AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #21 Del Skrevet 28. desember 2024 Det er enkelt: Ikke ha sex med dem. Anonymkode: a854a...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #22 Del Skrevet 28. desember 2024 Kalle menn for enkle og ekkel for å følge instinkter? Ikke rart verden går til helvete, blir få fremtidige generasjoner med så pripne damer. Anonymkode: c27d4...b37 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #23 Del Skrevet 28. desember 2024 Har små pupper, men jeg har rumpe da 😄 Anonymkode: b11b9...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #24 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har de under klær, og dater ikke tilbakestående folk. Anonymkode: d5e1b...6cf Slik tenkte jeg også. Menn blir ikke hypnotisert av pupper. De kan bli lagt merke til, og satt pris på, det er vel ikke galt? Anonymkode: a10dc...8c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #25 Del Skrevet 29. desember 2024 En trenger ikke kle seg på en måte som puppene får oppmerksomhet om du ikke vil Anonymkode: b8bf3...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #26 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Lurer på dette. Hvordan få de til å holde fokus på om de faktisk liker deg...Det er så fort gjort at de har fokus på puppene 🙈 tips tas i mot. 😛 Anonymkode: 266cb...b40 klærene signaliserer hva du er ute etter. Anonymkode: 0b0c5...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #27 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg er forsiktig med å gå i veldig utringa klær, jeg skjønner at de automatisk ser da, og det har jeg ikke lyst til. Jeg liker ikke den formen for oppmerksomhet, så da kler jeg meg deretter. Merker jo at menn ser jeg har former selv om jeg ikke har på meg utringa klær, men da farer i hvert fall ikke blikket deres ned i utringinga mi. Anonymkode: 00247...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #28 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvis du ikke har dem på utstilling så går det helt fint. Samme med veltrente menn. Går de i trange trøyer med toppen av brystet synlig så er det veldig deilig forstyrrende, men null problem om de har baggy t-skjorter. Menn og kvinner velger helt selv om de vil være deilige eller om de vil bli tatt seriøst. Anonymkode: 4a9fc...8c6 Det er ikke det samme med kvinner og menn. Og heller ikke kvinner vs kvinner. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg synes ikke de stjeler så mye fokus? Har 75H i bh størrelse, men kler meg ikke vulgært så går det helt fint. Anonymkode: 0bb22...15a Jeg har 80 F med pupper som står veldig høyt og utover, selvom de er store og tunge. Kler meg ikke "vulgært" men med mindre jeg går i 3X tjukk ullgenser kan selv barn se at jeg har spretne pupper. Faktisk da jeg var vikar i barneskolen opplevdes jeg at særlig små jenter var opptatt av puppene mine selv om jeg brukte alminnelige klær. Så jeg skjønner jo at mannfolk kikker. Her i Norge har mange flere en mer androgyn kropp, så å se noen med timeglass- /celloformer litt mer uvanlig. Anonymkode: 418ab...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #29 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): En trenger ikke kle seg på en måte som puppene får oppmerksomhet om du ikke vil Anonymkode: b8bf3...c8f Burka er litt upraktisk. Anonymkode: 418ab...6d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #30 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er ikke det samme med kvinner og menn. Og heller ikke kvinner vs kvinner. Jeg har 80 F med pupper som står veldig høyt og utover, selvom de er store og tunge. Kler meg ikke "vulgært" men med mindre jeg går i 3X tjukk ullgenser kan selv barn se at jeg har spretne pupper. Faktisk da jeg var vikar i barneskolen opplevdes jeg at særlig små jenter var opptatt av puppene mine selv om jeg brukte alminnelige klær. Så jeg skjønner jo at mannfolk kikker. Her i Norge har mange flere en mer androgyn kropp, så å se noen med timeglass- /celloformer litt mer uvanlig. Anonymkode: 418ab...6d3 Vi har ikke en androgyn kropp bare fordi puppene ikke er massive? Mine er 70D, liten størrelse, men har enda en kvinnelig kropp? Syns den er femenin. Anonymkode: dd0fd...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #31 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): klærene signaliserer hva du er ute etter. Anonymkode: 0b0c5...c46 Hva signaliserer en tettsittende turtle neck? Anonymkode: 266cb...b40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #32 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har ikke en androgyn kropp bare fordi puppene ikke er massive? Anonymkode: dd0fd...3ac Kunne valgt andre ord enn androgyn. Men når man har en del cm i forskjell på hofter og liv (ikke er så vanlig her til lands) blir det mer kontraster i kroppen på måter som typisk ikke menn har. Anonymkode: 418ab...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #33 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kunne valgt andre ord enn androgyn. Men når man har en del cm i forskjell på hofter og liv (ikke er så vanlig her til lands) blir det mer kontraster i kroppen på måter som typisk ikke menn har. Anonymkode: 418ab...6d3 Nakne ser alle kvinner kvinnelige ut. Anonymkode: dd0fd...3ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 30. desember 2024 #34 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er ikke det samme med kvinner og menn. Og heller ikke kvinner vs kvinner. Jeg har 80 F med pupper som står veldig høyt og utover, selvom de er store og tunge. Kler meg ikke "vulgært" men med mindre jeg går i 3X tjukk ullgenser kan selv barn se at jeg har spretne pupper. Faktisk da jeg var vikar i barneskolen opplevdes jeg at særlig små jenter var opptatt av puppene mine selv om jeg brukte alminnelige klær. Så jeg skjønner jo at mannfolk kikker. Her i Norge har mange flere en mer androgyn kropp, så å se noen med timeglass- /celloformer litt mer uvanlig. Anonymkode: 418ab...6d3 Hypnotiserende..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #35 Del Skrevet 30. desember 2024 Flintis skrev (12 minutter siden): Hypnotiserende..... Antagelig skrevet av en mann... Anonymkode: cf584...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #36 Del Skrevet 30. desember 2024 Aldri opplevd fordi jeg kler meg pent, går ikke med dype utringninger og viser kløft. Anonymkode: c602a...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 30. desember 2024 #37 Del Skrevet 30. desember 2024 Haha, har aldri opplevd å hypnotisere noen selv om jeg har BH-størrelse langt ute i alfabetet. Muligens det er fordi jeg er opptatt av å bruke BH i riktig størrelse som løfter og støtter, og at jeg dermed unngår kløft. Jeg misliker å ha kløft, det er klamt og ubehagelig, og lukter lett surt og ekkelt. Kanskje er det også fordi det jeg tror det jeg har mellom ørene er mer interessant for folk enn kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #38 Del Skrevet 30. desember 2024 På treningssenteret i dag såg jeg DEN rypa, hun hadde killerbody. Og forventet at mennene dånte når hun spankulerte opp trappa foran møllene, som en sexy, grasiøs gaselle. Men nei. Jeg var den eneste med hakeskkepp, og jeg er K49. Her er det motsatt undring; hvorfor stirrer ikke menn? og er det så ille å “blikke litt”? Jeg er nok en gammel årgang da, som tenker så utdatert😆 Anonymkode: a353d...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #39 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 22.57): Kalle menn for enkle og ekkel for å følge instinkter? Ikke rart verden går til helvete, blir få fremtidige generasjoner med så pripne damer. Anonymkode: c27d4...b37 Menn flest klarer helt fint å la være å oppføre seg som en siklende bikkje bare p.g.a. et par pupper. Anonymkode: 2ed35...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #40 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg har et par ganger møtt jenter som har en topp som viser undersiden av puppene. Det synes jeg er veldig vanskelig å unngå å fokusere på. Jeg registrerer «store», «små», «velproporsjonert» eller «henger» og går videre. Anonymkode: 4f848...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå