AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #1 Del Skrevet 28. desember 2024 til minimalistiske BH’er a’la 70-80 tallet som ikke har bøyle og masse vatt. Hun er ikke spesielt stor pupper. Heller små. Men kontur av brystvorte og naturlig fasong som ikke er skjult bak all vatten vekket i følge henne menn sitt blikkfang. Anonymkode: 63df4...527 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 28. desember 2024 #2 Del Skrevet 28. desember 2024 Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #3 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg kan ikke svare for alle menn, men ja. Naturlig fasong er mye mer sexy en vatting eller plastikk. De fleste menn vil heller ha en naturlig dame en ei sminkedukke. Ja noen menn er fokusert på så store pupper som mulig, men flertallet liker naturlige damer. Ikke BH som gjør at puppene ser 3 gang så store ut som dem er, eller ansikt fult av sminke. Anonymkode: c3756...c3d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #4 Del Skrevet 28. desember 2024 Absolutt! Jeg liker puppene til fruen bedre når de ikke er pakket inn i en bh med spiler og masse skum. Elsker å se konturene av brystvortene Anonymkode: 1ac1b...100 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 Vet ikke. Det eneste er vel om brystvortene blir synlige, da er det mulig jeg forsøker å smygtitte en gang til. Anonymkode: 9a43b...6e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 Min liker best at jeg har bh uten vattering, eller uten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå