AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #1 Del Skrevet 28. desember 2024 Altså nå har jeg to selgere på Tise som har ute noen plagg jeg prøver å kjøpe av dem, og jeg byr oppgitt pris, men de svarer meg ikke til tross for at det står at de er aktive daglig. Den ene har svart sporadisk, men virker som hun slutter å svare når det kommer til å faktisk trykke på knappen for å godta budet og avtale sending. Begge de to plaggene jeg prøver å kjøpe av dem har over 100 likes og jeg lurer på om de vil la være å selge fordi det er en eller annen form for status for dem å ha et plagg ute med så mange likes, med bilde av at de selv poserer med plagget? Eller hva er greia, noen som har vært borti dette før? Anonymkode: 37429...65e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #2 Del Skrevet 28. desember 2024 Syns Tise er dritt. For mange useriøse folk. Anonymkode: cd84d...874 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 28. desember 2024 #3 Del Skrevet 28. desember 2024 rapporter til tise 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #4 Del Skrevet 28. desember 2024 De venter på at noen i nærheten skal kjøpe plagget, slik at de slipper bryet med å sende det, er min erfaring. Anonymkode: 79b2a...ac4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 monican94 skrev (6 timer siden): rapporter til tise Hjelper det da? Anonymkode: 37429...65e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): De venter på at noen i nærheten skal kjøpe plagget, slik at de slipper bryet med å sende det, er min erfaring. Anonymkode: 79b2a...ac4 Men når du bor uti gokk utenfor Arendal feks? Hva er vitsen med å legge ut på Tise da? Anonymkode: 37429...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #7 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men når du bor uti gokk utenfor Arendal feks? Hva er vitsen med å legge ut på Tise da? Anonymkode: 37429...65e Kjenner du til noe som heter å sende ting med posten? Det er en fantastisk oppfinnelse som gjør at du kan sende ting til folk over hele landet, og til og med hele verden. Hvis dette er nytt for deg, anbefaler jeg å sjekke det ut😀 Anonymkode: 8eda2...99b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #8 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner du til noe som heter å sende ting med posten? Det er en fantastisk oppfinnelse som gjør at du kan sende ting til folk over hele landet, og til og med hele verden. Hvis dette er nytt for deg, anbefaler jeg å sjekke det ut😀 Anonymkode: 8eda2...99b Har du i det hele tatt lest hva innlegget du svarer på er svar på? Anonymkode: 0ebb9...fa1 10 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #9 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner du til noe som heter å sende ting med posten? Det er en fantastisk oppfinnelse som gjør at du kan sende ting til folk over hele landet, og til og med hele verden. Hvis dette er nytt for deg, anbefaler jeg å sjekke det ut😀 Anonymkode: 8eda2...99b Kanskje du burde lese det innlegget vedkommende svarte på før du hamrer løs på tastaturet? Anonymkode: 7a328...ab6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #10 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg prøvde nylig å kjøpe et plagg til oppgitt pris, men budet ble avslått uten forklaring. Spurte selger hvorfor hun ikke ville selge til prisen hun selv hadde oppgitt. Hun svarte da at hun trodde hun allerede hadde solgt plagget for hun fant det ikke. Annonsen er der fortsatt og hun har ikke registrert plagget som solgt 🙄 Anonymkode: 77d1e...13e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #11 Del Skrevet 29. desember 2024 Er så mange rare selgere på tise. Noen svarer aldri, men de har lest spm. Andre bare ser bud men godtar ikke selv om det er prisantydning. Skjønner ikke hvorfor noen annonserer klær der inne….. Anonymkode: 32746...b1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #12 Del Skrevet 29. desember 2024 Likes, likes, likes. Snakk om likeshoreri! Hadde ikke giddet å kjøpe av sånne folk. Hørtes jævla useriøst ut. Status å ha klær ute med masse likes, faktisk, jaja. Anonymkode: d46ee...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #13 Del Skrevet 30. desember 2024 Så hva skriver man for å få svar fra disse? Ts Anonymkode: 37429...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #14 Del Skrevet 30. desember 2024 Man kan ikke tvinge noen til å selge til en, så er vel lite å gjøre enn å eventuelt trekke budet. Jeg prøvde å kjøpe en jakke, men vedkomnende svarte aldri og godtok ikke budet, enda det sto at hn var aktiv. Ble plutselig solgt noen uker senere. Irriterende da det var eneste slik jakke ute og jeg ønsket meg den veldig, men hva kan man gjøre. Anonymkode: bbf0b...3cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 30. desember 2024 #15 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 4.37): Men når du bor uti gokk utenfor Arendal feks? Hva er vitsen med å legge ut på Tise da? Anonymkode: 37429...65e Arendal er da sentralt? Mange folk som kjører melom Oslo og Kristiansand, som sikkert kan stoppe inom å hente. Eller som bare bor i området, jeg kan godt kjøre i en time om det er et plag jeg har velsig lyst på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 30. desember 2024 #16 Del Skrevet 30. desember 2024 Har ikke tenkt på det før, men når jeg finner noe jeg liker ser jeg ofte gjenom sellerens profil for å sjeke om det er noe annet jeg liker der. Så kansje populære anonser fungerer som en type reklame, at de drar in folk som også ser på de mindre populære anonsene? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #17 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg prøvde nylig å kjøpe et plagg til oppgitt pris, men budet ble avslått uten forklaring. Spurte selger hvorfor hun ikke ville selge til prisen hun selv hadde oppgitt. Hun svarte da at hun trodde hun allerede hadde solgt plagget for hun fant det ikke. Annonsen er der fortsatt og hun har ikke registrert plagget som solgt 🙄 Anonymkode: 77d1e...13e Akkurat der tror jeg kan skyldes Tise også. Jeg har solgt flere via Tise og er flink med å oppdatere kontoen men enkelte av salgs objektene mine lar seg ikke slette. Dessverre er den også populær så må svare folk om at det er solgt. Har oppdatert objektet med 0kr og at det er solgt, men folk tar likevel kontakt. Men selve annonsen og bilde lar seg ikke slette eller merkes som solgt. Anonymkode: e8dec...b65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå