osv) men menn ofte har det bedre i forhold. Når kvinner forlater et forhold er det som regel fordi vi er ferdig med mannen og har ikke noen ny som venter. Vil bo alene og være fri. Men når en mann går så er det som regel til en annen kvinne, han bare «overlapper».

Kvinner later til å være mindre interessert i forhold ja. De er portvokter for om mannens framstøt skal føre til noe, de leder an i å avslutte forhold og de ønsker i større grad å leve alene etterpå. Og hvis mannen blir arbeidsledig så er det kvinner som først og fremst bekymrer seg for om det er _hun_ som må forsørge _ham_.

Menn (de gode av oss) ønsker i større grad å være i en trygg relasjon, spesielt om man har felles barn og påtar oss i større grad byrden med å forsørge familien og svelger kameler for at prosjektet skal fungere.

Anonymkode: cd83a...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Han svarer vel ganske tydelig på det i første post. Hvorfor spør du da?

Det høres ut som en bra dame, ja.

Jeg er som jeg er. Jeg har ingen intensjon om å være kjip mot noen, men en dame som er en drømmedame for meg når jeg er meg selv er… en drømmedame ja?

Kvinner later til å være mindre interessert i forhold ja. De er portvokter for om mannens framstøt skal føre til noe, de leder an i å avslutte forhold og de ønsker i større grad å leve alene etterpå. Og hvis mannen blir arbeidsledig så er det kvinner som først og fremst bekymrer seg for om det er _hun_ som må forsørge _ham_.

Menn (de gode av oss) ønsker i større grad å være i en trygg relasjon, spesielt om man har felles barn og påtar oss i større grad byrden med å forsørge familien og svelger kameler for at prosjektet skal fungere.

Kvinner er ikke portvokterne for forhold, det er menn. Kvinner er portvoktere for sex uten forpliktelser 

Anonymkode: b2c18...2a7

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men 3 millioner når du har ekskone og barn er ikke nok til å dra den type dame du ønsker. 

Anonymkode: dfd63...789

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at alder og humør har en korrelasjon? Der er jeg nok ganske så uenig, som mamma til 5 i alderen 15-27 🙃

Anonymkode: 0a211...a5d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på!! folk som tjener 3 Mill fortjener bedre enn gamle sure damer. Grensa går rundt 2,7 Mill et sted tror jeg. Under det så har man ikke krav på unge blide damer

Anonymkode: 7a185...e44

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du mener at alder og humør har en korrelasjon? Der er jeg nok ganske så uenig, som mamma til 5 i alderen 15-27 🙃

Anonymkode: 0a211...a5d

Det kan tenkes at 27-åringen har et annet humør ovenfor mamma enn en kjæreste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en ung kvinne, ofte sint og deprimert kvinner kommer med hormoner og følelser, alle under en viss alder er ikke blide konstant! Vi er mennesker, med hele følelsesspekteret uansett alder! Og konen din er nok dritt lei av deg og derfor sur. 

Anonymkode: 4fa5a...a05

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandidosa83 skrev (11 timer siden):

Det er nok mange som tenker som deg, men etter å ha sett responsen fra yngre kvinner på bemidlede menn 40+ på Tinder ved et par anledninger (venner av meg som ble singel)… vel, la meg bare si det sånn at jeg tror det må være som å være en attraktiv kvinne på Tinder. 

Vil det si at vennene mine ble varig sammen med disse 20-åringene? Nei, men litt lakenakrobatikk og kortvarig moro fortstod jeg jo det ble.

Forstår ikke hvorfor man skal late som at dette ikke er en greie. Det er jo nok av damer litt opp i årene som har draget på yngre menn, så det er jo naturlig at det er nok av kvinner som liker menn med litt alder.

Men disse mennene blir ikke likt. Det er pengene deres som blir likt. Damene kunne ikke brydd seg mindre om dere satt i rullestol og så ut som skrukketroll. Disse unge damene har ingen følelser for dere overhodet. Det er bare bruk og kast. 

MEd høy sannsynlighet har disse unge damene ekte kjærestefølelser for unge/jenvaldrende menn. Gamle finansgubber på 40+ blir utnyttet på kynisk vis. Finnes facebook-grupper hvor unge kvinner henger dere ut med bilder og navn og ler rått av dere.

Anonymkode: 26fce...61f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Men disse mennene blir ikke likt. Det er pengene deres som blir likt. Damene kunne ikke brydd seg mindre om dere satt i rullestol og så ut som skrukketroll. Disse unge damene har ingen følelser for dere overhodet. Det er bare bruk og kast. 

MEd høy sannsynlighet har disse unge damene ekte kjærestefølelser for unge/jenvaldrende menn. Gamle finansgubber på 40+ blir utnyttet på kynisk vis. Finnes facebook-grupper hvor unge kvinner henger dere ut med bilder og navn og ler rått av dere.

Snakker kun for meg, men 40 årene er ikke det mest utsende messing attraktive og jeg er ikke i 20 årene lenger engang.

Tenker også det handler om penger.

Anonymkode: 2fa7d...fa9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 20.49):

Hei, jeg er M45. Jeg er gift på det tjuende året med en kvinne. De siste årene har hun endret seg drastisk, hun har blitt irritabel, bitter, ustabilt humør osv. Og hun klager veldig mye. Har prøvd å gi beskjed, men hun endrer seg ikke. Jeg tenner derfor ikke like mye på henne som før.. Har lekt med tanken om å finne ei litt yngre, ikke kun pga utseende men fordi de yngre ofte er i bedre humør. De er gjerne mer livlige og lysten på livet også. Til info så har vi 1 barn sammen. Jeg tar mye ansvar på hjemmebane, og vi gjør ca like mye husarbeid og middagslaging.

Jeg tror jeg hadde hatt god sjanse på å finne ei yngre med tanke på at jeg har en ganske god inntekt og formue. Jobber innenfor finans og tjener rundt 3 mill i året. Er jeg urimelig som har disse tankene?

Anonymkode: a7b03...40a

Hadde gått for deg om du skiller deg. Er i 20-årene.

Anonymkode: 4e759...9cb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hadde gått for deg om du skiller deg. Er i 20-årene.

Anonymkode: 4e759...9cb

Lukten av 3 mill er god den eller? 

Syns det er en billig pris for livet ditt, du kan finne deg langt bedre. 

Anonymkode: 2fa7d...fa9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så lenge man får ha det gøy og begge parter er fornøyd så lenge det pågår.. hvorfor bry seg? Og hvorfor lage en Facebook gruppe for å henge ut menn man selv matcher med på Tinder og velger å tilbringe tid med?

Hva skriver man egentlig? «Jeg matchet med denne trente 40+ åringen (ja, vår gjeng er en del av maraton/triathlon/motbakke «bølgen» alle er en del av om dagen) som på bilder/tekst framsto å være bemidlet.. han er en dust!»? Litt av poenget her er vel at de kan sette sitt eget filter til å stoppe henvendelser fra «gamle griser»?

Hvis det handler om å at de horer seg ut og/eller mennene prøver å få dem til å hore for penger er det jo en ting, men om man er 20+ og matcher med de man liker på Tinder må jo det være lov?

Det virker på meg som enkelte av dere kvinner er sur på de av deres medsøstre som liker litt eldre menn. Hva får man ut av det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...