Gå til innhold

Hvordan unngår du som dame å hypnotisere menn med puppene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva signaliserer en tettsittende turtle neck? 

Anonymkode: 266cb...b40

At man vil framheve puppene. Høyhalsede gensere som er ettersittende får puppene mine til å se mye større og mer iøyenfallende ut.

Anonymkode: 62c67...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

På treningssenteret i dag såg jeg DEN rypa, hun hadde killerbody. Og forventet at mennene dånte når hun spankulerte opp trappa foran møllene, som en sexy, grasiøs gaselle. Men nei. Jeg var den eneste med hakeskkepp, og jeg er K49. Her er det motsatt undring; hvorfor stirrer ikke menn? og er det så ille å “blikke litt”? Jeg er nok en gammel årgang da, som tenker så utdatert😆

Anonymkode: a353d...bce

Er du ikke glad for at du er den eneste som glodde på den super hotte heite Rypen? Så da får du henne helt for deg selv. Da slipper du å risikere at hun ditcher deg (eeeh, stedet) bare fordi det blir for omfattende stirring over alt ?? Rilax man. 

Anonymkode: 80b5e...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du ikke glad for at du er den eneste som glodde på den super hotte heite Rypen? Så da får du henne helt for deg selv. Da slipper du å risikere at hun ditcher deg (eeeh, stedet) bare fordi det blir for omfattende stirring over alt ?? Rilax man. 

Åja. Kvinne. Men. Det er jo litt forskjellig hva menn og kvinner finner deilig. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Åja. Kvinne. Men. Det er jo litt forskjellig hva menn og kvinner finner deilig. 😛 

Joda😀Men at ikke en av det ca 20 mennene ikke la merke til denne dama synes jeg er merkverdig😆

Anonymkode: a353d...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 22.57):

Kalle menn for enkle og ekkel for å følge instinkter? Ikke rart verden går til helvete, blir få fremtidige generasjoner med så pripne damer.

Anonymkode: c27d4...b37

Pripne? Tenker at mange av damene her tenker riktig. Hvis mannen er så enkel at pupper er så fryktelig hypnotiserende, så er mannen passe enkel. Betyr ikke det at de ikke er pripne av den grunn. Da burde du kanskje gått på kurs i folkeskikk eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen pupper å hyptnotisere med. Kanskje derfor jeg fortsatt er singel?

Anonymkode: 3df07...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 12.10):

Slik tenkte jeg også. Menn blir ikke hypnotisert av pupper. De kan bli lagt merke til, og satt pris på, det er vel ikke galt? 

Anonymkode: a10dc...8c6

Å jo da 😂 Noen blir det. Har ei venninne som blir bedt om å flashe puppene i lystig lag 😆😆😆 Hun har ganske store...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

Å jo da 😂 Noen blir det. Har ei venninne som blir bedt om å flashe puppene i lystig lag 😆😆😆 Hun har ganske store...

Jeg er denne venninnen😅 Gutter og menn blir helt fascinert. "Dessverre" var mine så store og tunge at jeg opererte dem vekk. Merker forskjellen på både ryggen og blikkene til mannfolka.

Anonymkode: 80660...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 minutt siden):

Da er de jo mest sannsynlig fulle som fy? Vanlig å bli hemningsløs da.

Anonymkode: dd0fd...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er denne venninnen😅 Gutter og menn blir helt fascinert. "Dessverre" var mine så store og tunge at jeg opererte dem vekk. Merker forskjellen på både ryggen og blikkene til mannfolka.

😆😆😆

Det er så morsomt for selv om hun er godt gift, så blir hun spurt om dette. Hun er sporty og gjør det også, med bh på vel og merke 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da er de jo mest sannsynlig fulle som fy? Vanlig å bli hemningsløs da.

Nei de er ikke det skjønner du 😂 Tror bare de savner litt action 😉 Sånn er det å bo på bygda 😆😆😆

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irak skrev (3 minutter siden):

😆😆😆

Det er så morsomt for selv om hun er godt gift, så blir hun spurt om dette. Hun er sporty og gjør det også, med bh på vel og merke 😉

Kult😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kult😁

Det som er morsomt med det er at det er kamerater av mannen hennes som spør, så de kjenner hverandre godt. Og mannen hennes, ja han bryr seg ikke 😂

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle liker puppene mine, men ironisk nok er mannen min mest opptatt av rompa mi. Og generelt..

Det er kroppen min, så det må folk bare tåle. Jeg kunne godt tenkt meg like små pepper som i ungdommen, for det er ikke alt som ser like bra ut med større pepper. Og man må kle de lott fram slik at jeg ikke ser tjukk ut. Greit å se at det går inn under puppene liksom.

Det er ikke mitt problem hva folk takler eller ei.

Anonymkode: dd731...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært sammen med ei i 5+ år nå utelukkende på grunn av muggene er typ G eller noe. Greier ganske enkelt ikke å si det ifra meg.

Anonymkode: 96901...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært sammen med ei i 5+ år nå utelukkende på grunn av muggene er typ G eller noe. Greier ganske enkelt ikke å si det ifra meg.

Anonymkode: 96901...dec

Det er dårlig gjort, hun fortjener å oppleve noen som elsker henne.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ideen om at menn stirrer på pupper er litt tegneserieaktig og karikaturaktig. Du sveiper jo blikket over figuren en gang, kanskje, og lar det bli med det.

Hvis noen har helt abnormt store pupper kan jeg jo se poenget, men da er det mer at man generelt er iøynefallende - akkurat som man ser på personen med to meter langt skjegg eller veier 400kg. Ting du ser ofte er ikke spennende nok til å få mange blikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...