AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Altså nå har jeg to selgere på Tise som har ute noen plagg jeg prøver å kjøpe av dem, og jeg byr oppgitt pris, men de svarer meg ikke til tross for at det står at de er aktive daglig. Den ene har svart sporadisk, men virker som hun slutter å svare når det kommer til å faktisk trykke på knappen for å godta budet og avtale sending. Begge de to plaggene jeg prøver å kjøpe av dem har over 100 likes og jeg lurer på om de vil la være å selge fordi det er en eller annen form for status for dem å ha et plagg ute med så mange likes, med bilde av at de selv poserer med plagget? Eller hva er greia, noen som har vært borti dette før? Anonymkode: 37429...65e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Syns Tise er dritt. For mange useriøse folk. Anonymkode: cd84d...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden rapporter til tise 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden De venter på at noen i nærheten skal kjøpe plagget, slik at de slipper bryet med å sende det, er min erfaring. Anonymkode: 79b2a...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden monican94 skrev (6 timer siden): rapporter til tise Hjelper det da? Anonymkode: 37429...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): De venter på at noen i nærheten skal kjøpe plagget, slik at de slipper bryet med å sende det, er min erfaring. Anonymkode: 79b2a...ac4 Men når du bor uti gokk utenfor Arendal feks? Hva er vitsen med å legge ut på Tise da? Anonymkode: 37429...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå