Gå til innhold

Hvordan unngår du som dame å hypnotisere menn med puppene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kalle menn for enkle og ekkel for å følge instinkter? Ikke rart verden går til helvete, blir få fremtidige generasjoner med så pripne damer.

Anonymkode: c27d4...b37

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har de under klær, og dater ikke tilbakestående folk. 

Anonymkode: d5e1b...6cf

Slik tenkte jeg også. Menn blir ikke hypnotisert av pupper. De kan bli lagt merke til, og satt pris på, det er vel ikke galt? 

Anonymkode: a10dc...8c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trenger ikke kle seg på en måte som puppene får oppmerksomhet om du ikke vil

Anonymkode: b8bf3...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Lurer på dette. Hvordan få de til å holde fokus på om de faktisk liker deg...Det er så fort gjort at de har fokus på puppene 🙈  tips tas i mot. 😛

Anonymkode: 266cb...b40

klærene signaliserer hva du er ute etter.

Anonymkode: 0b0c5...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er forsiktig med å gå i veldig utringa klær, jeg skjønner at de automatisk ser da, og det har jeg ikke lyst til. Jeg liker ikke den formen for oppmerksomhet, så da kler jeg meg deretter. Merker jo at menn ser jeg har former selv om jeg ikke har på meg utringa klær, men da farer i hvert fall ikke blikket deres ned i utringinga mi.

Anonymkode: 00247...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvis du ikke har dem på utstilling så går det helt fint. Samme med veltrente menn. Går de i trange trøyer med toppen av brystet synlig så er det veldig deilig forstyrrende, men null problem om de har baggy t-skjorter. Menn og kvinner velger helt selv om de vil være deilige eller om de vil bli tatt seriøst. 

Anonymkode: 4a9fc...8c6

Det er ikke det samme med kvinner og menn. Og heller ikke kvinner vs kvinner. 

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg synes ikke de stjeler så mye fokus? Har 75H i bh størrelse, men kler meg ikke vulgært så går det helt fint.

Anonymkode: 0bb22...15a

Jeg har 80 F med pupper som står veldig høyt og utover, selvom de er store og tunge. Kler meg ikke "vulgært" men med mindre jeg går i 3X tjukk ullgenser kan selv barn se at jeg har spretne pupper. Faktisk da jeg var vikar i barneskolen opplevdes jeg at særlig små jenter var opptatt av puppene mine selv om jeg brukte alminnelige klær. Så jeg skjønner jo at mannfolk kikker. Her i Norge har mange flere en mer androgyn kropp, så å se noen med timeglass- /celloformer litt mer uvanlig. 

Anonymkode: 418ab...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En trenger ikke kle seg på en måte som puppene får oppmerksomhet om du ikke vil

Anonymkode: b8bf3...c8f

Burka er litt upraktisk. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg har 80 F med pupper som står veldig høyt og utover, selvom de er store og tunge. Kler meg ikke "vulgært" men med mindre jeg går i 3X tjukk ullgenser kan selv barn se at jeg har spretne pupper. Faktisk da jeg var vikar i barneskolen opplevdes jeg at særlig små jenter var opptatt av puppene mine selv om jeg brukte alminnelige klær. Så jeg skjønner jo at mannfolk kikker. Her i Norge har mange flere en mer androgyn kropp, så å se noen med timeglass- /celloformer litt mer uvanlig. 

Vi har ikke en androgyn kropp bare fordi puppene ikke er massive?

Mine er 70D, liten størrelse, men har enda en kvinnelig kropp? Syns den er femenin.

Anonymkode: dd0fd...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klærene signaliserer hva du er ute etter.

Anonymkode: 0b0c5...c46

Hva signaliserer en tettsittende turtle neck? 

Anonymkode: 266cb...b40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke en androgyn kropp bare fordi puppene ikke er massive?

Kunne valgt andre ord enn androgyn. Men når man har en del cm i forskjell på hofter og liv (ikke er så vanlig her til lands) blir det mer kontraster i kroppen på måter som typisk ikke menn har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kunne valgt andre ord enn androgyn. Men når man har en del cm i forskjell på hofter og liv (ikke er så vanlig her til lands) blir det mer kontraster i kroppen på måter som typisk ikke menn har. 

Nakne ser alle kvinner kvinnelige ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hypnotiserende.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (12 minutter siden):

Hypnotiserende.....

Antagelig skrevet av en mann...

Anonymkode: cf584...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd fordi jeg kler meg pent, går ikke med dype utringninger og viser kløft. 

Anonymkode: c602a...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, har aldri opplevd å hypnotisere noen selv om jeg har BH-størrelse langt ute i alfabetet. :sexy:

Muligens det er fordi jeg er opptatt av å bruke BH i riktig størrelse som løfter og støtter, og at jeg dermed unngår kløft. Jeg misliker å ha kløft, det er klamt og ubehagelig, og lukter lett surt og ekkelt. Kanskje er det også fordi det jeg tror det jeg har mellom ørene er mer interessant for folk enn kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På treningssenteret i dag såg jeg DEN rypa, hun hadde killerbody. Og forventet at mennene dånte når hun spankulerte opp trappa foran møllene, som en sexy, grasiøs gaselle. Men nei. Jeg var den eneste med hakeskkepp, og jeg er K49. Her er det motsatt undring; hvorfor stirrer ikke menn? og er det så ille å “blikke litt”? Jeg er nok en gammel årgang da, som tenker så utdatert😆

Anonymkode: a353d...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 22.57):

Kalle menn for enkle og ekkel for å følge instinkter? Ikke rart verden går til helvete, blir få fremtidige generasjoner med så pripne damer.

Anonymkode: c27d4...b37

Menn flest klarer helt fint å la være å oppføre seg som en siklende bikkje bare p.g.a. et par pupper. 

Anonymkode: 2ed35...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par ganger møtt jenter som har en topp som viser undersiden av puppene. Det synes jeg er veldig vanskelig å unngå å fokusere på. Jeg registrerer «store», «små», «velproporsjonert» eller «henger» og går videre.

Anonymkode: 4f848...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...